نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
گزارش روزنامه معتبر ترکیه از بازگشت ستاره استقلالی به فنرباغچه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از روزنامه های معتبر ترکیه اعلام کرد اللهیار صیادمنش در ماه ژانویه به باشگاه فنرباغچه برمی‌گردد و تیم با حضور این مهاجم ایرانی تقویت خواهد شد.

روزنامه «ملیت» ترکیه در خصوص آخرین وضعیت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فنرباغچه که به صورت قرضی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی می‌کند نوشت: «قرارداد قرضی اللهیار که در تیم زوریا اوکراین به ماشین گلزنی تبدیل شده است، در دسامبر به پایان می‌رسد. در اللهیار هیچ ترسی وجود نداشت و هواداران فنرباغچه با حسرت پیشرفت او را تماشا می‌کردند. مهاجم ۲۰ ساله ایرانی در ژانویه به فنرباغچه بازمی گردد.»

در ادامه این مطلب آمده است: «قرارداد قرضی اللهیار در ۳۱ دسامبر به پایان می‌رسد. تیم اوکراینی به فنرباغچه پیشنهاد تمدید این قرارداد را داد اما پذیرفته نشد. اللهیار در ژانویه بار دیگر پیراهن زرد-سرمه‌ای را بر تن خواهد کرد. این بازیکن ایرانی در این فصل در ۲۰ بازی ۸ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده است. او در اروپا (لیگ کنفرانس اروپا) ۲ گل زد.»

این روزنامه معتبر در پایان مطلب خود نوشته است: «اگر این استعداد ایرانی که پست تخصصی اش مهاجم است بتواند در جناحین هم بازی کند، دست فنرباغچه بیشتر باز و تیم تقویت می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی