نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عنایتی: به داد دل ما برسید/ خدا به آنها رحم کرده که من بازی نمی‌کنم!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال هوادار ضمن انتقاد شدید از داوری گفت: چون اهل فدراسیون رفتن، داد زدن، جار و جنجال کردن نیستیم، اتفاقات خوبی برای ما نمی‌افتد.

رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر تیم هوادار مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: نمی‌دانم در مورد بازی چه بگویم. اتفاقاتی می‌افتد که خسته کننده است و حال‌مان بد می‌شود. فوتبال و بازی جوانمردانه زیر سؤال رفته و چون ما اهل فدراسیون رفتن، داد زدن، جار و جنجال کردن نیستیم، مثل اینکه اتفاقات خوبی برای ما نمی‌افتد.

وی افزود: همین آقای منصوریان، دوست گرامی که امروز داوری فوق‌العاده‌ای داشت، البته نه برای ما، دو سال پیش ما را از لیگ برتر جدا کرد و مجبور شدیم یک سال دیگر تلاش کنیم به لیگ برتر برسیم. امروز هم دیگر خسته شدیم.

«آقای افشاریان عزیز، قربانت بروم، فدات شوم، دست ما بالاست داداش!» سرمربی تیم فوتبال هوادار با بیان این جملات کنایه‌ای به رئیس کمیته داوران گفت: شما قدرتمند، ما ضعیف، شما همه کاره و ما هیچ کاره، شما با تجربه و ما بی‌تجربه! تو را جان عزیزترین کسی که داریم به وضعیت داوری برسید. دیگر خسته شدیم و واقعاً نمی‌توانم درباره مسائل فنی صحبت کنم وقتی یادم می‌افتد داخل زمین چه اتفاقاتی افتاده است.

«چون ما داد نمی‌زنیم و در فدراسیون آدم نداریم... اینگونه که خیلی تیم‌ها مشخص است کی، کجا و چگونه...» عنایتی پس از گفتن این دو جمله نامفهوم که آنها را تکمیل نکرد، اظهار داشت: اینطور ادامه پیدا کند، خیلی از تیم‌هایی که نمی‌خواهم اسم ببرم، خیلی راحت به آسیا می‌روند و قهرمان هم می‌شوند. اصلاً اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. تکلیف مردم را مشخص کنید تو را قرآن! دیگر خسته شدیم. آقای افشاریان، داداش تو گنده ما کوچیک! خواهش می‌کنم از شما یک مقدار به داد دل ما برسید. قرار نیست هر بازی به اینجا بیایم و به جای صحبت فنی، درباره داوری حرف بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار با ادامه دادن به گلایه‌هایش از داوری افزود: در بازی با فولاد یک بازیکن از آنها اخراج می‌شود، اخراج دوباره صورت نمی‌گیرد، پنالتی ما را نمی‌گیرند، گل سالم ما مردود می‌شود و امروز هم پنالتی عجیب و غریب اتفاق می‌افتد. بعد از پنالتی آنها وقتی کرنر داشتیم، روی بازیکن ما خطا می‌کنند، پای او را لگد کردند و ورم کرده و خطا نمی‌گیرند و خطاهای وسط زمین هم همینطور. 24-23 سال است فوتبال بازی می‌کنم، دیگر بس است؛ خسته‌ام کردید. ما حرفی نمی‌زنیم و دادمان را از خدا می‌خواهیم. اگر وجدان دارید و همه چیز درست است، به دست خودتان می‌سپارید. همه چیز مشخص است.

وی تصریح کرد: قبل از بازی مصاحبه کردم و می‌دانستم این اتفاقات رخ می‌دهد، اما بعضی وقت‌ها زورمان نمی‌رسد. از بچه‌ها تشکر می‌کنم که فوق‌العاده فوتبال خوبی ارائه کردند و فقط بعد از گلی که خوردیم یکی دو موقعیت هم به حریف دادیم که طبیعی هم بود، چون جلو آمدیم. فقط اتفاقاتی که برای ما می‌افتد، عجیب است. ان‌شاءالله همه ما با وجدان کاری جلو برویم، نه چیزها دیگر.

عنایتی در واکنش به این پرسش که هوادار تهران در فصل اول حضورش در لیگ برتر  فوتبال خوبی ارائه می‌کند اما نتیجه دلخواه را نمی‌گیرد، اظهار داشت: نتیجه دلخواه را نمی‌گذارند بگیریم. ما باید نتیجه دلخواه را می‌گرفتیم. یک زمان است که شما توان این را ندارید نتیجه دلخواه بگیرید، اما یک زمان از طرف دیگری توان آن را ندارید! من نمی‌توانم کاری کنم، چون نه داور هستم نه کارشناس، اما هر بار که کارشناسی‌ها را می‌بینیم، دو سه مورد به نفع ما اتفاق افتاده و فقط می‌گویند باید این اتفاقات رخ می‌داد. مجموعه ما کار می‌کند و ما هم کار می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. ما مثل خیلی تیم‌ها در فدراسیون آدم نداریم، فقط خودم هستم و خودم. دیگر باید چه کار کنیم؟ فنی کار می‌کنیم و بازیکن ما می‌گوید تکل زده و پنالتی نبوده، بعد هم نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که خنده‌دار است.

وی ادامه داد: ما برمی‌گردیم. فصل قبل هم اتفاقاتی افتاد و تمام دوستان دوست نداشتند هوادار به لیگ برتر بیاید، اما یکی آن بالا نشسته بود که همه چیز را خودش چید و ما هم زحمت‌مان را کشیدیم. این فصل هم تا زمانی که من هستم، شک نکنید این تیم می‌ماند. دوستان زور خود را بزنید، اما شک نکنید این تیم با همین شرایطش می‌ماند، اما دیگر بس است. شش هفته چیزی نمی‌گویم و هر روز خواهش و تمنا می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار با گلایه از رفتارهای منصوریان داور مسابقه دیدار با مس گفت: انگار بدهی سال‌های قبل داور را ما ندادیم. تو حقوق نگرفتی، به من چه مربوط است؟ طوری با بازیکن صحبت می‌کند که خدا به آنها رحم کرده من الان بازی نمی‌کنم. به جان بچه‌ام خدا به بعضی از این داوران رحم کرده که من بازی نمی‌کنم. چون اگر کسی با من اینطور صحبت کند، همه چیز را کنار می‌گذارم. هر کسی برای خودش شخصیت دارد و ما آدم هستیم. به شخصیت من احترام بگذار که به شخصیتت احترام بگذارم. اگر بی احترامی کنی، بی احترامی می‌کنم. دقیقه یک طوری با بازیکن ما صحبت می‌کنم که انگار ما تا حالا نبودیم و تازه وارد هستیم، اما آن موقع که شما وجود نداشتید، ما در فوتبال عرق می‌ریختیم. یک مقدار خواهش می‌کنم حواس‌تان به مسائل جمع باشد. ما راضی نیستیم و ان‌شاءالله همه چیز درست شود.

عنایتی درباره شرایط میزبانی مس رفسنجان گفت: میزبانی خوب بود. مجموعه بزرگ با شرایط فوق‌العاده حرفه‌ای، انتظاری دیگری نبود. از شرایط میزبانی راضی هستیم و آرزو می‌کنیم در بازی‌های بعدی هم موفق باشند. همه شهر به ما محبت داشتند و امیدوارم آنها در آینده موفق باشند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره شرایط فنی تیم مس اظهار داشت: من درباره تیم خودم و شرایط فنی تیم خودم صحبت می‌کنم. نظری ندارم و آن تیم مربی و بازیکن دارد و من کاره‌ای نیستم که درباره تیم حریف صحبت کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی