مریم کاظمی پور - وزارت ورزش و جوانان
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بر ضرورت افزایش توانمندی‌های زنان کشور تاکید کرد و گفت: پیگیر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستیم.

مریم کاظمی پور در جمع خبرنگاران در تبریز افزود: در دولت سیزدهم تمام دغدغه ما در بخش معاونت توسعه ورزش بانوان این است که برنامه‌هایی را برای قشر بانوان تدارک ببینیم تا هم در بخش همگانی و هم بخش قهرمانی راه پیشرفت ورزشکاران را فراهم کنیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های ارتقا سطح توان مربیان و داوران تمام رشته‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد توانمندی‌های زنان جامعه مان را در سطوح عالی ورزش بالا بریم و تحقق این امر همکاری‌های بین بخش‌های مختلف از قبیل وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش با فدراسیون‌های ورزشی را می‌طلبد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که تصمیم نهایی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها چیست، عنوان داشت: این قضیه به طور جدی دنبال می‌شود البته اولویت ورزش بانوان کشور این است که عدالت ورزشی را برای تمام بانوان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، درخواستی است که قشر مشخصی از ما مطالبه می‌کند و این موضوع را به شکل منطقی و بر اساس اصول و قاعده در مجامعی که در این خصوص تصمیم گیر هستند، مطرح می‌کنیم و نتایج آن به نحو مقتضی به اطلاع مردم خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وعید IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    ب امید عملی کردن این وعده ها.....#بانوان_ب_ورزشگاه_می_آیند
  • emad@gmail.com IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    خسته نباشی دلاوره ! خداقوت پهلوانه ! چقدر پیگیرین شماها !!! آخه اینهمه پیگیری در طی سالیان گذشته و زور زدنهای بیخودیتون ثمره اش چی شد بغیر از حرف و نطق و سخنرانی و شعار دادن ؟؟؟
    • رضاکریمی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      بادرودبه زنده یادان ناصرخان‌های فوتبال وخیرورزشی اینجا اونجا نیس٫ووو اصلا فکرشم نکنید حتی بتوانید بدون تماشاگر فوتبال ادامه دهید با ورود اینفانتینو بازی با تماشاگر به شرط حضور بیشتر زنان نسبت به مردان باید انجام شود دقیقا مثل فینال آسیا پرسپولیس و درضمن بعداز ۲۰۲۲ اسراییل شیطان صفت بد جزوه سهمیه قاره آسیا میشود (مث استرالیا) امیدوارم فیفا ایران حداقل به قارهای دیگه بفرسته والا باید کلا با تموم ورزش ایران خدافظی کنیم راستی عدم حضور زنان در ورزشگاه شامل محرومت ولی عدم اصلاح اساسنامه نهایتا با کمیته انتقالی طرفین ختم میشود اما اینجا اونجا نیست و کاره فوتبال بین‌المللی ایران تا٫٫٫تعطیل و دشمن شادکن میشود
  • مجهول الهویه IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    بیخودی دست و پا نزنید. قشر مشخص!!! اولویت ما!!!! اینقدر خودتون رو بیشتر از این سبک نکنید. تمومش کنید بره و بعد نتیجه اش رو ببینید و ببینید که هیچی نمیشه و این چند سال چقدر بدبین بودید.
  • ع م IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    شما چقدر تمامیت خواه هستید آخه؟ هیچ چیزی از طرف مردم رو بر نمیتابید. ایدئولوژی چه بر سر شما آورده که اینطوری در برابر خواسته مردم مقاومت میکنید و میگین درخواست قشر خاصیه! به فرض هم که اینطور باشه آیا این قشر خاص حق زندگی نداره؟
  • بال IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    ماچقدر بدبختیم که باید امسال شما هارا برای ما تصمیم بگیرند
  • عارف IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    هر کی تو این مملکت خواست منطقی داشته باشه یا امریکاییه یا مزدوره یا قشر خاصه یا از خارجی ها خط میگیره و جالب اینه که این قشر خاص جمعیتش هفتاد هشتاد در صد از مردم ایران عزیز میباشد و این خانم و بقیه را باید قشر خاص نامید که جلوی خواستهای برحق قشر عام را میگیره بابا عربستان هم داره بروز میشه و در سرزمین خانه خدا خانم ها کلی ازادی بدست اوردند از جمله رفتن به استادیوم ولی ما هنوز تو فکر این هستیم که اگر کسی سازی وارد کنه ملحده و باید ایران را ترک کنه با این افکار راس کاری ها میخواهیم رفتن خانم ها ب ورزشگاه ازازد کنیم ول معطلیم بابا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی