۵
صحبت‌هایی برای حضورم در تیم ملی اوکراین شد اما .../ دعوت نشدنم به تیم ملی دلیل خاصی ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب زاهدی مهاجم لژیونر فوتبال کشورمان معتقد است که کادر فنی تیم ملی بازی‌اش را می‌بینند و عدم دعوت او به تیم ملی دلیل خاصی ندارد.

شهاب زاهدی، مهاجم لژیونر فوتبال کشورمان که با «پادکست گل بزن» گفت‌وگو می‌کرد، درباره عدم دعوتش به تیم ملی گفت: تیم ملی برای هر بازیکنی حائز اهمیت است و خیلی خوب است که یک بازیکن گزینه دعوت شدن به تیم ملی باشد و آن بازیکن کار بزرگی انجام داده است، من ممنونم از مردم که من را مستحق حضور در تیم ملی می‌دانند. به نظر من مهمتر از این مسئله موفقیت تیم ملی است و تیم ملی ایران نتایج خوبی در مقدماتی جام جهانی کسب کرده است. به عقیده من عدم دعوت من به تیم ملی دلیل خاصی ندارد و هر کسی که در تیم ملی چه به عنوان سرمربی، مربی و یا در فدراسیون مسئولیتی می‌گیرد، قطعاً بیشترین توانش را می‌گذارد، چون این بار مسئولیت و تحت فشار بودن نیاز به یکسری مهره‌های خوب و آنالیز دارد. قطعاً کادر فنی تیم ملی من را می‌بینند، ولی هر سیستمی نیاز به یکسری مهره‌ها دارد و من هم بیشترین تلاشم را می‌کنم و امیدوارم که دعوت شوم، هیچ مشکلی وجود ندارد و من باید به تلاشم ادامه دهم تا یک روزی به تیم ملی دعوت شوم.

وی در واکنش به پینشهاد اوکراین برای بازی در تیم ملی این کشور یادآور شد: جرقه این موضوع زمانی خورده شد که من در تیم منتخب سال قرار گرفتم و جزو ۱۱ بازیکن برتر لیگ در فصل گذشته شدم و خیلی برای من خوشحال‌کننده بود. صحبت‌هایی شده ولی به نظر من، حس وطن‌پرستی همیشه در من به معنای خوبش جریان داشته و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم، همیشه اولویت من کشورم بوده، اما در این باره صحبت‌هایی شده است و نمی‌توانم کتمان کنم. من همیشه دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم. قطعاً اگر هیچ وقت هم نتوانم زیر پرچم هیچ کشوری بازی کنم، مرا ناراحت نمی‌کند، ولی یک دقیقه بازی برای تیم ملی کشورم یکی از مهمترین اتفاقات زندگی من خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    شهاب زاهدی بازیکنی خوب و گلزنی هستش و از وقتی هم که لژیونر شده شایستگی هاشو نشون داده.به نظرم می تونه،حداقل کادر فنی تیم ملی امتحانش کنن و دعوتش کنن تا یه بازی بکنه.
  • اورست IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    نه واسه چی باید دعوت شه کاوه رضایی الان بهترین بازیکن آسیائه اسکوچیچ هم بهترین مربی جهان
  • ندای IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اسکوچیچ برعکس کی روش هیچ ترکیب مشخصی نداره هر بازیکنی رو دعوت میکنه و هر بازیکنی هرچقدر هم مهم رو اخراج میکنه برای امسال شهاب زاهدی و علی علیپور این یک فرصته که اسکوچیچ هرکسی که بدرخشه رو دعوت میکنه به تیم ملی مثل جعفر سلمانی و صیادمنش و نورافکن کادد فنی گفتن اسکوچیچ یه لیستی رو داره اماده میکنه که اسم ۲ تا از مهم ترین مهره های ایران با ۲ بازیکن دیگه عوض شده یکیش که اعلام شد جعفر سلمانی هست که به جای یکی از اون ۲ مهره که هنوز نگفتن کی هست اومده میمونه یه جای خالی دیگه اسکوچیچ هیچ تیمی رو بزرگ نمیدونه بازی با عراق و امارات رو ۲ تا بازی سبک میدونه میخواد تا میتونه از بازیکنای جدید استفاده کن چون فرصت بازی دوستانه به اسکوچیچ داده نشده
  • آریا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    باید دعوت شه براانگیزه هم خوبه البته علیپور درحد تیم ملی نیست
  • ایل بزرگ بختیاری IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    درود برشرف وطن دوستی این ایرانی عزیز،قابل توجه اون خانم هندبالیست که اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرده وپناهنده شده.ایرانی درهرشرایطی نباید به وطن ومملکتش که نقش مادرش را دارد خیانت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی