جنجالی که بازیکن خارجی گل‌گهر به راه انداخت/ جنگ جهانی در لیگ برتر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران بر سر بازیکن خارجی گل‌گهر سیرجان به جان یکدیگر افتادند.

بعد از استقلال باشگاه پیکان هم نسبت به حضور اریک بایناما در بازی گل گهر و پیکان اعتراض کرد و کمیته انضباطی مشغول بررسی پرونده این بازیکن گابنی است. از طرفی امروز ۶ باشگاه لیگ برتری یعنی گل‌گهر، پرسپولیس، نساجی، مس رفسنجان، تراکتور و ذوب آهن در بیانیه ای اعلام کردند که بازی‌های گل‌گهر مقابل استقلال و پیکان نباید ۳ بر صفر شود!

در واقع جنگ بیانیه ها در لیگ برتر وارد فاز جدیدی شده و حالا تعداد باشگاه‌هایی که به حمایت از بازیکن گابنی گل‌گهر پرداخته اند، زیاد شده است اما باید دید کمیته انضباطی در نهایت با بررسی پرونده بایناما چه تصمیمی می‌گیردودر نهایت بازی‌های استقلال و پیکان مقابل گل گهر ۳ بر صفر می‌شود یا نه؟

استقلالی ها می گویند این بازیکن شرایط حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را نداشته و فاقد بازی‌های ملی رسمی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آذری IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    واقعاً این سوال باید پرسیده بشه چرا باید باشگاه‌هایی که در پرونده ذی‌نفع نیستند چنین بیانیه‌ای بدهند؟ اگر یه همچین اتفاقی برای لنگیا میفتاد! زمین و زمان رو میریختن بهم!! الان که این قضیه هیچ ارتباطی به لنگیا نداره رفتن یارکشی کردن و قلدر بازی درمیارن که قانون رعایت نشه؟؟ مگه چکاره ان لنگیا؟؟؟ اینهمه سال جام اسنپی و انواع قانون شکنیها رو انجام دادن و فکر میکنن قلدر لیگ هستن که برای همه تعیین و تکلیف میکنن؟؟یه اتفاقی افتاده که کمیته انضباطی هست و خودش میتونه برابر قانون رای صادر کنه والسلام!! حالا این وسط لنگیا چکاره ان فقط خودشون میدونن و توهماتشون!! تو این سالها هم تیمهایی که پشت پرده لنگیا بودن الان همشون دارن رو میشن و دارن مشخص میشنمافیاهای پشت پرده فوتبالمون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی