نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
بانیاما
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال نقش عمده‌ای در وقوع یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات تاریخ لیگ برتر داشته اما این جنجال تاکنون هیچ‌گونه عواقبی برای این دپارتمان به همراه نداشته است.

سکوت امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر درباره رای بازیکن گابنی‌شان بالاخره پس از بازی با آلومینیوم اراک شکست و درباره این رای اظهار کرد: در حق ما جفا شد و ما هیچ خطایی انجام ندادیم. از پلیس فتا می‌خواهم ایمیل‌های جعلی را پیگیری کند و اگر کار امیر قلعه‌نویی است به مردم بگوید. بگویید این ایمیل‌ها کار من است. بیایید من را در رسانه ملی محاکمه کنید. چرا با روح و روان تیم ما بازی کردند؟

اعتراض گل‌گهری‌ها به موضوع جعلی بودن مدارک بازیکن گابنی‌شان تا حدی قابل تامل است چرا که در این ماجرا از نقش دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال به مدیریت حمیرا اسدی چشم‌پوشی شده و تمام مسئولیت و عواقب جعلی بودن مدارک به گردن باشگاه گل‌گهر افتاده است.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده که هفت نامه از ۹ مکاتبه انجام شده برای حضور بازیکن گابنی در لیگ برتر جعلی بوده اما طبق پیگیری‌ها، فقط نامه نخست توسط باشگاه گل‌گهر به فدراسیون فوتبال داده شده و باقی مکاتبات توسط دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران انجام شده است.

البته نامه نخستی هم که باشگاه گل‌گهر به فدراسیون فوتبال ارائه کرده جزو نامه‌های جعلی بوده اما همان هم در ابتدا به تایید دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال رسید و قرار بود که کارت بازی بازیکن گابنی صادر شود. با این حال پس از انتشار گزارش ابتدایی ایسنا، سازمان لیگ فوتبال برای صدور کارت بازی بازیکن گابنی دست نگه داشت و از دپارتمان بین‌الملل خواست که استعلام بیشتری درباره این بازیکن بگیرد. در نهایت هم استعلام‌های دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال (بدون دخالت باشگاه گل‌گهر) منجر به صدور کارت بازی بازیکن گابنی شد.

به هر حال این اشتباه دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال یکی از جنجالی‌ترین آرای انضباطی تاریخ لیگ برتر را به همراه داشته که تمام باشگاه‌ها را درگیر کرده است. به همین دلیل فدراسیون فوتبال به خصوص دپارتمان بین‌الملل این فدراسیون باید در قبال اشتباه بزرگی که در مکاتباتشان انجام داده‌اند پاسخگو باشند. در رابطه با این موضوع با حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال تماس گرفته شد اما او حاضر به پاسخگویی نبود.

واقعا موضوع سوال‌ برانگیزی است که دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال در حالی که ایمیل فدراسیون فوتبال گابن در دسترس عموم قرار دارد، چنین اشتباهی کرده و استعلام‌های اشتباهی گرفته است. این موضوع اصلی‌ترین موضوع مورد بحث باشگاه گل‌گهر در پرونده بازیکن گابنی است. این باشگاه روز پنجشنبه به رای کمیته انضباطی اعتراض کرده و منتظر رای کمیته استناف راجع به این پرونده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    جناب.قلعه.نوعی.همسان.پرونده.های.سیاه.آمر.و.جاعل.این.پرونده.نیزهست.و.علی.آقاهای.مشهور.پایور.این.افتضاج.هستند.ومدیران.باشگاه..حامی.و.آگاه.....فرض.بر.این.که.عامل.ارسال.کننده.ایمیل.از.پالرمو.یا.سیسیل.و.یا.دهستانی.در.قبیله.ای.در.قطب.جنوب.باشد.چه.فرقی.می.کند.مهم.این.است.که.منفعت.این.جعل.به.چه.کسی.و.چه.تیمی.می.رسد؟......بگذریم.حرف.از.آخرت.می.زند..با.ایشان.موافقم.چون.دنیای.کذب.و.جعل.و.تزویر.ودورویی.و.نفاق.مادی.و.برده.ی.زر.و.زور.ونفاق..و..........دنیوی.ست.ولی.چرا.دنبال.قاتل.بروس.لی.می.گردیم؟.یک.سوی.ماجرا.ایشان.با.پیشینه.ی.درخشان.چهل.ساله.ی..اشتهار.بازی.های.مزورانه.ی.کودکانه.اش.......اظهر.من.الشمس.است.هر.جا.کم.می.آورد.وارد.مقولات.شرعی.می.شود.قوانین.ماورایی.و.شرعی.همسان.قوانین.زمینی.قابل.مسامحه.و.مماشات.نیست.من.امیدوارم.که.ستم.دیدگان.رفتار.و.کردار.وگفتار.و....مافیایی.قندلی.را.حلال.کنند.که.روزها.و.شب.های.متوالی.قبض.روحش.به.درازا.نکشد.ولی.انسان.باید.بدون.بدهکاری.اخلاقی.و.شرعی.جان.بسپاردسپس.در.قبر2متری.جای.بگیرد.و.با.خیل.ستم.دیدگان.اعمال.ایشان.وباند.مافیایی.داستانهای.عبرت.آموز.فراوانی.خواهیم.داشت.
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      تا زمانی که عوامل کیسه مثل رفیعی و جاودانی و حسن زاده در فدراسیون هستند تمام رای ها ناحق به نفع کیسه هست سر بقیه تیم ها مثل پارس جم می برند بلاخره حکومت و سردار سپاه آجرلو ماموریت داران کیسه بعد ده سال خارج زمین قهرمان ناپاک کنند
  • استقلال کبیر IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    قبول دارید نقطه چین تا کاراگاهی قشنگ بود و بعد افت کرد ؟
  • محسن IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    شوهر حمیرا اسدی در تیم نادی الکیسه پست گرفته یعنی آقای سعید فتاحی ، خبر جعلی بودن مدارک دقیقا بعد از بازی گل گهر با کیسه علنی میشه ، سوال اینجاست اگر کیسه بازی رو میبرد باز هم این فاجعه علی میشد ؟ یا اینکه خانم اسدی به توصیه همسرش این موضوع رو پنهان کرد تا در صورت شکست یا تساوی که اتفاقا همین اتفاق هم رخ داد نتیجه بازی رو بیرون از زمین رقم بزنه ؟ واقعا نقش نادی الکیسه تو این ماجرا چقدر می‌تونه پر رنگ باشه ؟ به هر حال این تیم ۱۰ سال قهرمان نشده
    • ستاره آبی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      لنگ تیم بیانیه ،بی قانونی و افراد بی تفکر. چرا هر چرت و پرتی که کانال های هواداری تون میگه رو قبول میکنید؟ شما برید صحبت های میثاقی رو تو مناظره سمیعی با نصیرزاده ببینید می فهمید که از کجا اومده مشکل دار بودن بازیکن گل گهر. البته به طرفداری تیمی که فقط بلدن توهین کنن و بیانیه بدن و رای کمیته انضباطی هم براشون صادر نشه (باید بابت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه گل محمدی ازشون امتیاز کسر می شد که نشد) انتظار بیشتری نیست
  • deep blue IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    هیچگاه.ار.منظر.نویسنده.ی.این.مقاله.به.ماجراهای.پیش.آمده.نگاه.نکرده.بودم.شاید.دامنه.ی.نفوذ.مافیا.ی.دلالی.وشرط.بندی.به.ارکان.فدراسیون.فوتبال.رسوخ.کرده.است.وهمسان. حسن.صباح.قلعه.ی.الموت.فوتبال.به.تسخیر.دارودسته.ی.سیسیلی.در.آمده.است.شگفتا.کمیته.ی.داوران.سازمان.لیگ.کمیته.ی.امور.بین.الملل.کمیته.ی.نقل.و.انتقالات.وسایر........کمیته.ها.عملکردهای.شائبه.بر.انگیزی.داشته.اند.که.ماحصل.امور.مرتبط.به.نفع.پایوران.خرد.و.کلان.مافیایی.به.سامان.رسیده.است.وای.مصیبتا.هرچه.بگندد.نمکش.می.زنند.....بهتر.نیست.عطای.این.کژی.ها.را.به.لقایش.ببخشیم.و.طرحی.نو.دراندازیم.دست.دار.و.دسته.ی.زشتکاران.را.در.هر.جایگاهی.که.قراردارند.قطع.کنیم.و.بعد.از.بازیهای.جام.جهانی.....تمامی.فعالیت.های.مشکوک.را.تعطیل.وبه.ساخت.زیر.ساخت.ها.برای.نسل.های.آتی.بپردازیم؟.گاهی.امر.محال.محال.نیست.عجب.صبری.خدا.دارد......
  • احسان US ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    اینکه میگن حمیرا اسدی همسر آقای فتاحی درسته؟ چرا رسانه ها به این موضوع نمیپردازند که خب شوهر این خانوم تو باشگاه استقلال پست گرفته!
  • وحید IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    خخخ منطق بعضیارو دوسدارم...اخه چ ربطی ب استقلال داره..هرجای دنیا اگه تیمی از بازیکن غیرمجاز استفاده بکنه یا تعویض غیرمجاز باید نتایجی ک اون بازیکن حضور داشت ۳.۰بشه حالا اینکه گلگهر و دپارتمان یا هرجایی مقصره بحثش جداس ولی نتایج ک باید ۳.۰ بشه....ماهم میگیم اره باید فوتبال پاک بشه همونجوری ک این چن فصل سر بقیه تیمارو بریدن...ولی تازمانی ک پارتی دزدی لاپوشانی و ای چیزا هس فوتبال ب جایی نمیرسه...نتیجش هم حذف از اسیا
  • ستاره آبی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    قابل توجه اونایی که این حکم رو ناعادلانه میدونن. اگه این حکم برگرده از مسئولان باشگاه استقلال می‌خوام اونها هم با جعل بازیکن بیارن، به هر حال از نظر لنگی ها داشتن بازیکن با مدارک جعلی مشکل نداره. خداییش شماها اصلا فکر میکنید یا کلا با شکم صحبت می‌کنید اگه چنین رأیی صادر نشه خوب هر تیمی بازیکن غیر مجاز میاره و دیگه کسی قانون رو رعایت نمی‌کنه. البته برای طرفدارای لنگ چونکه چندین سال بدون قانون بودن و قانون به نفعشان هر روز تغییر می‌کرد (نمونه مسئله سوپر جام که به گفته خودشان باید قبل از شروع لیگ انجام می‌شد ولی برای این‌ها تا نیم فصل تمدید کردن) درک این مطالب سخته.
    • احسان IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      قبلا اوردین! پاتوسی چی بود! (: چه مظلوم نمایی ام میکنه(((:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی