نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
استقلال نباید منتظر باشد تا یک پنالتی را وزیر و دیگری را داور بگیرد/ باید به ژستد بفهمانیم که استقلال...
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی باید به بازیکنان بفهماند که در هر بازی بتوانند این گونه گل زنی کنند تا هیچکس نتواند با آن مقابله کند و بهانه های بچگانه نداشته باشند.

علی موسوی در خصوص بازی دو تیم استقلال و پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود و استقلال توانست با استفاده از ضربات ایستگاهی و از طریق مدافعان به گل برسد. به نظر من مشکلاتی که در پنج بازی قبل استقلال وجود داشت هنوز هم هست. در این بازی مدافعان جور مهاجمان این تیم را کشیدند و توانستند با نتیجه خوب بازی رو به اتمام برسانند.

وی افزود : استقلال باید برای قهرمانی هر بازی چنین گل هایی را به ثمر برساند. بازیکنان باید اختلاف گل را زیاد کنند تا تیم ها از این تیم حساب ببرند و بتوانند خود را ثابت کنند. استقلال نباید منتظر بماند تا یک پنالتی را وزیر یا یکی را داور بگیرد و خود را به یک آفساید یا پنالتی دلخوش نکند. استقلال باید هر بازی ۲ یا ۳ گل بزند تا همه روی این تیم حساب کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی این تیم در این بازی گفت: وقتی بازیکن خارجی وارد کشور می شود باید لولش خیلی با بازیکنان ایرانی فرق کند. تلاش یامگا خوب است ولی ژستد مغرور است و فکر می کند که لیگ ایران برایش کوچک است که این تفکر باعث می شود تا تلاش خود را نکند. باید به ژستد بفهمانیم که استقلال اگر هر چی نداشته باشد ولی هوادارانی دارد که متعصب هستند و همانند طرفداران انگلیس دوست دارند که تیمشان نتیجه بگیرد.

موسوسی در خصوص داوری این مسابقه عنوان کرد: قضاوت داور خوب بود. استقلال وقتی توپ را وارد دروازه کند و ته تور بفرستد دیگر هیچکس نمی تواند جلو گل را بگیرد و این اشتباه است تا بهانه بیاورد که داور اعلام نکرد که باعث می شود تا بازیکنان تلاش خود را نکنند. بازیکنان استقلال باید بدانند که در همه بازی ها باید چنین عملکردی داشته باشند و با اختلاف گل زیاد در بازی ها پیروز شوند.

وی تصریح کرد: فرهاد مجیدی باید به بازیکنان بفهماند که در هر بازی بتوانند این گونه گل زنی کنند تا هیچکس نتواند با آن مقابله کند و بهانه های بچگانه نداشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران زارعی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    درود بارها و بارها گفتم،رودی یکی از بهترین بازیکنان خارجی هست،که به ایران اومده، به قولرفوتبالی ها،بازیکن یک ضربه به توپ بزنه،معلوم میشه،در چه حدی هست رودی هم روی هوا ،هم روی زمین عالیه طرفدران عزیز استقلال ،امسال تیم شاه فرهاد قهرمان ایرانه و با تلاش بازیکنان ،خاص یامگا و رودی،ستاره سوم رو هم بدست میاریم
  • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    ژستا بازیکن عالی هست تو کل بازی ۲ تا سانتر کردن ۲ تاشم ژستد با سر زد درسته خیلی گل نمیزنه ولی تاثیر گذاره
  • کامی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    حرفاش کاملا درسته .استقلال باید طوری بازی کنه که لنگه پنالتی گرفتنه داور نباشه.بازیکنا باید سیری ناپزیر بازی کنن تشنیه گل زدن باشن ترسو بازی نکنن یه گل زدن باید سراسر حمله کنن واسه گلایه بعدی نه اینکه بکشن تو دفاع مثله بازی با فجر سپاسی اخرشم دقیقه ۹۴گل بخورن هوادارو سکتده بدن .نتیجه یک هیچ باشه دو هیچ باشه هر لحضه ممکنه بازی مساوی بشه.مجیدی باید به بازیکنا بفهمون که باید بدونه ترس بازی کنن پرسه شدید کنن تو هر بازی پنج شیشتا بزنن مثله تیم ملیه المان که الان دسته هانسی فیلیکه
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    دمش گرم راست میگه ولی غیرازبازی باپیکان تمام ۸بازی دیگه کاملالنگ پنالتی بودبازی که براشون بقولی یاوزیرویاداورگرفت بازی مساوی یابزوربرداما بازی که پنالتی نگرفتن یاپرسپولیس مقسرشدویابه قول استقلال یهامقسربابامسعودبودبریدجمع کنیدحالاوایسیدهمه تیمهامترپرسپولیس ببینندهرچغدرزورزدیدکه قهرمان نشه ولی ببینیداتش سرخ چکارمیکنه یک بازی که میبریدخودتونوقهرمان میدونیدولی فقت نگاه کنیدبغیشو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی