نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
علی دایی و محمود احمدی نژاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی در سال های گذشته، ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر حضور سیاسیون ناآشنا در ورزش پایان یابد.

با مصاحبه مدیر روابط عمومی وقت سازمان تربیت بدنی و افشاگری او در خصوص برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران، بد ندیدیم گریزی به صحبت‌های گذشته دایی بزنیم.

دایی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در مصاحبه با شبکه خبر تلویزیون برای نخستین بار، پا را از برخی خطوط قرمز هم فراتر گذاشت و به صورت تلویحی دولت احمدی نژاد را عامل برکناری خود از تیم ملی دانست.

دایی در این مصاحبه حضور خود در مسند سرمربی تیم ملی را بابت «تجربه» زود ندانست و معتقد بود از نظر تجربه فنی و کیفی در اندازه های تیم ملی بوده ولی تجربه قرارداد بستن به سبک کی‌روش را نداشته است.

در واقع دایی معتقد است باید مثل کارلوس کی‌روش طوری قرارداد می بست که مسوولان فدراسیون و ورزش کشور مجبور می شدند به پای این قرارداد بایستند و به راحتی توان برکناری اش را نداشته باشند.

دایی در بخش دیگری از این مصاحبه هم ضمن تاسف از دخالت سیاسیون در امر ورزش و فوتبال، ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر حضور سیاسیون ناآشنا در ورزش پایان یابد و چرخه فوتبال با مدیران ورزشی و فوتبالی به حیات خود ادامه دهد.

اما شاه بیت صحبت های دایی در بخش پایانی بود؛ آنجا که بحث برکناری اش از تیم ملی مطرح شد و شهریار تصریح کرد که ورودش به تیم ملی امری کاملا ورزشی و نظر محمد علی آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی بود ولی برکناری اش کاری بود که توسط یک مقام سیاسی بالاتر که ربطی هم به ورزش نداشت، صورت گرفته است.

مصاحبه تاریخی دایی درباره نحوه برکناری اش از تیم ملی توسط یک مقام سیاسی عالی رتبه/ کاش من هم مثل کی روش قرارداد می بستم

در آرشیو سایت های خبری آن زمان به این نکته هم در انتهای همین خبر اشاره شده بود؛ «همه آنهایی که روز ۸ فروردین سال ۸۸ در ورزشگاه آزادی و بعد از باخت ۲ -۱ مقابل عربستان، عتاب و خشم شدید محمود احمدی نژاد نسبت به معاون خود و رئیس سازمان تربیت بدنی وقت یعنی محمد علی آبادی را دیدند، می توانند متوجه شوند که مقام مورد اشاره دایی شخص رئیس جمهور ایران است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    تماس تلفنی دایی با برنامه 90 درباره تعیین سرمربی تیم ملی را هم بزارید که دایی گفت:"هرکی لابیش قوی تر باشه سرمربی تیم ملی میشه" و چند روز بعد خود دایی سرمربی تیم ملی شد! در یک مصاحبه برای ضایع نشدن گفت:"من با خدا لابی کردم"
  • احمد زاهدانی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    خب چراا الان اومده میگع ک برکناری دایی از طرف رییس جمهور وقت بوده ی کم بوداره این قضیه میخان پایگاه مردمی ک دایی داره رو مقابل مرد سیاسی طرد شده از حکومت قرار بدن.این اقام هم مطمین باشید برای گفتن این حرفااا ی پست خوب خواهد گرفت1
  • علیرضا IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    دایی بدترین باخت فوتبال ایران رو رقم زد . جلوی رقیب ما اونهم در ورزشگاه آزادی هنوزم وقتی یادم میاد عصبانی میشم . بازیکنان خوبی مثل کریم باقری و علی کریمی و... بخاطر حسادت خط زد و بدبختمون کرد . دایی فرصت طلب حالا داره یه جوری دوباره خودش رو در مطبوعات مطرح میکنه خدا بخیر کنه . قضیه عمل جراحیش و نامگذاری ماهی و... هم در همین راستا هست
  • حامد IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    بازیکن خوبی بودی تمام شد رفت . مرذبی خوبی هم که نیستی چی میخوای دیگه ؟ تا کی بابت گلهایی که زدی باید تاوان پس بدیم ؟ بس کن بابا اینهمه ثروت زیر سایه تیم ملی بدست آوردی دیگه چی میخوای؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی