نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۲
ماجرای باورنکردنی برای آزمون/ ستاره ایرانی را از فرش به عرش بردند
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی زنیت با اظهار نظرهای متفاوتی در فصل نقل و انتقالات مواجه شده است.

در همین راستا در طول هفته‌های اخیر انواع و اقسام مطالب عجیب و غریب را در مورد مهاجم تیم ملی کشورمان در مطبوعات و سایت‌های روسیه خوانده‌ایم. به‌عنوان مثال به تازگی رسانه «اسپورت دیلی» در این کشور براساس نظرسنجی صورت گرفته از سردار آزمون به‌عنوان بدترین بازیکن زنیت و یکی از ضعیف‌ترین نفرات لیگ در نیم‌فصل اول نام برده است! این در حالی است که سردار در همین فصل با وجود همه مصدومیت‌هایش، در لیگ روسیه ۷‌گل برای زنیت زده و در لیگ قهرمانان اروپا هم ۲ بار موفق به گلزنی شده است. بنابراین واضح است چنین بازیکنی نمی‌تواند در زمره ضعیف‌ترین‌ها باشد.

در نقطه مقابل اما مجله مارکا در اسپانیا گزارش داده فناوری «هوش مصنوعی» با بررسی عملکرد ۱۴۰۰ مهاجم، ۵ نفر را به‌عنوان گزینه‌های مناسب برای جانشینی سرجیو آگوئرو به بارسلونا پیشنهاد کرده است. ستاره آرژانتینی به تازگی به‌دلیل مشکلات قلبی از فوتبال خداحافظی کرد و حالا هوش مصنوعی نتیجه گرفته سردار آزمون در کنار ۴ نفر دیگر می‌توانند گزینه‌های مطلوب برای پر کردن جای خالی این بازیکن باشند. جالب اینجاست که این دو گزارش صفر و صدی در مورد ستاره ایرانی تنها به فاصله یکی دو روز منتشر شده است! اگر از ما می‌پرسید عقیده داریم سردار نه به آن بدی است و نه به این خوبی؛ هرچند او مهاجمی درجه یک است که اگر بیشتر قدر خودش را بداند می‌تواند در یک تیم بزرگ اروپایی توپ بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    قبلن هم عرض کردم، دو‌ شایعه (دروغ هدفدار) هست که سالهاست هر سال تکرار میشه، هرگز به وقوع نمیپیونده: ۱) اینکه آزمون از زمین به یه تیم درجه یک اروپایی بره ۲) اینکه علی دایی در کشور دیکه ای سرمربی بشه.
  • پناهی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    لطفا شایعه نسازید .تیترتون به اطلاعاتتون اصلا مربوط نیست شایعه نسازید ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی