نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
علیرضا نیکبخت واحدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: این تیم به یک بُرد و ۳ امتیاز نیاز دارد تا دوباره بتواند به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بازگردد و از کورس عقب نماند.

علیرضا نیکبخت در خصوص تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۷ اظهار داشت: بازی اصلاً کیفیت لازم را نداشت و بسیار کسل کننده و به دور از جذابیت بود، دو تیم بسیار پر اشتباه کار کردند و جذابیت و لذت همیشگی دربی را شاهد نبودیم. این نتیجه بیشتر به سود تیم‌های بالای جدولی مانند سپاهان و گل‌گهر شد.

وی درباره تساوی صفر-صفر این بازی و کم گل بودن لیگ برتر بیست و یکم گفت: در هفته‌های ابتدایی لیگ هستیم و تیم‌ها آمادگی لازم و شناخت کافی از نفرات و تاکتیک‌ها را ندارند. البته سیستم‌های مورد استفاده‌ی تیم‌های لیگ برتری هم هجومی نیست و مربیان بیشتر به دنبال حفظ توپ و بازی مالکانه بدون ایجاد موقعیت هستند. استقلال به جز بازی هفته پیش مقابل صنعت نفت آبادان، در سایر بازی‌ها محتاطانه عمل کرد و میل به هجوم کمی داشت.

پیشکسوت استقلال در رابطه با تعویض‌های دیرهنگام مجیدی در دربی عنوان کرد: ارسلان مطهری دقیقه ۸۷ به میدان آمد و قطعاً وقت کافی برای موقعیت سازی و گلزنی و انجام کاری مهم را نداشت، می‌شد تعویض‌ها زودتر و حدود دقیقه ۷۰-۶۵ انجام شوند. ظاهراً هر دو مربی به تساوی راضی بودند. استقلال در بازی‌های قبلی زیبا بازی می‌کرد، اما در امر گلزنی دچار مشکل بود، این تیم به یک بُرد و ۳ امتیاز نیاز دارد تا دوباره بتواند به جمع مدعیان کسب قهرمانی لیگ برتر بازگردد و از کورس قهرمانی عقب نماند.

نیکبخت در خصوص اینکه «حواشی پیش از بازی، خصوصاً درگیری لفظی مدیران دو تیم می‌تواند عاملی برای بی‌کیفیت بودن دربی باشد» تصریح کرد: دربی همواره حاشیه‌های زیادی به همراه داشته و به طور کلی این بازی بدون حاشیه بی معناست. این حواشی می‌تواند از سوی بازیکنان باشد و اگر از سوی بازیکن نباشد از سوی مدیران است و اگر از سوی مدیران نباشد می‌تواند از سوی هواداران باشد. به هر حال این مسائل همیشه وجود داشته‌اند، اما دلیل نمی‌شود که بازی ضعیف دو تیم را با این صحبت‌ها توجیه کنیم و این نمایش بد را طبیعی و منطقی جلوه دهیم.

وی در رابطه با نکات مثبت استقلال در دربی ۹۷ اظهار داشت: دفاع استقلال در این بازی بی نقص و بسیار خوب عمل کرد و هر سه مدافع ما نشان دادند لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را دارند. سیاوش یزدانی که ملی‌پوش است، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند هم می‌توانند به اردوی تیم ملی فراخوانده شوند. بازی در سیستم ۳-۵-۲ برای مدافعان کار سختی است و فشار زیادی روی آنهاست و برای خوب بودن در این سیستم، باید بسیار باهوش عمل کنید که مدافعان استقلال از پس این کار برآمده‌اند.

علیرضا نیکبخت در پایان با اشاره به دیدار هفته بعد استقلال مقابل پیکان عنوان کرد: ما نیاز مُبرمی به یک برد داریم و کسب ۳ امتیاز مقابل پیکان می‌تواند سکوی پرتابی برای مجیدی و شاگردانش باشد تا در مسیر درستی قرار گیرند و دوباره برای قهرمانی تلاش کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی شعبه پیروزی US ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    به دور از تعصب دانشگر و یزدانی حقشون تیم ملی
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    تموم شد؟خیلی تاثیر گذار بود.دفاعاتون از فجر گل خوردن حالا میخوای بری جلو اسپانیا و برزیل و پرتغال؟
    • شمسعلی شعبه پیروزی US ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      نه فلجی و نعمتی خوبن ,یه بازی نمیتونستید کلین شیت کنید راجب دفاع تیم ما نظر نده
    • محسن IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      جواب نداری همون تیمی که طرفدارشی سطح فکریت رو نشون میده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی