نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
۰ |
۴
ماجرای توهین عجیب پرس به زیدان از زبان رونالدو!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدو نازاریو یک داستان فوق العاده خنده‌دار از آخرین ملاقات خود با فلورنتینو پرس تعریف کرده است.

این بازیکن افسانه‌ای برزیلی از طریق پادکست Flow گفت: «آخرین باری که با فلورنتینو پرس شوخی کردم... فکر می‌کنم این داستان را برای شما تعریف کنم، اگرچه او خواهد شنید که این موضوع تا حدودی ناراحت و فریبنده خواهد شد. من در حال صرف ناهار با او [پرس] بودم و ترکیب اصلی رئال مادرید منتشر شد. مدیر ارتباطات باشگاه بلافاصله ترکیب را برای من ارسال کرد و من آن را روی تلفنم چک کردم.

گفتم رئیس، هنوز نمی‌توانی در تیم خودت ترکیب انتخاب کنی؟ نمیدونی کی قراره از قبل بازی کنه؟ من قبلاً به اینجا آمده ام و می‌دانم چه کسی برای تیم من بازی می‌کند [رونالدو رئیس رئال وایادولید است]، بالاخره من این تیم را ساختم.

پرس گفت دو سال است که رئیس هستی و می‌توانی ترکیب تیم را انتخاب کنی اما تا امروز من نتوانستم... در واقع، من هیچ ترکیبی نمیچینم. فقط می‌خواستم او را اذیت کنم، زیرا او اغلب از مربیان و چیزهای دیگر شکایت می‌کند. روسای باشگاه‌ها این عادت را دارند که از مربیان انتقاد کنند و زیاد شکایت کنند.  او عصبانی شد زیرا من ترکیب تیم خودم را تشکیل می‌دهم و او هنوز هم این کار را نمی‌کند!  به یاد دارم که زیدان از وینسیوس استفاده نکرده بود و این اتفاق باعث شد که او بگوید زیدان مزخرف است!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی