واکنش مدیرعامل گل‌گهر در خصوص صحبت‌های فرهاد علیه قلعه‌نویی/ محرومیت خارجی‌های استقلال به ما ارتباط ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: اینکه فرهاد مجیدی از صحبت هایش در نشست خبری چه قصدی داشت و با چه هدفی این صحبت را مطرح کرد، می‌تواند تعبیر و تفسیرهای مختلفی داشته باشد.

محمد اسفندیارپور، مدیرعامل گل‌گهر در خصوص صحبت‌های فرهاد مجیدی علیه قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پس از بازی، عنوان کرد: در این مورد صحبت‌های زیادی شد. به هرحال قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی فوتبال کشور است. نیازی به صحبت و دفاع من ندارد. مجیدی را هم اهالی فوتبال می‌شناسند. او مربی یکی از تیم های بزرگ کشور است. اینکه چه قصدی داشت و با چه هدفی این صحبت را مطرح کرد؛ می‌تواند تعبیر و تفسیرهای مختلفی داشته باشد.

اسفندیارپور تصریح کرد: ولی آنچه که شاید به بازی ارتباط پیدا می‌کرد و موجب شد او فضای صحبت کردنش عوض شود، محرومیت دو بازیکن خارجیشان بود که نتوانستند مقابل ما بازی کنند. سازمان لیگ طی چند روز اخیر به کرات به این موضوع این موضوع پرداخته، ارتباطی به باشگاه و کادر مدیریتی یا سرمربی و کادرفنی گل‌گهر ندارد. وقتی مشخصا سازمان لیگ حداقل چند روز قبل از بازی به صورت مکتوب اعلام کرده که بازیکنان شما به دلیل عدم ارائه ضمانتنامه حق حضور در بازی را ندارند، موضوع تمام شده است و به یک ساعت قبل از بازی ارتباط پیدا نمی‌کند.

مدیرعامل گل‌گهر گفت: مستندات موجود را سازمان لیگ ارائه کرده است. ما هم می‌توانیم ادعا داشته باشیم که چرا بازیکن ما با وجود اینکه تمام مستنداتش حاضر بود و می‌توانست مقابل نفت آبادان و پرسپولیس بازی کند، بازی نکرد؟ ولی باید به سازمان لیگ و اینکه باید از اصالت مستندات ما مطمئن شود، بررسی های لازم را بکند و پاسخ بدهد، احترام بگذاریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی