نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
توئیت مهم عضو سلطنتی قطر/ زیدان با پاری‌سن‌ژرمن تمام کرد/ خوش آمدی زیزو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کسی که خبر از قطعی شدن حضور زیدان در پی‌اس‌جی داده پیش از این در مورد مسی و امباپه نیز اطلاع‌رسانی درستی داشته است.

خلیفه بن حمد الثانی، پسرعموی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ناصر الخلیفی، مدعی شده است که این باشگاه فرانسوی با زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید خود قرارداد امضا کرده است.

خلیفه بن حمد در توئیتر نوشت که این قرارداد از همین حالا بین پی.اس.جی و زیدان بسته شده است. او ضافه کرد که مربی سابق رئال مادرید به زودی به عنوان مربی جدید پاریسی‌ها معرفی خواهد شد.

او در توئیت خود نوشته: «اوضاع مرتب شده است. به زودی اعلام می‌شود. خوش آمدی زیزو» او همچنین عکسی از زیدان را همراه با کلمه شب بخیر در توئیتر منتشر کرد.

نکته مهم این است که خلیفه بن حمد الثانی پیش از این هم اخبار مهمی را در مورد پاری سن ژرمن زودتر از دیگران اعلام کرده بود. عضو خانواده سلطنتی قطر پیش از این در مورد امضای قرارداد با لیونل مسی و کیلیان امباپه هم اطلاع رسانی کرده بود.

با وجود تکذیب لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن اما با انتشار این خبر از سوی مقام بلندپایه قطری به نظر می‌رسد پروژه انتقال مائوریسیو پوچتینو به منچستریونایتد و حضور زیدان در پاریس کاملا جدی است. البته مقامات پاری سن ژرمن به حضور زیدان در تیم خود بسیار علاقه مند هستند و حتی اگر پوچتینو به منچستریونایتد نرود هم ممکن است او را برکنار کرده و زیزو را جانشین او کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی