نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
گل گهر سیرجان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم گل گهر سیرجان گفت: باشگاه بر این عقیده است در ثبت قرارداد بازیکن گابنی تخلفی مرتکب نشده است و ۷ امتیاز کسر شده از سوی کمیته انضباطی به حساب باشگاه باز خواهد گشت.

گل گهر بعد از کسر ۷ امتیاز از سوی کمیته انضباطی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف شهرداری آستارا رفت و در یک بازی یک طرفه موفق شد این تیم را با نتیجه ۴-۰ شکست دهد. نکته جالب اینکه در پایان این بازی ناراحتی کسر ۷ امتیاز از گل گهر در چهره بازیکنان این تیم مشهود نبود و بر این عقیده بودند با اعتراض باشگاه گل گهر به رای صادره از سوی کمیته انضباطی ۷ امتیاز کسر شده به حساب تیم باز خواهد گشت.

سید احمد موسوی یکی از بازیکنان گل گهر در این باره به خبرنگار ما گفت: باشگاه در سعه صدر و با آرامش کار خود را دنبال خواهد کرد. باشگاه بر این عقیده است در ثبت قرارداد بازیکن گابنی تخلفی مرتکب نشده است و ۷ امتیاز کسر شده از سوی کمیته انضباطی به حساب باشگاه باز خواهد گشت.

نتیجه سه دیدار گل گهر با تیم های پیکان – سپاهان و استقلال ۳-۰ به سود حریفان اعلام شده است. گل گهر در این سه بازی ۷ امتیاز به دست آورد. خبر دیگر از گل گهر اینکه این باشگاه با کیروش استنلی به توافق رسیده است و به زودی مهاجم سابق تیم سپاهان به اردوی تیم گل گهر ملحق خواهد شد. بازیکن گابنی هم چنان در اردوی تیم حضور دارد تا با رفع مشکلات یک بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شود.

نکته جالب اینکه فدراسیون فوتبال گابن هم مدعی شده است در تبادل اطلاعات با باشگاه گل گهر مرتکب تخلف نشده است و فدراسیون فوتبال ایران باید در این باره توضیح شفافی بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    انشاالله که امتیازها برگردد
  • عزیز IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    انشا الله امتیاز ها برگردد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی