نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دورخیز پیشکسوت سرشناس برای صندلی معاونت پرسپولیس/ دست رد پرسپولیسی محبوب به پیشنهاد باشگاه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان پیشین پرسپولیس تلاش زیادی دارد تا صاحب پست معاونت این باشگاه شود.

پس از پایان فصل بیستم، تیم مدیریتی موفق پرسپولیس استعفا کرد و با خاطره شیرین کسب پنجمین قهرمانی پیاپی، از این باشگاه جدا شد. ابتدا ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه استعفا کرد و مدتی پس از آن، جعفر سمیعی مدیرعامل موفق و پاکدست پرسپولیس استعفا داد و رفتنی شد. سپس نوبت به ایمان حسین‌پور شرفشاد معاونت حقوقی و کاوه علی‌اسماعیلی مدیر روابط عمومی رسید که استعفا کرده و عطای کار با صدری را به لقایش ببخشند.  

در این مدت، سیدمجید صدری سرپرست باشگاه تلاش کرد تا جاهای خالی را با افراد دیگری پر کند اما هنوز یکی از پست‌های حیاتی باشگاه خالی است، معاونت اجرایی. برخی تصور می‌کردند امکان دارد شکوری دوباره به پرسپولیس بازگردد اما صدری علاقه‌ای برای این کار نشان نداد و هیچ پیشنهادی به شکوری نشد. البته با چند نفر برای حضور در این پست، صحبت‌هایی مطرح شد از جمله علیرضا امامی‌فر اما هیچ کس قبول نکرد که در این شرایط معاونت اجرایی پرسپولیس شود.

با این حال، یکی از پیشکسوتان پرسپولیس تلاش زیادی دارد تا خود را به صدری نزدیک کرده و حکم معاونت را دریافت کند. این فرد دارای تحصیلات دانشگاهی است و کارهای اجرایی را در بدنه فدراسیون انجام داده و چهره موجهی در میان اهالی فوتبال به شمار می‌رود. باید دید تلاش‌های این فرد برای رسیدن به صندلی معاونت باشگاه در نهایت به کجا می‌رسد و لابی‌هایش می‌تواند تاثیری بر تغییر سرنوشت مدیریتی وی داشته باشد یا این اتفاق در دوران مدیریت صدری رقم نمی‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای صدری جمعه هم گذشت ولی پنجره پرسپولیس هنوز هم بسته است ، خجالت بکش ، باز هم دروغ گفتی ؟
    • تاج IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      کدام پنجره بلوف بود تا اب از اسیاب بیافتد.بدهی کالدرون با بدهی استرا صاف خواهد شد.. صدری تا سال اینده می ماند و باید بماند. تا پرسپولیس در بدهی غرق شود.و اسیا حذف!
    • پرسپولیسی ام با افتخار IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      در پاسخ به تاج:خودتم گفتی تا پرسپولیس غرق در خسارت شود و در آسیا حذف خب ببین اولا که این اتفاق نمیفته دوما اگر هم یه درصد این اتفاق بیفته خب خودتم گفتی غرق در بدهی به خاطر بابا حمید هست که میخواد شنا رو کشکی قهرمان کنه ولی کور خوندید قهرمان ماییم
  • پرسپولیسی متعصب IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    این شخص وحید قلیچ نباشه ؟!!!!
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      نه من میگم کریمیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی