نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ببینید| انتقاد باقری از طارمی/ وساطت دو کاپیتان برای آشتی آقا کریم و طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم باقری از صحبت تلفنی‌اش با مهدی طارمی پس از جنجال‌های ماه گذشته پرده برداشت.

کریم باقری در برنامه ویدیویی یازده در پاسخ به سؤال خداداد عزیزی در ارتباط با ماجرای مهدی طارمی و پاسخ ندادن او به تماس‌هایش و اینکه آیا باز هم با مهدی تماس گرفته است گفت: بعد از آن اردو من دیگر با مهدی تماسی نگرفتم، اما در اردوی تیم ملی بودیم که کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش به اتاق من آمدند و از آنجا من با مهدی طارمی تلفنی صحبت کردم.

باقری پیش‌ از این گفته بود که چند باری با طارمی تماس گرفته است تا درباره تویئتش علیه سرمربی تیم ملی صحبت کند اما طارمی پاسخ وی را نداده است. البته طارمی بعداً در برنامه فوتبال برتر مدعی شده بود که ظاهراً تلفن کریم باقری را نمی‌شناخته که البته خود باقری هم گفته بود به مهدی طارمی پیامک هم زده بوده است.

در ادامه باقری درباره اینکه گویا مسئله حل‌شده است گفت: بالاخره این مسئله حل می‌شود، ولی فوتبالیست‌های ما باید مراعات یک‌چیزهایی را بکنند و بزرگی و کوچکی را حفظ کنند. آن‌ها باید کمی یاد بگیرند تا حوصله به خرج بدهند تا این اتفاقات نیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ش IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    سلام خوب شد ختم بخیر شد این ماجرا هم
  • ورزشی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    بدون شک مطرح کردن اسم طارمی،یک روز در میان،توطئه حسودان علیه اسکوچیچ است.و این روند تا یک روز قبل از بازی ایران و عراق ادامه دارد و شدید تر هم خواهد شد.حسودان میخواهند ویلموتس دوم را بیاورند و دلشان برای تیم ملی نمیسوزد.زیرا تیم ملی که در اوج قدرت است،و گندکاری ویلموتس پاک شده.لذا حسودان،مییخواهند،اتحاد تبم را بهم بزنند،تا بین بازیکنان و مربیان و اسکو،تفرقه ایجاد کنند،و به منافعشان برسند.با وجود عابدزاده و نیازمند و همچنین صیادمنش،طارمی و بیرانوند،نباید دعوت بشن،چون آرامش تیم بهم میخوره اسکوچیچ مربی خیلی خوبی هست.
  • ورزشی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    دوستان کمی فکر کنید ،ببینید وقتی تیم در اوج هست،چرا هر روز برای اسکوچیچ نقشه میکشند.همین بازیکنان و لژیونرها دست ویلموتس بود،داشتیم حذف میشدیم.حسودانی که الان زبانشان دراز است،بعد از ویلموتس جرات نداشتند،تیم را تحویل بگیرند،یا به دار و دسته خودشان بدهند.چون اگه در بحرین یک مساوی ،میکردیم،الان بحرین جای ما میرفت جام جهانی.الان که تیم از بحران، درآمده،حسودان نادان،و مکار،با حیله گری،میگویند،اسکوچیچ بدرد تیم نمیخورد،و ایران در گروه راحت قرار داره،و راحت میریم جام جهانی.تف به این نمک نشناسی.که میخواهند مربی موفقی را بیرون کنند،و ویلموتس دوم بیاورند،تا جیبشان پر شود.و بازیکنان مورد نظرشان را بیاورند.
  • ورزش IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    حدود ۳۰ سال قبل،زمانیکه فرگوسن تازه سرمربی منچستر شده بود،یکی از بازیکنان گلزن تیم،جواب حرفهای فرگوسن را میداد،و بی احترامی میکرد.فرگوسن،دم آن بازیکن را گرفت، پرت کرد بیرون و جای او بازیکن ۱۸ ساله گذاشت.۲ نفر دیگر هم اعتراض کردند و با آن بازیکن همدست شدند تا به قول معروف،چاله فرگوسن را بکنند.فرگوسن آن دو نفر را هم مثل دو تا موش،بیرون کرد.از آن تاریخ به بعد،فرگوسن با منچستر چندین جام گرفت و در تاریخ منچستر،ماندگار شد.این حرکت فرگوسن باید درس بزرگی برای ما باشد.
  • امید IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    الان دیگه نوبت اینه آقا کریم روهم خراب کنید کم کم من گفتم این مربی کاملا مشخص بود که خیلی بی ادب وخیلی بی لیاقت وقدرنشناس هست آقایان بی کفایت فدراسیون لطف کنید اگر لیاقت ندارین ونمیتونید استعفا بدین تاکسی که می‌تونه ومدیریت داره بیاد واداره امور رو دستش بگیره این آقای اسکوچیچ همه رو به جون هم انداخته وخودشم داره به ریش ما می‌خنده باید بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی