نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حضور یک خارجی دیگر جنجال‌ساز شد/ مس به سرنوشت گل گهر دچار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که استفاده از بازیکن غیر قانونی در تیم گل گهر جنجال زیادی در لیگ برتر فوتبال به پا کرد، ماجرای مشابهی در لیگ برتر فوتسال شکایت چهار باشگاه از یک بازیکن برزیلی را در پی داشته است.

۱۳ آبان ماه بود که باشگاه مس سونگون خبر داد «داسیلوا راموس» بازیکن برزیلی را جذب کرده و قرار است از این بازیکن در مسابقات لیگ برتر تا انتهای فصل استفاده کند. این اتفاق در پی تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مبنی بر صدور مجوز جذب بازیکن و مربی خارجی رخ داد. با این حال داسیلوا به بازی روز ۲۱ آبان مس مقابل گیتی پسند نرسید.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ در آن مقطع زمانی اعلام کرده بود هنوز مصوبه هیات رئیسه به صورت کتبی در اختیارش قرار نگرفته است و به همین خاطر مجوز بازی داسیلوا صادر نشده است. این بازیکن برزیلی در هفته دهم لیگ برتر برابر راگا برای نخستین بار با پیراهن مس به میدان رفت و حتی یک گل هم به ثمر رساند.

اما استفاده از این بازیکن اخیراً مورد اعتراض چند باشگاه قرار گرفته است چرا که این باشگاه‌ها اعتقاد دارند ITC داسیلوا به صورت غیر قانونی صادر شده است و نتایج تیم مس باید تغییر کند. این شکایت در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم ثبت شده است و در دست بررسی قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    جونم فدراسیون 5ستاره دانش بنیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی