استقلال باید ۲۹ امتیازی باشد نه ۲۵ امتیاز/ نگذاشتند ژستد ستاره شود/ مهاجم آبی‌ها نان تلاشش را می‌خورد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: نوع بازی استقلال نشان می‌دهد این تیم از نظر کیفی به شرایط خیلی خوبی دست پیدا کرده و با تکیه بر نیمکت قوی که دارد می‌تواند باز هم این روند صعودی را ادامه بدهد.

پیروزی پر گل تیم استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نماینده مشهد پیشکسوتان و هواداران این تیم را امیدوار کرد روند صعودی استقلال همچنان تداوم داشته باشد.

محسن یوسفی بازیکن اسبق تیم شهر خودرو و استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار این دو تیم، همچنین گلزنی ژستد و رمضانی حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید.

درباره بازی شهر خودرو و استقلال چه صحبتی دارید؟

اول باید بگویم که تیم شهرخودرو خیلی ضعیف بازی کرد و مشخص بود که استقلال نسبت به دیگر مسابقاتش بازی راحت‌تری دارد.

چرا شهر خودرو به چنین شرایطی رسیده است؟

این تیم در ابتدای فصل با مشکلات زیادی لیگ را آغاز کرد. ابتدا مهاجری رفت، بعد اکبر میثاقیان آمد و حالا داوود سید عباسی تیم را در دست گرفته. این تیم در چهار، پنج سال گذشته همواره جزو تیم‌های بالای جدول بود و حتی سهمیه آسیا هم گرفت و به آسیا رفت اما متاسفانه این روزها حال و اوضاع خوبی ندارد.

استقلال را چطور دیدید؟

تیم استقلال برعکس شهر خودرو از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به لحاظ فنی هم در کیفیت خوبی قرار گرفته. شرایط گلزنی اش هم خوب شده است.

این بازی را چطور تحلیل می‌کنید؟

استقلال در ۱۰ دقیقه ابتدایی فشار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد و توانست گل اول را بزند و دقایقی بعد گل دوم را هم زد. طبیعی بود که پس از گل دوم استقلال کمی از آن عطش بیافتد. در مقابل شهر خودرو هم تک حملاتی داشت ولی با زدن گل سوم استقلال کار را تمام کرد. البته استقلال توانایی زدن گل‌های بیشتری هم داشت ولی موقعیت‌هایش را به سادگی از دست می‌داد.

گلزنی مهاجم فرانسوی استقلال همچنین حضور آرمان رمضانی در خط حمله را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال با سیستمی متفاوت بازی کرد. دو نفر را درهافبک دفاعی گذاشت و مقابل آنها یک‌هافبک هجومی‌که امیرحسین حسین زاده باشد را به زمین فرستاد تا سرعت خط حمله بالاتر برود. در جلو آرمان رمضانی را کنار ژستد قرار داد تا آوراژ قدی خط حمله را بالاتر ببرد. رمضانی یک مهاجم فیزیکی است که یکی از خصوصیات‌های خوبش این است که بیش از حد تلاش می‌کند و نان همین تلاشش را هم می‌خورد. البته او در زدن ضربات آخر کمی‌ایراد دارد ولی تلاش زیادی که انجام می‌دهد کمک می‌کند تا به گل برسد.

استقلال باید ۲۹ امتیازی باشد نه ۲۵ امتیاز/نگذاشتند ژستد ستاره شود/ مهاجم آبی‌ها نان تلاشش را می خورد

ژستد را چطور دیدید؟

ژستد بازیکن با کیفیتی است و ما منتظر هستیم که روز به روز بهتر شود. به نظرم حرف‌هایی که درباره ژستد زده شده تا حدی درست است البته اگر در دیدار با پرسپولیس آن پنالتی را می‌گرفتند حالا او ستاره بود و ما درباره سطح فوتبال ژستد طور دیگری حرف می‌زدیم. اینکه چطور توانست خودش را در آن موقعیت حساس قرار دهد. استقلال در خط حمله عناصر دیگری مثل ارسلان مطهری را هم دارد و از این نظر مشکلی نخواهد داشت.

کسب ۲۵ امتیاز در هفته یازدهم برای استقلال تا چه اندازه می‌تواند امیدوار کننده باشد؟

در هفته‌های گذشته اتفاقات زیادی رخ داد که از آن جمله می‌توان گفت ما انتظار داشتیم این تیم مقابل فجر و صنعت نفت امتیازات کامل را بگیرد اما نقش داوری در این زمینه تاثیرگذار بود و شاید امروز استقلال باید ۲۹ امتیازی در صدر می‌ایستاد. با اینهمه استقلال روند خوبی داشته و از نظر بازیکن شرایط خیلی خوبی را هم درون زمین و هم روی نیمکت دارد.

اما خیلی‌ها با نمایش ضعیف نیمکت نشینان استقلال مقابل نود ارومیه معتقدند فاصله زیادی بین نفرات اصلی و ذخیره این تیم وجود دارد؟

من خیلی موافق این قضیه نیستم. شما نگاه کنید روزبه‌چشمی‌و امین قاسمی‌نژاد بازیکنان با کیفیتی هستند که در سال‌های اخیر در هر تیمی‌بازی کردند جزو نفرات اثرگذار به شما رفتند. همین امین قاسمی‌نژاد در ابتدای فصل چند تیم خواهان به خدمت گیری اش بودند. ولی خب حالا کمی‌از شرایط مسابقه دور شده که می‌طلبد کادر فنی با انجام بازی‌های دوستانه این نفرات را در شرایط بهتری قرار بدهد. ولی با این ترکیب نفرات، استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ناپاک IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    هدیه سید عباسی و عنایتی به کیسه شش امتیاز ناپاک شش اتیاز و دو امتیاز هدیه کمیته انضباطی کم بشه ۱۷ امتیاز البته چهار هفته هدیه پنالتی سهمیه کیسه ناپاک شد
    • لونگ چرک US ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      عمو جان لطف کن در مورد سرورت زیاد هذیان نگو چراکه 2 امتیاز مقابل لونگ و فجر و صنعت نفت مثل داغی بر ناپاکیهای امساله و داغ مضاعفتر هم گل تقدیمیهای تارتار جون واسه لونگیاست که حالا مثل همه موردهای گذشته میخواین با مشابه سازیهای دروغین از تیم سرورت گند کاریهای هر سالتونو پوشش بدین ولی فایده ای نداره و دستتون واسه کل ایران رو شده...
    • /// IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      چرا به شعور مخاطبان این سایت توهین میکنی؟تا کی قرار است دروغ بنویسی؟خسته نشدی از این همه چرندیات؟مگر همین منصوریان که استقلالی است این فصل با صنعت نفت و فصل قبل با آلومینیوم از استقلال مساوی نگرفت و به پرسپولیس نباخت؟سید عباسی سومین مربی این فصل پدیده است تیمی که کلا از هم پاشیده شده و با دو یا ۳ امتیاز در انتهای جدول است توقع داشتی مقابل استقلال چکار کند؟تیم هواداری در اولین بازی لیگش باید مقابل استقلال چکار میکرد؟چون استقلالی هستند از قصد باختند؟اگر این طور است باخت های تارتار مقابل پرسپولیس عمدی است؟کدام سهمیه پنالتی؟برای استقلال فقط ۳ پنالتی در ۱۱ بازی گرفتند و دو تا هم نگرفتند که یکیش مقابل تیم خودت بوده،فقط یک کلمه یاد گرفته ای مدام تکرار میکنی ناپاک ناپاک،همه تیم ها ناپاک هستند فقط پرسپولیس پاکه،برو ببین برای مس چند پنالتی گرفته اند،منشا با پنالتی ها آقای گل است اون ها هم سهمیه پنالتی دارند؟استقلال در بدترین حالت باید ۲۸ امتیازی میبود.
  • ساوالان IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    همه چی ارامه.ما چقدر خوشبختیم!!!!!!!! چون استقلال در صدر هست . دیگه فوتبال کثیف نیست!!! دیگه خبری از تجمع نیست. دیگه وزیر عادل هست.. وزیر زمانی عادل هست که سر پرسپولیس را ببرد. دست پایش را ببندد .تا استقلال موفق شود . هر کاری کردن . اخرش عملا پرسپولیس را ترور کردند تا استقلال پیشگام شود . در این سالها هر ترفندی زدند کارساز نشد. اخر عملا دولت خودش به صحنه امد تا سوگولی امتیاز بگیرید. از خودتان نمی پرسید که چرا پرسپولیس هیت مدیره مدیر عامل ندارد. ایا اینچنین امتیاز گیری را برای استقلال محق می دانید. وزیر ورزش می فرماید کجای دنیا مدیریت در موفقیت سهیم هست. بعدا می فرماید ناکامی پرسپولیس مربوط به سرپرست تیم هست.. هر کجای دنیا بگویید این جمله را وزیر ورزش گفته . بخدا هنگ می کنند. بعد می فرماید از اجرلو بپرسید. یعنی ما پرسپولیسی ها برویم از اجرلو بپرسیم مشکل پرسپولیس کجاست..منتظر نیم فصل هستیم تا یک بیکار مدیر عامل پرسپولیس شود . اولین کارش این هست پرسپولیس باشگاه بزرگی هست باید ورزشگاه بزنیم .چقدر این جملات اشناست. قبلا هم با همین فرمول یک تیم را قهرمان کردند. دانشگاه هواپیما..رویانیان.
  • حامد IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    تیمش گدایی امتیاز میکنه خودش گدایی توجه و لایک. مکتب بدبختی و حقارت
  • اکبریان داور دوست لنگ پوشان IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    واقعا داوران نوچه سلطانی فر خیلی ضربه‌ به استقلال زده اند وخیلی خدمت به جعلپولیس کرده اند ازجمله اکبریان که ۲سال پیش بازی باصنعت نفت گل سالم استقلال رامردود کرد وامسال هم همینطور گل سالم رامردود کرد پارسال هم دقیقه ۳مقابل لنگ مافیائی نگرفت امسال‌ هم که بنیادی فر پنالت مقابل لنگیها رانگرفت سیدعلی که دیگه یاردوازدهم جعلپولیس بوده وهست لنگیها بایستی الن ته جدول باشند
  • مهدی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    اینا شوخی میکنن یا راست راستی تو توهم سیر میکنن؟؟قهرمانی؟؟؟
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    آره راست میگی استفراق نباید۲۵امتیازباشدولی ۳امتیازیاموفت دادن ۹امتیازم به خاطرهمین بازیکن خارجیهاش که حطاکارت بازی هم نداشتن بایدکثرشودپس بایداستفراق روهم ۱۳امتیازداشت نه ۲۵امتیازاگه نمیدونی بدون حالاپارودم شیرگذاشتیدولی ارتش سرخ نقره داقتون میکنه مثل سالهای دیگه فقت دیگه بهونه نداریدهوادارهای سادتون بیچارتون میکنند
    • /// IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      شما اول نگارش کلمات را یاد بگیر بعد بیا از استقلال امتیاز کم کن،واقعا خودت به نظراتت نگاه نمیکنی که چقدر غلط نوشته ای؟نمیدانم دبستانی هستی و یا ترک تحصیل کرده ای،بار ها غلط های املایی و نامفهوم بودن کل نظراتت را یادآوری کردم اما بیشترش را منتشر نکردند،غلط املایی برای همه وجود دارد اما مال شما از حد گذشته،من جای شما بودم تا نوشتن بلد نمیشدم نظری منتشر نمی‌کردم،آخه حطا یعنی چی؟تا حالا ندیدی حتی می نویسند نه حطا؟کثر،موفت،داق؟یعنی فقط را هم بلد نیستی فقت مینویسی؟چند روز قبل هم نوشتی قهرمان بلامناظره!!! چطوری حساب کردی ۹ امتیاز از استقلال کم کردی؟
  • جناب خان IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    چرا محسن یوسفی خودش را به ...... است حتما ایشان بازی استقلال با نود ارومیه را ندیده است که داور باعث پیروزی استقلال شده حالا چه شده است دریک بازی بودار جلو پدیده به بهترین تیم لیگ معرفی میشود.
  • /// IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    کاملا موافقم،۶ امتیاز استقلال در بازی های فجر،صنعت نفت و دربی به خاطر اشتباهات داوری از دست داد حتی اگر دو امتیاز بازی با گل گهر که به خاطر رای کمیته انضباطی بود کنار بگذاریم باز استقلال باید ۲۹ امتیازی میبود حتی اگر بازی با نساجی هم سه بر صفر میشد باز استقلال ۲۸ امتیازی میشد اما از نظر پرسپولیسی ها استقلال حتی همین ۲۵ امتیاز را نباید داشته باشد!!اگر اشتباهات داوری را کنار بگذاریم الان باید استقلال ۲۹ امتیازی و پرسپولیس ۲۳ امتیازی بود(یک امتیاز دربی کم و دو امتیاز بازی با هوادار اضافه شود) که باز استقلال باید با اختلاف شش امتیاز در صدر میبود.
  • سلمان IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    سه بازی . مث بازی فجر وپیروزی با لجبازی داورا مساویشد والاالان باید یازده امتیاز با پیروزی فاصله داشت
  • شمسعلی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    خخخخخ عجب! اگه نقش داوری و گدایی امتیاز نبود الان رده چهارم هم بزور بودین
  • Amir perspolisi IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    پیروز شدن برابر این شهرخودرو اصلا سخت نیست و هر تیمی میتونه شکستش بده، این تیم نه بدنسازی درست حسابی داشته،نه تمرینات پیش فصل انجام داده، نه نقل و انتقالات فعال بوده، نه سرمربی مشخص و معینی داره، نه مدیریت حسابی...پس شهرخودرو تنها تیمه از پیش باخته ی این فصله مگر اینکه در ادامه یه سرمربی خارجی خوب بیارن که اونم فک نکنم کاری از دستش بربیاد
  • ناشناس IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    اینا اسطوره کیسه هستند واقعا بد بختید
  • کامران زارعی IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    درود به محسن یوسفی عزیز طرفداران عزیز:رودی ژستد دیگه باید چیکار کنه،فوتبالی ها کاملا حرف من رو متوجه میشن،نقشی که شاه فرهاد به رودی داده، کاملا باعث حذف چند بازیکنذحریف میشه و ،تا اینجا ،جز تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال هستش طرفداران عاشق و عزیزام ،فقط حمایت و همدلی
  • ارتش سرخ اسیا IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    ب بابا سجادی و اون عزیزی خادم کثیف بگین تا اون ۴ امتیاز بدن بهتون بشین ۲۹ امتیازی تیم بی لیاقت استقلال مگه با این امتیازها بتانه قهرمان بشه ک فک نکنم بتانه امتیاز میگیرین تلاش خودتان بوده امتیازم نمیگیرین میگین داور بوده بزارین یکم خوب باشین ن فقط حرف بزنین
  • ایران IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    ازاین حرف ها وقتی محمود فکر ی رفت صدر جدول .میزدن.حتی تونستن قهرمان نیم فصل هم شدن. آخر ش چی شد .این فصل هم همون جوری
  • سید IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    ده سال دیگر هم همین هستید مگر فدراسیون امتیاز جمع کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی