نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۳
علیرضا جهانبخش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از باخت فاینورد در دیدار روز گذشته، انتقادها از خط تهاجمی و مخصوصا ستاره کشورمان به اوج رسید.

 یکشنبه بعد از ظهر یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ هلند برگزار خواهد شد. جایی که فاینورد میزبان آژاکس است و این تیم برای ماندن در کورس قهرمانی باید این رقیب سرسخت را شکست دهد.

فاینورد روز گذشته در رقابت جام حذفی هلند مقابل تیم فوتبال «تونته» با شکست ۲ بر یک مواجه شد و از این رقابت کنار رفت. نمایش ضعیف فاینورد باعث شد تا انتقادات از بازیکنان حاضر در ترکیب زیاد شود و جهانبخش نیز مورد انتقاد کارشناسان فوتبال هلند قرار گیرد.

پس از بازی، آرنه اسلات، سرمربی تیم فوتبال فاینورد مدعی شد که بازیکنان خط تهاجمی تیم موقعیت‌های زیادی از دست دادند و این اشکال باعث باخت مقابل تونته شد.

پس از این بازی رسانه‌های هلندی به انتقاد از خط تهاجمی تیم پرداختند و مدعی شدند که دیگر مهاجم فاینورد مثل تیل، لینسن و سنیستِرا به صورت عادی گلزنی می‌کنند ولی جهانبخش آمار پایینی دارد و تنها توانسته یک گل در لیگ هلند برای فاینورد به ثمر رساند.

به نقل AD ، انتظار می‌رفت که جهانبخش تا اینجای فصل و پس از گذشت ۱۴ بازی نزدیک به ۷ گل (یعنی هر ۲ مسابقه یک گل) برای فاینورد به ثمر رساند ولی او به شدت ناکام بوده و نتوانسته آمار خوب خود در آلکمار را در فاینورد تکرار کند.

رسانه هلندی آمار جهانبخش را ناامیدکننده خواند و مدعی شد که جهانبخش نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

با توجه به ترکیب‌های اخیر آرنه اسلات در بازی‌های فاینورد، این انتظار می‌رود در بازی حساس مقابل آژاکس، ستاره کشورمان از روی نیمکت کار را آغاز کند ولی باید در روز یکشنبه چه اتفاقی برای جهانبخش رخ خواهد داد. فاینورد برای قهرمانی، رقیبان سختی مثل آژاکس و آیندهوون پیش رو دارد و باید بتواند در بازی‌های رو در رو این تیم‌ها را شکست دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خسرو DE ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    جهانبخش در تیم ملی هم چنگی بدل نمی زند وخدای بازیکنان بهتر از او داریم ایشون بعد از خرونینگن تقریبا اگر نه صفرولی بیشتر سرگرم بیزنزهست تا فوتبال و حق بعضی بازیکنان در تیم ملی بخاطر بازی دادن به جهانبخش دارد ضایع میشودمثل قاعدی ترابی وو
  • Ajax+perspolis=champion IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    ایشالا فاینورد رو شکست میدیم
  • ارسنال IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    ایشالا درست میشه امید داشته باش علی آقا ❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی