نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
کمپین مصری‌ها علیه کی‌روش/ هواداران فراعنه خواهان برکناری فوری مربی پرتغالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران مصری کمپینی در فضای مجازی برای برکناری کارلوس کی‌روش به راه انداختند.

تیم ملی مصر دو روز پیش در نیمه نهایی جام کشورهای عربی مقابل تونس شکست خورد و از رسیدن به فینال این رقابت ها بازماند.

کارلوس کی‌روش سرمربی نام آشنا برای ایرانی ها که این روزها روی نیمکت تیم ملی مصر نشسته بعد از این باخت به شدت مورد حمله هواداران مصری قرار گرفت.

بعد از این نتیجه مطالبه توئیتری از سوی هواداران تیم ملی مصر ایجاد شد که آنها خواهان برکناری فوری کارلوس کی‌روش از مربیگری تیم ملی این کشور شدند.

در همین رابطه سایت «صدی البلاد» خبر داد: کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی نتوانسته هواداران مصری را قانع کند به همین خاطر کمپینی برای برکناری این مربی در فضای مجازی به راه انداخته شده است.

کارلوس کی‌روش در تصمیمات فنی سرکش عمل کرد و تصمیمات عجیبی گرفت که باعث شد تا فراعنه از رسیدن به فینال جام کشورهای عربی ناکام بمانند.

این اقدامات کی‌روش باعث شده تا هواداران فوتبال مصر به این مربی بی اعتماد شوند و از فدراسیون فوتبال بخواهند این مربی پرتغالی را از کار برکنار کند.

کمپین مصری‌ها علیه کی‌روش/ هواداران فراعنه خواهان برکناری فوری مربی پرتغالی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اینام خوشی زده زیر دلشونو، اولین باخت بدون اونم با اشتباه مدافع خودی، کیروش اونارو رسوند جام جهانی ، تازه بدون ممد صلاح
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    دلال موزامبیکی هرجا میره بعد از چند بازی ماهیتش مشخص میشه و اخراج فقط در ایران بود که ازش بت ساختن و هشت سال با دستاورد هیچ از پول نفت ارتزاق کرد!
    • chimigi? US ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      ایران با حضور در جام جهانی بیش از مبلغی که به کارلوس پرداخت کرد، میلیون ها دلار از فیفا دریافت کرد. ویلموتس برای باخت 2 بازی 6 میل
  • ک م IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اونجا دیگه فردوسی پور رو نداره که سر مردم رو شیره بماله و نتایج نظرسنجی ها رو عوض کنه
  • خبرنگار ۱۰۰دلاری IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    درود بر این‌مردم فهمیده که زود ماهیت این دلقک را شناختن ، قبل از اینکه پول بده و چند خبرنهار را بخره ، اخراجش کنید وگرنه مثل اینجا بعد از یه مدت مدعی همه چیز میشه و با هر شکست یه حماسه ملی مذهبی براش می سازند و آخرش باید کانال سوئز را به نامش بزنید .
  • آریا IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    کسانی که از کی روش عقده دارن بعد باختش میان نظر میدن ولی بعد بردها سکوت میکنن،این تیم دوم مصر بود و همچین تورنمنت هایی برای شناخت و هماهنگی بهتر نفرات است و نتیجه مهم نیست. قطعا مصر با کی روش به جام جهانی صعود خواهد کرد و در جام ملت های آفریقا نتایج خوبی کسب خواهد کرد.
  • ستار IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    قطعا مصر حتی اگر یک روز زودتر اخراج کنه برد کرده اون زمان هم که تو ایران بود از دسترنج مربیانی چون برانکو شفر وغیره ارتزاق میکرد اگه مصر دست. برانکو بود راحت قهرمان میشد
  • اشکان IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    مختصر و مفید : کی‌روش مفتش گرونه و فقط در جایی مثل ایران می‌تونه دوام بیاره چون دوام آوردنش ربطی به موفقیت نداشت، اینجا با شکست هم جوری خوشحالی می‌کنن انگار برد حماسی!! همین قدر فوتبال رو درک میکنن و دانش فوتبالی دارن نه بیشتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی