سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
۲ |
۵
عکس| آیا چنین مدیری در فوتبال ایران داریم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای اینکه بدانیم یک مدیر با چه سوابق و عملکردی، یک باشگاه در اندازه‌های من سیتی را اداره می کند باید رزومه ورزشی او را بررسی کنیم.

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ گلوب ساکر که هر سال بهترین‌های فوتبال دنیا را انتخاب می‌کند، امسال بهترین مدیر ورزشی را هم انتخاب کرد؛ این جایزه به تکسیکی بگریستین مدیر ورزشی منچستر سیتی تعلق گرفت.

برای اینکه بدانیم یک مدیر با چه سوابق و عملکردی، یک باشگاه در اندازه‌های من سیتی را اداره می‌کند باید رزومه ورزشی او را بررسی کنیم.

آقای بگریستین سال‌ها در لالیگا بازی کرده است؛ در تیم‌های رئال سوسیداد و بارسلونا. او هفت فصل در بارسلونا حضور داشت؛ در سیصد مسابقه به میدان رفت و ۶۳ گل برای بارسا به ثمر رساند. چنین مردی با این سابقه روشن ورزشی، بعد از پایان فوتبالش در یکی از شبکه‌های خصوصی اسپانیا، مفسر فوتبال شد و سپس، سر از باشگاه منچستر سیتی درآورد و سرانجام آنقدر خوب کار کرد که جایزه گلوب ساکر را به او تقدیم کردند.

در اروپا مدیران ورزشی و افرادی که قرار است وارد عرصه ورزش شوند، ابتدا باید سابقه ای شفاف و انکار نشدنی داشته باشند. در واقع همان چیزی که اساسا در ورزش ما وجود ندارد و مدیرانی به فوتبال می‌آیند یا در ورزش صاحب مسولیت می‌شوند که فرق توپ را با کباب کوبیده تشخیص نمی‌دهند. مدیریت ورزش، برازنده همین آقای محترم است که کنار گواردیولا نشسته...

فوتبال ایران واقعا دچار پدیده عقب افتادگی است و بعید هم به نظر می‌رسد با این وضعیت، آینده ای بهتر از این در انتظارش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سالار IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    مدیران ایران به محض انتخاب شدن برای مدیریت اول نقشه دزدی میگشند
  • هوادارفوتبال IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    آخه برادر من در اینجا هم کم آدم اینطوری نداریم اما خود به اصطلاح منورالفکران و ورزشی نویسان و مجریان مثلا باسواد و دانشگاهی از صداو سیما تا سایتهای ورزشی و ... اول ازهمه اینقدر براشون حاشیه درست میکنن که طرف عطا یش رو به لقایش میبخشد و فرار میکند اینجا وقتی از عکس یه آدم با فلانی یا فایل صوتی یکی هزاران برنامه درست میکنین یا بخاطر تعلقات رنگی حاضرین پا روی حق بگذارین طرف در میره دیگه متاسفانه واژه منافع ملی رو اهمیتی براش قائل نیستیم اول منافع شخصی و نهایتا منافع باندی !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی