نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ماجرای عجیب در استقلال/ AFC هنوز منصور پورحیدری را مدیر استقلال می‌داند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منصور پورحیدری فقید هنوز هم از نگاه کنفدراسیون یکی از مدیران باشگاه استقلال است.

ایجاد شدن مشکل پیرامون احراز شرایط حرفه‌ای‌گری استقلال و پرسپولیس باعث برملا شدن نکات جالب توجهی پیرامون مسائل مدیریتی این دو باشگاه شده است.

در همین رابطه جالب است بدانید از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، منصور پورحیدری فقید هنوز هم یکی از مدیران این باشگاه به حساب می‌آید! چند سال قبل وقتی بحث حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها جدی شده و منصورخان همچنان در قید حیات بود، ترتیبی اتخاذ شد  تا اسم چند نفر از بزرگان و مدیران وقت استقلال تحت عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در قالب یک شرکت تجاری ثبت شود (این مسئله‌ای بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا بر انجام آن تأکید داشت) و نام منصورخان هم در زمره همین افراد به ثبت رسید. حالا بالغ بر پنج سال از فوت اسطوره فقید استقلالی‌ها می‌گذرد ولی اسم ایشان همچنان در کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از مدیران ارشد استقلال وجود دارد!

نکته دیگر اینکه برخی از سایر افرادی که نامشان تحت عنوان مدیران شرکت استقلال ثبت شد، بعدا به واسطه همین مسئله دچار مشکلات مالیاتی شدند! مشکلاتی که خودشان نقشی در آن نداشتند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    پس قوانین رو کی تو مملکت رعایت میکنه ؟ مسئولین که در هر حالی ناقض اصلی قوانین هستن و مردم به تبعیت از اونا خودشون رو محق میدونن که رعایت قانون رو در دستورکارشون نداشته باشن . به فوتبال هم که اینطوری گند زدن با این سبک مدیریت و اجرای قوانین ! نکنه طبق معمول مردم مقصرن
  • تاج IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    پس چطورازهمه جیک بود باشکاه باخبرن فکر کنم کارلنگیهاس دیدن سرورشون داره میره براستاره سوم یه کارهای کردن استقلال راهم درگیرگندکاریهای خودشون کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی