نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
 کاپیتان پرسپولیس مدیرعامل استقلال را نشانه گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز شاهد یکی از ضعیف‌ترین و بی کیفیت‌ترین دربی‌های تاریخ فوتبال پایتخت بودیم که در نهایت به تساوی بدون گل انجامید.

 برای خیلی‌ها حتی کارشناسان فوتبال هم این علامت سئوال به وجود آمده است که چرا فوتبال ایران یا به عبارت بهتر تهران نباید شاهد دربی‌هایی نظیر منچستر سیتی و منچستریونایتد یا آث میلان و اینترمیلان و ... باشد؟ اصلا چه دلیلی دارد که کیفیت یک بازی با این همه مهره و ستاره یا مربیان مطرح و شناخته شده این قدر پایین و کسالت آور باشد؟

برخی‌ها معتقدند مربیان هر دو تیم (فرقی نمی‌کند فرهاد مجیدی یا یحیی گل محمدی) همین که دربی را نباخته اند، راضی هستند!

مصاحبه بعد از دربی یحیی گل محمدی و عکس مشت‌های گره کرده فرهاد مجیدی پس از سوت پایان بازی موعود بنیادی فر که توسط عکاسان شکار شد گواه این ادعاست. اینکه سرمربیان مشهور هر دو تیم نفرات خود و تاکتیک‌های تیم متبوعشان را به گونه ای می‌چینند که بازنده نباشند؛ مهم نیست برنده هم نباشند، همین که بازنده نباشند کافی است! این یک فرضیه نزدیک به یقین است که باعث می‌شود تیم‌ها با احتیاط فراوان و اول و آخر برای گل نخوردن وارد زمین شوند.

در این میان البته یک مدافع و کاپیتان سرد و گرم چشیده نظر دیگری دارد. سید جلال حسینی  که به دلیل مصدومیت زانو و سرماخوردگی نتوانست پرسپولیس را در دربی همراهی کند، در مورد اینکه آیا قبول دارد بازی انجام شده جذاب و تماشاگرپسند نبود، می‌گوید:‌ «متأسفانه عده‌ای حرف می‌زنند و قبل از بازی آن را حساس می‌کنند. آنقدر فشار را زیاد می‌کنند که بازیکنان نمی‌توانند خودشان باشند. اما باز هم روی هم رفته بد نبود جای تماشاگران خالی است و امیدواریم هرچه زودتر برگردند.»

به نظر می‌رسد منظور کاپیتان پرسپولیس از کسانی که حرف می‌زنند و قبل از بازی آن را حساس می‌کنند مدیرعامل استقلال باشد. مصطفی آجورلو در جمع لیدرهای باشگاه استقلال ۵ قهرمانی متوالی گذشته پرسپولیس را زیر سئوال برد که ظاهرا سید جلال حسینی فکر می‌کند همین صحبت‌ها و کُری خوانی‌ها روی عملکرد بازیکنان دو تیم تأثیر منفی می‌گذارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار دلسوز IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    جناب حسینی کاملا صحیح فرمودند مدیران استقلال و پرسپولیس وضعرا آشفته کردند چون بازیکنان در فکر این بودند که نبازند که زیر فشار مدیر و هوادران قرار نگیرند ودیدیم هبچ اتفاقی در محوله هیجده قدم توپ خطرناکی ارسال نشد ودر میانه زمین هم جز خطاهای ریز ودرشت حرکت جالبی مشاهده نشد واین تجربه برای مدیران تیم ها باید باشد که با مصاحبه های بیمورد جو روانی ایجاد نکن که بازی دو تیم بزرگ پایتخت همچون لیگ دسته سومی ایران نشه وخواهشا دلیل عدم نتیجه گیری تیم را گردن داوران بی پشت وپناه وحامی ندازید.حرفتان در مستطیل سبز بزنید تا حتی داور هم حریفتان نشود با قدرت و محکم بازی کنید وزیبا
  • ساده دل IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    راستی این آقا جلال که اونطور صد متر رو در چهل سالگی اونم دقیقه نود روی ۱۰ ثانیه میدوید اینروزا حالش خوب نیست مصدوم میشه نیمکت نشین میشه مثل اونروزایی که تا میرفتن آسیا روی نیمکت مینشست نباشه ؟
    • ابی از فلاح IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      خدا واقعا شفات بده بچه جون اسیا مث ایران نیست .از هر بازیکنی ک بخوان تست دوپینگ میگیرن حتی اگر نیمکت نشین محض باشه.وجدانا میتونی منکر دوپینگ خونی پودری جونتون بشی که با خفت و خاری وسط فته تو معمولیترین بازی سال کیسه و با تقریبا صدو شصت و شش نفر جلوی ۴ نفر خودافزی کرد.خخخخ اره با دستام میشنردم ۱۶۶ .جلوی ۴ نفر.۶ که مال سال ۵۲ هست.۴ البت۷ مال دوتا سال هست یکی سال ۵۰ یکی هم مال سال هتریک میکنه یا پاس میده.اره پودری جون اسیا از نیمکت نشینش هم تست میگیرن چه برسه به سوپر من ایراااان.خار چشم تو و دلال موزامبیکی با همه عقده هاش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی