علی دایی و مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در انتخابات فدراسیون فوتبال هم باید لابی قوی داشته باشید و با هیئت‌های استان‌ها ببندید تا کرسی ریاست را اشغال کنید.

آرتین زهرابی؛ در مراسم شمارش معکوس برای آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تعدادی از ستاره‌های فوتبال جهان به دوحه سفر کردند. مهدی مهدوی کیا هم درقطر دیده شد و شاید به همین دلیل خیلی‌ها گفتند چرا چهره ای مانند علی دایی به این مراسم دعوت نشد؟

واقعیت ماجرا این است که مهدوی کیا هم منهای دایی از جمله ستاره‌های فوتبال ایران در سال‌های گذشته است؛ چهره ای مقبول که در تمام رده‌های سنی فوتبال بازی کرده و در بوندس‌لیگا نیز به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شد؛ دعوت مهدوی کیا به چنین مراسمی، مسلما جای شگفتی ندارد اما اینکه چرا از علی دایی و علی کریمی هیچ خبری نیست، پاسخش خیلی واضح و روشن است.

فرض کنید به جای این رئیس فدراسیون، یک چهره فوتبالی که برای عموم مردم شناخته شده است وارد این عرصه می‌شد؛ مثلا یکی مثل محمد دادکان یا هر مدیری که سال‌ها در این ورزش حضور داشته است؛ در این صورت آیا امکان داشت او حتی یک جلسه با دایی برگزار نکند یا برای معرفی دایی، کریمی و ... به فیفا و مسولان برگزاری جام جهانی وقت را به بطالت نگذارند؟

غیبت همیشگی علی کریمی و علی دایی؛ پُز استفاده از مهدوی کیا و کریم باقری!

فدراسیونی که با مهدوی کیا و کریم باقری کار می‌کند و پُز استفاده از آنها را در تیم‌های ملی به این و آن می‌دهد، در جایگاهی نیست که علی دایی را نادیده بگیرد یا به علی کریمی نگاه نکند اما مدیریت در اینجا یک بحث سلیقه ای است؛ در انتخابات فدراسیون فوتبال هم باید لابی قوی داشته باشید و با هیئت‌های استان‌ها ببندید تا کرسی ریاست را اشغال کنید. باید بازی را بلد باشید تا در روز انتخابات، اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به فوتبالی ترین کاندیدای ریاست فقط ۹ رای بدهند!

بی تردید نه علی دایی این کاره است و نه کریمی حال و حوصله این کارها را دارد. مهدوی کیا نیز به هر دلیلی با ارائه یک پیشنهاد در تیم امید با فدراسیون فوتبال همکاری کرد و کریم باقری هم بدش نمی‌آمد شانس خود را برای حضور در یک جام جهانی دیگر امتحان کند.

چنین شد که باب همکاری یکی، دو چهره مقبول فوتبال ایران باز شد؛ در غیر این صورت، امروز  خیلی‌ها در وضعیت علی دایی و علی کریمی به سر می‌بردند؛ کاملا دور از فوتبال!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهروز IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    آقای زهرابی شما که آدم منصفی هستید از شما انتظار است که در همه ی موارد منصف باشید و با هر بهانه ای فدراسیون را نکوبید
    • mohammad IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      اقای زهرابی هیچ وقت غیر منصفانه متنی رو ننوشته . برعکس جنابعالی بنده با مطالبشون موافق هستم . البته فدارسیونی که از خوبان عالم تشکیل شده انتظار بیشتر از این هم نیست . چون عوامل فدارسیون فعلی اصلا برای رشد فوتبال نیامدن . بیشتر برای رشد خودشون اومدن البته از طریق فوتبال .
  • + IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    اهاااان نمیدونستم مفیدبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی