نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علیرضا منصوریان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دیدار سختی برابر پرسپولیس در پیش خواهیم داشت که امیدوارم به پیروزی برسیم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از تقابل صنعت نفت آبادان با پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی با پرسپولیس خواهیم داشت. پرسپولیس از دیدارهای قبلی اش امتیازهای لازم را کسب نکرده و در این دو هفته حرکت سینوسی داشت. آنها با توجه به حضور هواداران هم با انگیزه مضاعف بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: قرعه سختی به تیم ما خورده که در ۵ هفته بازی‌های سختی داریم. بازی سختی در زمین ساری داشتیم و هفته قبل هم مقابل تیم گل گهر سیرجان بازی کردیم. فردا هم به مصاف تیم یحیی گل‌محمدی می‌رویم هفته بعد باید با استقلال بازی کنیم و سپس به مصاف پیکان و سپاهان خواهیم رفت. لیگ هنوز خودش را پیدا نکرده است. در هر صورت تیم‌های بزرگ پایتخت، تیم‌های بزرگی هستند.

منصوریان در خصوص شناخت نقاط ضعف و قوت پرسپولیس تاکید کرد: آنالیزی نسبت به بازی این تیم مقابل مس رفسنجان داشتیم. معمولاً استقلال و پرسپولیس دو تیم ۱۱ نفره خوب در لیست خود دارند. ما هم بضاعت مالی کمی داریم و باید با هزینه پایینی تیم ببندیم. تا امروز هم شاید دریافتی نداشته باشیم اما شرایط ما در آبادان فرق دارد و مردم انتظار دارند ما بهترین باشیم و ما هم نگذاشتیم بازیکنانمان درباره این شرایط صحبت کنند. فردا هم برای مردم و آبادان می‌جنگیم. از ۲ ساعت بعد از بازی با گل‌گهر، آن بازی برای ما تمام شد و به بازی با پرسپولیس فکر می‌کنیم.

منصوریان در ادامه به تمجید از صحبت‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس پرداخت و گفت: از صحبت‌های صدری لذت بردم که با تمام وجود از سرمربی ایرانی خود دفاع و حمایت کرد. در مجموع مهمترین مساله برای ما این است که اشتباهات فردی نداشته باشیم و دوندگی بالاتر از پرسپولیس داشته باشیم. اگر مقابل پرسپولیس، یکسری مسائل را رعایت نکنیم، تنبیه می‌شویم.

منصوریان اضافه کرد: سعی می‌کنیم روند خوب خود را ادامه دهیم. قطعاً تاکتیک ما مقابل پرسپولیس با دیدار با گل‌گهر فرق دارد و این قضیه برای همه بازی‌ها صدق می‌کند. بازیکنان ما زحمت زیادی می‌کشند و به آن‌ها امیدوار هستیم. سقف فوتبال ایران ۶ ماه تلاش مداوم است و بالاتر هم نیست. هر بازیکنی ۶ ماه زندگی فوتبالی منظمی داشته باشد، به سقف فوتبال می‌رسد. جوانان ما باید به این سقف برسند و همین باعث شده که لژیونرهای خوبی داشته باشیم. بازیکنان فوتبال ایران شاید از نظر قیمتی متفاوت باشند اما کیفیت‌شان شبیه هم است.

او درباره شکایت باشگاه تراکتور از رای کمیته استیناف درباره پرداخت طلب علیرضا منصوریان تصریح کرد: پدرم می‌گفت بدترین و پر عیب‌ترین آدم‌ها کسانی هستند که اطلاعاتی ندارند. بی‌اطلاعی عامل بدبختی است. طبق قوانین، من یک رای دارم و پولی برای تجدید نظر ریخته شده و آن هم احتمالاً فایده‌ای نداشته باشد. من با کامرانی‌فر صحبت کردم، مثل این است که شما در دادگاه محکوم شوید، در دادگاه تجدید نظر محکوم شوید و دوباره به دیوان عدالت بروید و دوباره محکوم شوید. آن وقت شما اگر بخواهید دوباره شکایت کنید، ابتدا باید اشتباه قبلی خود را بپذیرید. شکایت به شکایت دیگری ربط ندارد. وقتی من از شما شکایت می‌کنم شما نمی‌توانید از شکایت من، شکایت کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی