نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
علیرضا منصوریان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بخش قابل توجهی از صحبت‌های امروز خود را به مشکلات مالی تیمش اختصاص داد.

تیم صنعت نفت آبادان فردا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، میهمان هم استانی خود فولاد در اهواز است. علیرضا منصوریان، سرمربی تیم نفت در مورد این بازی گفت: وقتی دو تیم هم استانی باهم بازی می کنند، قطعا کار سخت خواهد بود. ما از تیم فولاد شناخت کامل هم از نظر روحی روانی و هم از نظر تاکتیکی داریم. گروه آنالیز ما به طور کامل نقاط ضعف و قوت تیم آقا جواد را در آوردند و می دانیم که بازی سختی داریم. به لطف خدا بچه ها اگر شرایط روانی دو بازی قبل را داشته باشند می توانیم اهواز را با دست پر ترک کنیم. در کل اگر هر نیمه را ۴۶-۴۷ دقیقه در نظر بگیریم، نزدیک به ۱۰۰ دقیقه با فولاد بازی داریم و باید با تمرکز بالا در میدان حاضر شویم.

او در ادامه در خصوص مشکلات تیمش گفت: در آخرین صحبت هایم اعلام کردم و بازهم خواهش می کنم از هر مسئولی که در استان خوزستان می تواند به ما کمک کند، به این موضوع وارد شود. به خصوص از فرماندار عزیزمان خواهش می کنم که بحث شورای تامین را در صورت امکان مطرح کنند. ما دغدغه داریم و چشم امید هیئت مدیره، مدیرعامل و بازیکنان به مسئولان شهرشان است.

سرمربی نفت با اشاره به جلسات اخیر با مسئولان شهری و استانی تاکید کرد: هفته های پیش خدمت مسئولین پالایش و پخش رفتم و برخلاف سال های قبل که هیچ پولی از سمت وزارت نفت پرداخت نمی شد، قول هر گونه همکاری را دادند. از استاندار هم تشکر می کنم که قول همه گونه همکاری را به ما دادند. انشالله که دوستان در شورای تامین کمک کنند تا ما به خواسته مان برسیم.

منصوریان با اشاره به اینکه تیمش هیچ دریافتی در فصل جاری نداشته گفت: الان در حالی وارد هفته یازدهم می شویم که تیم ما هیچ پولی تا الان دریافت نکرده است. این خیلی خسته کننده است و از کل تیم تشکر می کنم که با وجود دریافت نکردن ریالی در ۵-۶ ماه اخیر با تمام وجود کار می کنند. ما به شان شهرمان احترام می گذاریم و باید به مردم این شهر احترام گذاشت. خواسته هایمان را خیلی دوستانه و درد و دلی می گوییم. از آقای سعید محمد خواهش می کنم که به زیرمجموعه خود دستور بدهند که ما را در منطقه آزاد ببینند. ما خیلی به هم ریخته ایم و باید کمک مان کنند. لبخندی که به لب هوادار با برد می آید بی قیمت است. از روزی که آمدم قول دادم که دغدغه ها را از راه منفی مطرح نکنم و انشالله که بتوانیم دست پر از اهواز برگردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی