نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
ببینید| نظر کارشناسان درباره صحنه بحث برانگیز دیدار استقلال و نساجی
طول ویدئو: 03:45

کارشناسی داوری صحنه‌های حساس دیدار استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر را ببینید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • داوران دوست نادی الکیسه IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    باز هم داوری به نفع کیسه بود اون صحنه برخورد توپ با دست هند نبود و پنالتی نبود دانشگر باید اخراج می شد کیسه و فرهاد پودری تیم شون تاکتیک نداره با هوچیگری دنبال پنالتی مفت و فشار به داوری هستند
  • صامت IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    آقای مجیدی ببین.پنالتی ت پنالتی نبود.دانشگرت هم بادیاخراج میشدکه موردلطف وب›ه آقای فغانی قرارگرفتی.کم جرزنی کن.به جای هوچیگری تیمت رادرست کن.
    • هوادار IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      دانشگر اصلا کارت زرد اولی که فغانی بهش داد اشتباه بود چرا هیچکس راجع به کارت زرد اولش حرفی نمیزنه ؟؟
  • کیسه هوچی و متوهم AT ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    برای تصمیم گیری در صحنه های مشکوک بازی برای تصمیم گیری درست به کمک ویدیو چک؛ داوران می بایستی در عرض چند دقیقه ( حداکثر دو الی سه دقیقه تصمیم بگیرند! در واقع زمان زیادی ندارند) اما ماشالله داوران ما پس از چند روز وقت باز هم آشکارا اشتباه می کنند! در صحنه برخورد مهاجم استقلال با دروازه بان نساجی کمترین جریمه کارت قرمز بود! حتی می توانست محرومیت بعدی داشته باشد! مهاجم استقلال خیلی روش و واضح به استوک پای دروازه بان را هدف می گیرد! همگان دیدند که حتی از کشاله ران دروازه بان خون می آمد!! ولی خوب اوهنوز راه می رفت و زنده بود ( البته داوران ما در یک جایشان ضربه سنج دارند که به کمک آن شدت ضربه را فورا می سنجند و تصمیم می گیرند! ولی خوب در دنیا تنها داوارن ایرانی ضربه سنج دارند!!! خخخخ )مهاجم استقلال صد در صد می بایستی کارت قرمز می گرفت! اما داوران ما نیازی به تشخیص واقعیت ها ندارند!! در این مورد فاکتورهای دیگری مورد نظر است! مثلا اینکه داور کی باشد! در اینجا فغانی است پس حتما حق با اوست و یا اینکه مهاجم متعلق به کدام تیم است! و باز اینجا تیم استقلال است! پس باز هم حق با مهاجم است!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی