نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۱۶۵
سوشا مکانی
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

سوشا مکانی، گلر میوندالن نروژ می‌گوید: مثل ۱۸ساله‌ها تمرین می‌کنم و حاضرم با دروازه‌بان‌های لیگ برتر انگلیس رقابت کنم.

با اتمام لیگ برتر نروژ، سوشا مکانی این روزها تمرینات انفرادی‌اش را در این کشور دنبال می‌کند تا برای فصل جدید آماده شود. البته دروازه‌بان ایرانی تیم میوندالن یک فصل سخت را در لیگ برتر این کشور پشت سر گذاشت و در نهایت تیم او به لیگ دسته اول سقوط کرد. مکانی اما ۲فصل دیگر هم با میوندالن قرارداد دارد و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد در این تیم ماندگار خواهد شد. این در حالی است که سوشا برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران هم ندارد. 

شرایط این روزهای تو در فوتبال نروژ چطور است؟

فعلا تمرینات انفرادی را دنبال می‌کنم تا آماده تمرینات پیش‌فصل شوم. من چه بخواهم در میوندالن بمانم و چه جدا شوم، باید از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشته باشم. تقویم لیگ نروژ هم مثل کشورهای روسیه، سوئد، فنلاند و... طوری است که با فرا رسیدن فصل زمستان، بازی‌های لیگ تمام می‌شود چون فصل سرما اجازه نمی‌دهد که شرایط برگزاری مسابقات فوتبال وجود داشته باشد.

چرا تیم شما به لیگ دسته اول سقوط کرد؟

۳سال پیش این تیم با کمک من به لیگ برتر نروژ صعود کرد و آن سال بهترین دروازه‌بان «اوبس‌لیگا» شدم. تیم ما ۲فصل پیش هم در آستانه سقوط بود که در پلی‌آف تیم را نگه داشتیم و من در آن فصل از لحاظ آمار و تعداد سیوها در تیم منتخب فصل نروژ قرار گرفتم. این در حالی بود که ماندن تیم ما در لیگ برتر در بازی پلی‌آف قطعی شد اما عملکرد فردی من بسیار خوب بود. در فصل گذشته اما باشگاه چهار، پنج بازیکن را فروخت و به جای آنها جوان‌های ۱۸، ۱۹ساله را وارد تیم کرد که این یک ریسک بزرگ بود. این ریسک جواب نداد و ما در نهایت سقوط کردیم. یک نکته جالب را هم باید بگویم. در پایان فصل تعداد گل‌های خورده تیم ما با تعداد گل‌های خورده تیم سوم جدول که راهی لیگ کنفرانس اروپا شد، برابر بود. مشکل میوندالن گل‌نزدن بود چون تیم ما حتی نمی‌توانست موقعیت گل ایجاد کند.

مثل اینکه با سرمربی تیم هم اختلاف‌هایی داشتی؟

بله، یک‌سری مشکلات بین من و سرمربی ایجاد شد که ۶مسابقه آخر فصل را بازی نکردم. من بدون استراحت ۵۳بازی برای میوندالن انجام داده بودم ولی در این ۶بازی به میدان نرفتم و یک جاهایی با سرمربی بحث فنی داشتم. من به او گفتم شما مدافعانی را که با آنها هماهنگ بودم، فروختید و از بازیکنان ۱۸ساله در این پست استفاده کردید و انتظار داشتید که من هم معجزه کنم. در نهایت او تصمیم گرفت از من استفاده نکند ولی اگر در ۶بازی آخر به میدان می‌رفتم، این شانس را داشتیم که حداقل کار به پلی‌آف بکشد و در لیگ برتر بمانیم، هرچند که واقعا تیم از لحاظ فنی مشکل داشت.

چند فصل دیگر با میوندالن قرارداد داری؟

من ۲فصل دیگر قرارداد دارم.

قصد داری بمانی؟

من با همین مربی که مشکل پیدا کردم، چند روز پیش جلسه داشتم. همین مربی که مرا کنار گذاشت، در این جلسه گفت که تو بهترین گلر لیگ هستی و ما به تو نیاز داریم. او از من خواست که بمانم. من با اینکه قرارداد دارم ولی چند پیشنهاد خوب هم از لیگ برتر به دستم رسیده و جدایی از میوندالن دست خودم نیست. بعید می‌دانم با صحبتی که سرمربی با من داشت اجازه جدایی بدهند.

بند آزادسازی در قراردادت نداری؟

خیر.

پس فصل بعد در همین تیم بازی می‌کنی؟

اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، می‌مانم. البته تیمی که داریم برای صعود به لیگ برتر نروژ خیلی خوب است و می‌توانیم با این تیم قطعا صعود کنیم.

سوشا مکانی

از لیگ برتر ایران هم پیشنهاد داری؟

چند نفر با من صحبت کردند ولی تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارم، مگر اینکه در موقعیت خاصی قرار بگیرم. مثل همان سالی که مصدوم شدم و بعد از مصدومیت نیاز به بازی‌کردن داشتم و به نفت مسجدسلیمان آمدم.

وقتی بازیکنی در فوتبال ایران به استقلال و پرسپولیس یا تیم ملی می‌رسد، دیگر از لحاظ روحی و روانی آمادگی این را ندارد که بازگشت رو به عقب داشته باشد. من فکر می‌کنم حضور در تیمی به جز استقلال و پرسپولیس بازگشت به عقب است. من هیچ وقت برای پول فوتبال بازی نکردم، منظورم این است که مسائل مالی برایم در اولویت نبوده است. الان هم در فوتبال نروژ موقعیت خوبی دارم. به جرأت می‌گویم که در لیگ برتر ایران فقط ۱۰درصد بازیکنان می‌توانند شرایط حضور در فوتبال نروژ را داشته باشند.

تو چند ‌ماه قبل یکباره اعلام کردی که طرفدار استقلال هستی و این موضوع حاشیه‌های عجیبی را برای تو ایجاد کرد. در این خصوص صحبت می‌کنی؟

من از همان اول هم استقلالی بودم و اگر شرایط برایم مهیا بود، قطعا برای بازی‌کردن، استقلال را انتخاب می‌کردم. من دوست دارم صادقانه صحبت کنم و دنبال منافع خاصی هم نیستم.

اگر استقلالی بودی پس چرا پیراهن پرسپولیس را بر تن کردی؟

من همان روز که با پرسپولیس قرارداد امضا کردم، قبلش به دفتر باشگاه استقلال رفتم و قراردادی جلویم گذاشتند تا امضا کنم ولی به‌خاطر یک‌سری مسائل ترجیح دادم امضایش نکنم چون آن قرارداد یک‌سری بندهای اسارت داشت و باید جوابگوی بعضی چیزها می‌شدم. شاید اگر با من بیشتر حرف می‌زدند و بیشتر قانعم می‌کردند، آن قرارداد را امضا می‌کردم. حتی من از امیر قلعه‌نویی هم این گارانتی را داشتم که گلر اول استقلال باشم.

در این سال‌ها با حاشیه‌های مختلفی در فوتبال روبه‌رو شدی. دلیلش چه بود؟

بازیکن بزرگ یا بازیکنی که در پرسپولیس، استقلال یا تیم ملی است، ممکن است همیشه با حاشیه‌های بزرگ مواجه شود. بازیکن اگر کوچک باشد، درگیر حاشیه‌ها و اتفاقات بزرگ نخواهد شد.

برای نمونه بهتر است یک مثال بزنیم. چرا فوتبالیستی مثل وحید امیری حاشیه ندارد؟

وحید امیری روزی که به نفت تهران آمد، سانترکردن بلد نبود و من حتی این را جلوی خودش هم می‌گویم. او در آن زمان شرایط الان را نداشت.

وحید امیری

ولی حتی بعد از پیشرفت و رسیدن به پرسپولیس و تیم ملی هم هیچ وقت اسیر حاشیه و اتفاقات عجیب نشد. این را که قبول داری؟

نمونه وحید امیری یک نفر میان صد نفر است. شما همین الان بازیکنان استقلال، پرسپولیس یا تیم ملی را درنظر بگیرید. آیا همه آنها بی‌حاشیه هستند؟ خیلی فاکتورهای دیگر هم می‌تواند در این مسائل تأثیرگذار باشد که می‌توان به چهره آدم‌ها اشاره کرد. یک‌سری آدم‌ها زاییده شده‌اند برای حاشیه. یک‌سری آدم‌ها هم برای رسیدن به پیشرفت دست به هر چیزی می‌اندازند که شاید من آن کارها را نکنم.

قبول داری خودت هم در رقم‌خوردن برخی حاشیه‌ها مقصر بودی؟

هیچ انسانی نمی‌تواند بگوید من کامل هستم و اشتباه نمی‌کنم. شاید من لباسی را که ۱۰سال پیش می‌پوشیدم، الان نپوشم یا طرز فکری که ۱۰سال پیش داشتم را الان نداشته باشم. البته در اروپا محدودیتی برای آدم‌ها ایجاد نمی‌کنند. اگر یک فرد ۱۶ساله بخواهد کاری را تجربه کند ولی اجازه ندهند، قطعا این موضوع می‌تواند برای او مشکلات دیگری را ایجاد کند.

سوشا مکانی

تو همیشه گلایه داشتی که در تیم ملی به حقت نرسیدی. در این مورد بیشتر صحبت می‌کنی؟

حرف من این است که هیچ وقت یک فرصت و یک شانس خوب را در اختیار من نگذاشتند. اگر این فرصت را می‌دادند و من استفاده نمی‌کردم، آن وقت چیزی نمی‌گفتم. در این سال‌ها به همه گلرها فرصت داده شد به جز من. یادم می‌آید که زمان حضور افشین قطبی در تیم ملی، مربی دروازه‌بان‌ها هلندی بود. او به من گفت که تو بهترین استعداد دروازه‌بانی ایران هستی. من اگر در ۲۰سالگی یک شانس خوب پیدا می‌کردم، الان موقعیتی ایده‌آل داشتم. من باید ۱۰۰بازی ملی انجام می‌دادم.

آرزو داری یک روز در استقلال بازی کنی؟

آرزو برای ۱۶ساله‌هاست. من دوست دارم این تجربیاتی را که در این سال‌ها به‌دست آوردم، با آرامش و لبخند در اختیار استقلال بگذارم. دوست دارم برای این تیم بازی کنم ولی اگر هم این اتفاق رخ نداد، خودم را همیشه یک هوادار ساده در کنار این تیم می‌دانم. من هیچ وقت برای منافع شخصی از استقلال حمایت نکردم. این را هم بگویم قبل از اینکه استقلال با رشید مظاهری مذاکره و این بازیکن را جذب کند، از این تیم پیشنهاد داشتم و سرمربی هم آقای مجیدی بود. البته من شرایط رفتن به استقلال را نداشتم.

فکر می‌کنی هم‌اکنون شایسته‌ترین دروازه‌بان برای قرارگرفتن درون دروازه تیم ملی چه‌کسی است؟

من خودم را شایسته حضور در دروازه تیم ملی می‌دانم. دوست دارم یک کارشناس دروازه‌بانی بیاورید و عملکرد من را از لحاظ آمار، تعداد سیو و... در چند سال گذشته بررسی کنید. البته این را هم بگویم که در برخی کشورها، به سایت‌ها یا پیج‌ها پول می‌دهند تا آمار بازیکن را بالا ببرند ولی در فوتبال نروژ این چیزها وجود ندارد. اقتصاد نروژ قوی است و شاید حتی خبرنگاران درآمد بهتری نسبت به فوتبالیست‌ها داشته باشند. اینجا نمی‌توان پول داد و آمار فیک خرید.

این فصل در یک بازی ۷گل خوردی و متهم به تبانی شدی. درست است؟

من متهم به تبانی نشدم. اگر اینطور بود پس چرا اتفاقی برایم رخ نداد و در تیمم ماندم؟ این داستان‌ها توسط برخی افراد درست شد که متنی را به گوگل دادند و ترجمه همان متن را در برخی رسانه‌ها پخش کردند.

الان ۳۵سال ‌داری. تا چند سالگی می‌خواهی بازی کنی؟

من می‌خواهم تا ۴۵سالگی بازی کنم به شرطی که اتفاق عجیبی برایم رخ ندهد. من تا زمانی که احساس کنم مثل بازیکنان ۱۸ساله تمرین می‌کنم، قطعا بازی خواهم کرد. من زندگی سالمی دارم و به هیچ عنوان اهل چیز خاصی نیستم و همیشه به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای همه‌چیزها را رعایت می‌کنم. من حتی حاضرم با گلرهای لیگ برتر انگلیس هم رقابت کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی US ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    خیلی مردی که صادقانه وقوی ونترس حرفایت را گفتی دوستت داریم انشاالله همیشه هر کجا هستی موفق و سر بلند باشی مرد بزرگ
    • ابرام US ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      دقیقا یکرنگی و راستی و درستی را از مشوق وحامی خودت یاد گرفتی و صداقت را هم از« شاه» تیمت و مردانگی و لوطی گری رو هم از جناب «قندلی» و دست آخر ..... خود ِ خودتی . ..... ضمنا خیلی هم تو ما یه های «شوا لیه ای» .
    • اشکان IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      مگر به همین حرف های صد من یک غاز دلتون رو خوش کنید طرف با اسم شخص دیگه کامنت میزاره دم از مردانگی میزنه... «پهلوون زنده اش خوشه»
    • مجید IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      خخخخخخخخخ... با اختلاف بهترین دروازبان ایران...خخخخخخخخخخخخ
    • /// IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      از دوستان استقلالی تقاضا دارم اصلا از این آقا حمایت نکنند،باور بفرمائید ۹۰ درصد حرف هایش دروغ است،قبلا هم گفتم این آقا نه پرسپولیسی است و نه استقلالی فقط برای جلب توجه این حرف ها را میزند،ایشان بسیار خود بزرگ بین،دروغگو و دو رو هستند،حمایت ما از این آقا اصلا و ابداً جایز نیست،من حاضرم استقلال هیچ کلین شیتی نداشته باشد اما همچین دروازه بانی حتی برای یک دقیقه درون دروازه استقلال نایستد.
    • مهدی هکتور IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      آقای صداقت، تو تاریخ استقلالی کم مث تو نداشتیم، شاهرخ بیانی، علی نیکبخت، امیر قلعه نوعی سرآمد آنها و امثال تو ته آمد آنها هستین.....
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      بزرگترین حسرتم این شد که سوشا چرا نرفت کیسه واقعا حیف شد . بعدش وحید امیری سانتر کردن بلد نیست اصلا سوشا مکانی وقتی مصاحبه می کنه حالش خوب هست ؟ سانتر وحید امیری مقابل اسپانيا و این همه پاس و گل و سانتر موفق که منجر به گل شدن در پرسپولیس و نفت تهران و تیم ملی با یک سرچ می تونید ببینید توی گوگل . فقط بگم همین سوشا مکانی ۴ سال پیش می گفت من پرسپولیسی هستم از بچگی مثل نیکبخت ولی رنگ عوض کرد البته بهتر که رنگ عوض کردن و گفتن کیسه کش هستن ای کاش هیچ وقت نمی اومدی پرسپولیس باب اسفنجی
    • پاپ اسفنجی کیسه کش IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      با همون سوتی های ات سال اول حضور برانکو یه قهرمانی از پرسپولیس گرفتی فهمیدیم کیسه کش بود خوب برانکو زود شناخت ببرون ات کرد پاپ اسفنجی لیافت اش تیم کیسه هست نه پرسپولیس خخخخخ
    • کیسه کش متوهم IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      خوب همین کیسه کش تو فضای مجازی به خاطر اون لباس های جلف ات و سوتی هات مسخره ات می کردن جالا از دکل مسخره کنندگان برو حق ات حنیف عمران زاده کتک زده خخخخ
    • رضایاک IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      آره همچین مافیاها و نفوذی هایی را فقط شما کیسه کشا باید دوست داشته باشید. آخه کی اینا دیگه حساب میکنه؟ من نمیدونم آوردن این توی پرسپولیس کار کی بوده ولی واقعا متاسفم برای همچین آدمی.وجود همچین بازیکنایی به ما درس داد دیگه از کیسه بازیکن نگیریم.نه از کیسه و نه کیسه کش
    • ناشناس IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      حالا چون گفته ازاول استقلالی بودم خیلی مرده ودوستش د دارید؟این عوضی موقعی اومد پرسپولیس گفت من. ازکودکی پرسپولیسی بودم حالا که جایش ازبیرون کردنش ازپرسپولیس سوخته اینو میگه هم خوبه که چنین استقلالی بوده
    • مریم IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      این بیچاره دچار مشکلات عدیده روحی و روانی هست ای کاش یه نفر زحمت بکشه اینو ببره پیش یه روانپزشک حاذق
    • کامیارفرزام IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      چه منم منمی میکنه این باب اسفنجی،سوابق درخشان باب اسفنجی پروندهای متعدد در امنیت اخلاقی و حبس،عضو بنگاه شرط بندی،وطن فروشی،پول گرفتن برای کم کاری این دسته آدمها امثال باب اسفنجی دارای مشکلات روحی و روانی بخاطر کمبود در گذشته و بچگی دارن بخدا قسم این فرد یک تار موی وحیدامیری،نمیشه،خنده دار قضیه اینجاست که خودشو بهترین دروازه بان ایران میدونه و خودشو در حد با دروازه بانها لیگ برتر انگلیس مقایسه میکنه،آمار گلهای خورده این فرد تو تیمش از تعداد اوت های تیم بیشتره،این فرد عقده ای حتی در حد کمک تدارکچی تیمهای محلی ایران هم نیست چه برسه به اونجا بهترین کار اینه واسه که کفشهای دروازه بانها رو جفت کنه و برق بندازه ولاغیر این آدم عقده ای بیچاره تنها راهش کم محلی هست
    • علی غریبی US ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      همین که با حرفهای دری وری باعث خوشحالی عقده قلیلی کیسه کش شد لازمه تیم کیسه ستاره سوم هم بزنه.
    • آش ما رو خورده اما هلیم همسایه رو هم زده بی‌صفت: IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      بعضیا چهار تا فحش که بهشون بدی رنگ عوض میکنن و آرزوهای بچگیشونو فراموش میکنن و پرنده سینه سرخشون یهو تبدیل به سگ آبی تبدیل میشه. پشمک خان یا اون موقع که میگفتی از بچگی پرسپولیسی بودی دروغ میگفتی یا حالا که میگی از بچگی استقلالی بودی. یعنی چهار تا فحش ارزش اینو داره که مرام و معرفت و وجدانتو بفروشی و رنگ عوض کنی. احتمالا اون روزا زیر شکنجه و تحت فشار مجبور شدی بگی از بچگی پرسپولیسی بودی وگرنه تو مردتر از اینایی که دروغ بگی. ببو جان بازیکن به‌دردنخور باید فحش‌خورش ملس باشه و مثل کره خر کر خودشو به نشنیدن بزنه و سوت‌زنان فکر کنه پیتر اشمایکله. یعنی توئه خائن یه قهرمانی مسلم رو از پرسپولیس گرفتی با گلای مفتی که خوردی. ای کاش میشد توی دروازه استقلال وایمیستادی تا چنان سوراخ سوراخت کنیم که به آبکش بگی زکی. راستی اون هفت تا گلی که خوردی یکی از یکی قشنگتر بود و به دلمون نشست. بعضیا اگه مث سگ دروغ نگن نمیشه بهشون گفت گربه‌صفت.
    • صامj IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      خداراهزاران بارشکرکه بااین اعترافش لکه ننگ بزرگی راازدامان پرسپولیس پاک کرد.جذب این بچه درپرسپولیس لکه ننگ بزرگی بودکه بردامان پرسپولیس نشسته بود.یعنی واقعاسرمان رانمیتونستیم بالابگیریم.حالادیگه خیال مان راحت که هرگزپرسپولیسی نبوده.ولی یادمان نرفته چه دمی تکان میدادتابیادپرسپولیس
    • حسین IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      درود بر سوشا مکانی که‌ حرف حق زده ایشان استقلالی ناب بوده مثل علی آقا دایی که گفته بود من استقلالی بوده ام وکل خانواده استقلالی هستند بیرانوند هم گفت من ازبچگی استقلالی بوده وهستم وروزی به ایران برگردم استقلالی هستم وفقط دراس کبیر بازی می‌کنم
    • جام ندیدگان IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      به نظر میاد به گل و گیاه علاقه زیادی داره
    • لنگی مافیا یی ورزش IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      متاسفم ازبی منطقی لنگیها که‌ هرکسی مطابق میلشان نباشد عليه اش موضع گیری می‌کنند درصورتیکه خدا انسان را آزاد آفریده ازنظر لنگیها هرکسی که طرفدار جعلپولیس نباشه آدم خوبی نيست خدایا عقلی به اين لنگیها بده وپولی به ما
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      سوشا جان توبیرو دوست داشتنی هستید وازاینکه به واقعیت اذهان کردید که تیم استقلال ریشه دار مردمی بوده وهست ودارای قدمت ۷۶ ساله میباشد شما عزیزان هم مثل کی روش بزرگ که گفته بود هرچه لنگی دیدم بی منطق وزورگو بوده وهرچه استقلالی دیدم بامنطق وبامرام بوده‌ اند ازاینکه به ریشه اصیل خود که همان استقلال قهرمان ۲ستاره برگشتید خوشحالیم به جمع آبی دلان برگشتید اگرهم امکان بازی دراس بزرگ تهران‌ رانداشتید میتوانید به کمک تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی انجام وظیفه نمایید دوستتون داریم آبی دلان صادق
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      سوشا مکانی عزیز بازگشت غرور انگیزت به خانه اولت اس کبیر خوش آمد میگوییم حق نگهدارتان
    • آبی آسمانی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      بترکد چشم حسودت سوشا جان لنگیها بی معرفتی کردند درحقت اماتوقوی باش
    • کیوان ارجمند US ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      در پاسخ به اشکان چرا اینقدر ساده اید حمید علوی کانادا و آمریکا یکی هستند مثلا با دو عقیده مخالف برای معروف شدن بارها من ثابت کردم یکی خیلی شیک و عاقلانه مینویسه یکی با خلی و عامیانه گول نخورید
    • علی IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      خداخیرت نده بنگر پاس به عقب میدادت میکردی تودروازه خودت پرسپولیس اون زمانامسال توخراب کردن تویه بازی ۷تا خوردی توقع داری تیم ملی روهم به فنابدی اعتمادبه نفست زادی بالای این اصلاطبیعی نیست یه چیزی زدی
    • مریم IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      یکم دیگه بهش قول پول بدن طرفدار شموشک هم میشه
  • مممود IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    بابا استقلال جای این آدم ها نیست اینو علی دایی گنده اش کرده
    • آره ما تاج هستیم لونگی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      عموجون این همونیه که اومد لونگ رو نابود کرد رفت سوتی هاش یادت رفته
  • کیسه IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    معلوم بود کیسه کشه
    • سُرخک ها خفه IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      برو عقبتر ستاره هامون نره تو چشات
    • مهدي IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      این مکانی زیادی از خود متشکراست .فکر کنم مغزش تکان خورده است
    • کیسه حموم لجن IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      خیلی فکر کردم که چی بگم بهت ففط همین رو میگم که خدا شفات بده سوشا مکانی بی جا و مکان؟!
    • معین IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      خودشوشایسته ترین دروازبان ایران میدونه بزارمردم وکارشناسهااین تصمیم رو بگیرن.ازحرفهات معلومه خیلی به خودت مینازی.وحیدامیری سانترکردن بلد نبوده ولی الان چندین بازی ملی داره.حلا تلاش کن شایدروزی توهم درتیم ملی بازی کنی
    • سُرخک ها خفه IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      برو عقبتر ستاره هامون نره تو چشات لُنگی.
    • ۶×۵ IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      با این اعترافی که کرده باید بابت اون قهرمانی هایی که از پرسپولیس گرفته باید به اتهام تبانی ازش شکایت کنند
  • 6 IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    كيسه كيسه ايرن پلاست...
    • ناشناس IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      پس چرا می‌گفتیم باب اسفنجی ناراحت می‌شدید و ازش حمایت میکردید؟؟؟؟
  • کامیار IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    به خدا اگه یونجه قد تو اعتماد به نفس داشت سالی دوبار زعفرون میداد
  • حسین IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    درودبرهمه استقلالی ها واقعا" اکثرمردم طرفداراستقلال هستند وقتی تاج بوده پرسپولیسی وجودنداشته
    • شمسعلی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      خخخخخخخخخخخخ شما که درست میگی!
    • سعید IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      هواداراتونم حتما مثله تخصص زیادیه که در آسیا دارید .... استقلال فقط بچه پرو حکومته که هنوز قبول نکرده فوتبال به روز شده و توقع داره با دوتا بازی برسه فینال بعدم با ی تیم درجه پنجمی بازی براش برگزار کنن تو تهران و ی جام بهش بدند ... استقلال از وقتی فوتبال به روز شده و دیگه رسانه ها همه چی رو زیر ذره بین میبرند و نمیشه بهش ارفاغ کرد در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا اندازه تیمای اصفهانی هم کارنامه نداره اونوقت خودش و تیم دوم کشور میدونه
    • ناشناس IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      راست میگی جان خودت آره همه مردم هوادار الاستقلالیه اما مردم العربیه
    • مسعود IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      منظورتون دوچرخه سوارانه؟
    • عشق پرسپولیس IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      دوست دوچرخه سوار یه حرفی نزن خنده دار و نشان از بی سوادی شما داشته باشه.اول که اختلاف این دو تیم مگه چند ساله که اون زمان شما تاج نبودین و دوچرخه سواران بودین.دوما پرسپولیس نامی به بلندایه تاریخ بوده و هست و خواهد بود .نا دوچرخه سواران و تاج و استقلال
  • گرگانی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    خخخخ خدای سوتی هستی تو
  • امیر IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    اعتماد به نفس کاذب معمولا تو آدمهای کم هوش دیده میشه.
  • احسان IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    پس خودش داره میگه یجورائی گلهائی که تودربی خورد ماگذاشتیم به حساب سوتی ازقصدبوده تخم جن پرسپولیس روبه گه کشید خیلی راحت پولشم گرفت
  • امید IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    7 تا گل تو ی بازی خورده باز ادعای بهترین بودن داره
    • دادا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      رونیست سنگ پای قزوینه
  • شمسعلی. GB ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    فقط لعنت به تو که به خاطر عملکرد ضعیف و خیانتهایی که حالا خودت به آن اعتراف می کنی پرسپولیس براحتی یک جام را از دست داد ، بدان که عاقبت بدی در انتظار توست
    • S.m IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      واقعا باید باید تبانی ازش شکایت بشه چون اون دوگلی که از استقلال خورد مفتی بود
  • جلال IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    خدارو صد مرتبه شکر که این استقلالیه بخدا من که خیلی خوشحال شدم
  • ۲۲ IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    بیا کسیه ۷ تا بخور و رکورد ما استقلال را بشکن. خخخ
  • مهدی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    ماشاالله اعتماد به سقف
    • موسی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      مکانی اگر عقل درستی داشت که لباس باب اسفنجی نمي پوشید و شش ماه محروم نمی‌شد. الان هم به همه معلوم شد که ایشان فقر شخصیتی دارد خودش را با بهترین دروازه بانان انگلیس مقایسه میکند و یکی از بهترین بازیکنان حال تیم ملی وحید امیری را میگوید سانت هم بلد نبوده است.
  • بهروز US ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    سوشا بااین مصاحبه ارزوهایی که داشت و هرگزبراورده نشدرا به زبان اورد .
  • عارف IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    بهترین خبر فوتبالی که تو این چند سال اخیر به عنوان یک هوادار پرسپولیس شنیدم این بود که سوشا استقلالیه!
  • ابر IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    این آدم میدونید چیکار کرد با سوتی هایی که انجام داد و یه جام رو از ما گرفت مرد تیکه خائن . اگه نبود ما الان 6جام پشت سرهم داشتیم.
  • خادم IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    تو کلا خوبی گل شبدر چه کم از لاله خونین دارد اعتماد به سقف باب اسفنجی
  • تاج IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    خدا بهمون رحم کرد نیومد استقلال
  • هادی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    بارسا هم پیشنهاد رسمی داده به سوشا
  • سید IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    آبروی هر چی گلر ها و فوتبالی ها و... ...را بردی!
  • ایرانی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    من همیشه شک داشتم که کسی با این شخصیت مسخره بخواد پرسپولیسی باشه .اداهاش همیشه یک فاضل آبی بود .
  • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    آقای سوشا مکانی با اینکه استقلالیم خیلی چاخان کردی یعنی چی امیری سانتر بلد نبود خدایی امیرعلی بازیکن خوبیه
  • مکتب هوچی گری IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    کمیته اخلاق باید ورود کنه و به این اعترافات دیرهنگام رسیدگی کنه . لیگ پانزدهم را پرسپولیس به اشتباهات این شخص باخت ، الان هم صریحا میگه من کیسه کش هستم . همه چیز معلوم است
  • نادر IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    سلام، این سوشا واقعا توهمیه، فصل ۹۴_۹۵ پدر تیمو در آورد با اشتباهاتش و موجب شد یه جام رو از دست بدیم وگرنه الان باید برای قهرمانی هفتم می جنگیدیم.
  • رحیم براتی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    آخه همون وقت که سوتی میدادی ما باید میفهمیدیم کیسه کشی مکتب جعل و فساد باب اسفنجی جون
  • سعید IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    باریک الله اق سوشا
  • عبدالباسط گل محمدی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    اعتماد به نفس تورو اگه خر داشت،الان سلطان جنگل بود،،،حیف شد که بخاطر تو پرسپولیس یک قهرمانی رو از دست داد.خیلی نمک نشناسی
  • سعیدو IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    واقعا دلم به حالش سوخت، خیلی داغونه
  • سعید IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    رقابت بادروازبانهای لیگ برترنگلیس اگه منظورت دروازبان نوریچ هست کاملا درست گفتی وگرنه توبه کفش مندی ودخیاو....هم نمیرسی
  • مهمان همیشگی BE ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    چوب دو سر طلا که میگن حکایت همین بابا ست. خدا شفای عاجل بده!
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    مطلبو که میخوندم ناخوداگاه یاد یه گزارش برنامه نود افتادم که از بازیکنای اردوی تیم ملی گرفته بود و چندتا ملیپوش جواب میدادن سوالای مختلفی پرسیده شد در مورد خصوصیات بازیکنا مثلا میپرسید بامزه ترین بازیکن یا بد اخلاق ترین ،جالبه که هر کدوم اسم یه بازیکنو میگفت ،یجا از بازیکنا پرسید دروغگو ترین بازیکن که همه باهم گفتن(( سوشا مکانی ))،ینی حتی ینفرم شک نداشت ،اتفاقا یکیشون سپهر حیدی بازیکن با اخلاقه استقلال بود
    • علی غریبی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      منظورت خسرو حیدری بود دیگه
  • ایلیا IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    استقلالی بودی شکر خوردی اومد پرسپولیس
  • محمدطاها IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    ajaaabخخخخ..جیگر کباب میکنه سوشا لنگی سوزخخخخ.. دمت گررررم‌سوشا..ولی خواهشاً همون هوادار استقلال بمون، و تو لیگ نروژ از فوتبال خداحافظی کن، لیگ ایران هیچ جذابیتی ندارد و استقلال هم به اندازه کافی گلر تاپ دارد..
  • حسین خوشنود IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    ی آدم معلولحال هر چه از دهانش در میاد میگه تو اصلا فحش به جون میخری ارزش برای خودت و خانواده ات نداری باعث تاسفه تو انزلچی هستی برو مردانگی رو از سید و زارع و نوری و خیلی از بازیکنانی که در این تیم بازی کردن و به تیم رقیب رفتن یاد بگیر میگن طرف رو به ده راه نمیدادن ادرس خونه کدخدا رو می پرسید تو در پرسپولیس کونده شدی حالا زبان در آوردی حجالت بکش کمتر فحش نثار خانواده ات بکن این جوانان احساساتی هستن اینها رو وادار به توهین به خودت و خانواده ات نکن آدم باش
  • رجب صفروف IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    بیشین عامو سرجات.فعلا که عاطل و باطلی.هروقت میبینی دیگه کسی نرخت نمیپرسه شروع میکنی به قصه گفتن.شمافقط برو اون شلوار مکعبیت بپوش.ارزش پرسپولیس دویست میلیارد بیشتراز کیسه کشا هست طرفدارهاش هم بیشتر هست.امثال تو همون بهتر بره نیمکت نشین حسینی بشه.
  • رضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    اقای به ظاهر استقلالی یادت رفته وقتی با پرسپولیس قرداد بستی گفتی استقلالیهارو توی ستارخان سره کار گذاشتم
  • مجید IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    خدا شفات بده رفیق
  • وینچه IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    اینقدر منم منم نکن.... بهتر است بگویی با کمک تو تیم رفته دسته 2
  • رسول IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    چقدر دست و پا میزنه که مثلا لج پرسپولیسی هارو در بیاره ولی نمیدونه ما هیچ وقت این لوده رو حساب نمی‌کردیم. متاسفانه یه سری آدما اشتباهی در جایی میان که نباید باشن..حداقل یه قهرمانی رو از تیم گرفتی لوده .
  • حسین IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    پس اون همه سوتی زمان پرسپولیس تو دروازه دادی بی دلیل نبود
  • م IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    تو انگشت کوچک امیری هم نیستی نه از لحاظ کیفیت بازی نه مرام و رفتار
  • سرخو IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    اخه انگور فرنگی تو گلر صدم ایران هم نیستی برا ما کلاس نذار حالا کیسه چی تو طرفدارشی تو وعلی رضا حقیقی گلر نیستید مترسکید
  • همیشه سرخ۱۸ IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    کاملا از نظر شخصیتی مشخص بود استقلالی هستی،چون اصلا در حد و اندازه پرسپولیس نبودی واتفاقا همیشه برای ما سوال بود چرا چنین شخصیتی در پرسپولیس بازی میکنه،با این اعترافت روسفیدمون کردی باب اسفنجی
  • عجب مکانی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    بابا مگه آدم قحطیه، با این همچین آدم معلوم الحالی مصاحبه می کنید
    • لنگسوز IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      والا بخدا، برید با سپهر حیدری یا پروزیز قلیچ خانی و امیرحسین صادقی و حسن روشن و علی کریمی که معلوم الحالترین آدماهای روی کره زمین هستند صحبت کنید باز خیلی بهتره از مصاحبه با سوشا
  • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    تواگر دروازه بان بودی حالا تویکی از تیمهای لیگ بازی میکردی نه تو نروژ ۶ تا بهت میزنند پاپ اسفنجی
  • حسن میرزائی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    ظاهرا خلوص مواد نروژ بیشتر از بقیه کشورهاست اما به طور کلی اگر تیمی بخواهد بدون تبانی قهرمانی لیگ رو از دست بده (مثل پرسپولیس) یا تیمی بخواهد بدون تبانی به لیگ پایین تر سقوط کنه (مثل همین تیم نروژی) بهتر از این استفاده کنه
  • ناشناس IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    ببین داداش تو حاشیه سازی به ما چه وحید امیری هرچه باشه از صدتا مثل تو برای ماعزیزه بارآخرت باشه درموردش صحبت می کنی.
  • ناشناس IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    ببین پاپ اسفنجی بار آخرت باشه در مورد مرد روزهای سخت ایران ،وحید آقا امیری حرف بزنی ،تو لیاقت تیم های ایرانی را نداری.
  • ایمون زاید IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    آقا ایشون عاشق تیمی هست که معروف به شیشتائی هاست حالا هفت هفت تا میخوره که چیزی نیست ،چیزی که این بنده خدا زیاد داره رو هست رو
  • Mahsa.t IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    براش متاسفم واقعا !!!!!!!
  • کریم IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    سوشا مکانی هیچوقت نه یه دروازبان خوب بوده ونه حتی یه انسان خوب.همیشه پرحاشیه.مردک میگه سه سال پیش که تازه رفته بودم تیم باکمک من اومده دسته بالاتر اماحالا که سه ساله توی تیمم سقوطکرده یکی دیگه مقصره.خخخ..این ادم درحد تیم محلات هم نیست حالا چطور حتی درتیم دسته سوم اونجاهم بش بازی میدن چی بگم
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    والا اگه من هوادار استقلال بودم اصلا به حرف این یارو بها نمیدادم.این آدم آفتاب پرست هست و تمام حرف های که میزنه ضد و نقیض هست.و مطمعن باشید اگه به استقلال میومد نابود میکرد تیمتون.الان سه تا دروازه بان خوب دارید یکی از یکی بهتر.به نظر من حتی حسینی حقش تیم ملی هست.اصلا هم حاشیه نداره. مثل وحید طالب لو.باشخصیت. حتی حرف زدنش هم برای استقلال حاشیه درست میکنه.فریب ریا کاریش نخورید. همون زمان هم که باب اسفنجی شد من خودم خیلی ازش انتقاد کردم.
  • محمود IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    باب اسفنجی خخخخ
  • محمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    باب اسفنجی گفتی وحید امیری سانتر بلد نبود خخخخخخ؟
  • یک عشقست یک پرسپولیس IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    لطفا حرف زیاد نزن بهتر از وحید امیری نیست اگر بهتر از وحید امیری دیدین به منم بگین وحید امیری عشقه
  • عبدالله IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    برو رژ بزن دیر شده بچه خوشگل وحید آقا اگه نمی‌دونست بازی هم بکنه ولی روز به روز محبوب‌تر و توی دلها جای بیشتر ی گرفت حالا هم خواهشاً این آقا را به حاشیه نکشید طرفدار و دوست دارآقا وحید
  • فرامرز US ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    چقدر از خود متشکره این بشر.یهو بگو من بهترین تو دنیام ولی نمیدونم چرا تو تیم دست چندم نروژ بازی میکنم.
  • شاپور IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    باید به این دلقک گفت خود گوزی وخود خندی عجب ادم دلقکی در یک بازی 7 تا گل خوردی که همش مقصر بودی اخه مردیکه نفهم مگه دروازه گشادی ک.....نته تیم ملی به امثالی مثل تو احتیاجی نداره تا بیرو وحسینی و نیازمند ومظاهری هست تو فقط باید توپ جمع کن اینها شوی ای گوز تا 45 سالگی بازی کنی دروازه بان های بزرگ دنیا از پیتر اشمایل گرفته تا بقیه بزرگان هم چین ادعایی ندارند ارزو بر نادانی چون تو که فاقد عقل میباشند عیب نیست تا چند تیم را نبری دسته پایین تر ارزو کن
  • امیر IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    اینجورآدما وقتی حواسشون پرت بشه حرف راست میگن
  • لنگی سوزخطرناک IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    لنگی عزیز داغ کردن نداره شما لنگی جماعت عادت دارید کسی حرف حق میزنه زودی داغ میکنید کمی آب سرد بخورید و به لنگی بودن خودتون افتخارکنید که لنگی بودن افتخار نیست ادمین هم فکر کنم لنگی هست چون من هر چی حق درباره لنگ میگم نمیذاره اما یه لنگی یه کلمه میگه سریع میزارن
  • سوشا بابا روس IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    سوشا اصالتش ایرانی نیست باباش روسه.....!!؟؟؟؟
  • غفار شیرزاد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    استقلالی ها باید مدیون سویشاباشند که تو بازی ۴ ..۲..دو تا گل الکی خورد د وگرنه اونا ۶ تا یی میشدند....پس قدر شو بدانید بهش مدیدنید
  • غفار شیرزاد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    استقلالی ها باید مدیون سویشاباشند که تو بازی ۴ ..۲..دو تا گل الکی خورد د وگرنه اونا ۶ تا یی میشدند....پس قدر شو بدانید بهش مدیدنید
  • محمدی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    سلام،تیم ملی وپرسپولیس لیاقت می خواد نه کسی که درلیگ دست ۶ نروژ بازی میکند
  • تاجی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    استقلال همیشه گلرهای خوبی داشته همون لنگ برازنده ی توعه
  • ابی از فلاح IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    یادتونه وجدانا قبلا گفتم طرفدارای کیسه بهترین ،گزینه برای انجام مطالعات بیماریهای رپانشناسی هستن؟؟؟انصافا نگفته بودم؟؟نگفتم همشون بدون حتی یک استثنا دارای بیماریهای مزمن مثل مانیا یا پارانوئید حاد هستن....
  • پرسپولیسی ام IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    دمت گرم همین طوری به خای ه مالی ادامه بده تا بیایی کیسه و کیسه رو لیگ یکی کنی
  • گمنام IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    تو برو شوت کردن یاد بگیر پاس رو به عقب از زیر پات نره تو گل خدا را شکر با دشمنی کیسه کشا پرسپولیس روز به روز محبوبتر موفق تر و پرافتخار تر میشه بطوریکه از هر 7 نفر شش نفر پرسپولیسی هستند
  • پرسپولیس IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    خطاب به کیسه کش ها ..اگه این آقا واقعا استقلالی بود چرا اومد پرسپولیس ؟؟ پای عشقش میموند نمیومد پرسپولیس .. حالا بل فضل بزاریم اشتباه کرده ..چرا این همه کری برای کیسه میخوند ؟؟ چرا هی ۶ نشون میداد ؟؟ پس واقعا باور میکنید که طرفدار کیسه هست .. فقط از سر لج داره این حرف ها را میزنه
  • کیسه کش IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    کیسه کش منطقی کیسه کش مرده است منژق وکیسه دو خط موازیند که هرگز به هم نمیرسند
  • رضا IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    تو خاک پای وحید امیری هم نیستی ، مشخص شد از اول هم یه منافق دو رو بوده ای
  • مجید ارتش سرخ IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    سوشا مکانی خجالت بکش برو بمیر ،،، حتما تو سانتر کردن یاد وحید امیری دادی !!! بعد گفتی بازیکن بزرگ ،،، مگه تو بازیکن بزرگی هستی !؟ تو هیچی نیستی
  • مملی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    فارغ از تمایلات رنگیت،خدا خیرت بده که تو این روزای دلگیر باعث لبخند میشی،نویر درس پس میده استاد، کمیدین اصلی خودتی غفوریان اداتو در میاره
  • خوان چو IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    فقط از خودش تعریف کرده تو لیگ نروژ هر بازی 7گل می‌خورد اونو نمیگه تو کی هستی که بخوای ازامیری ایراد بگیری هر باشگاه این بازیکنش باشه بدبخته
  • پرسپولیس IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    اگه توی نکبت نیامده پرسپولیس امسال پرسپولیس برای هفتمین قهرمانی میجنگید باب اسفنجی
  • اشکان IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    چقدر خوب که این ننگ و به اصطلاح بازیکن پرسپولیسی نیست تو بدرد همون استقلال می خوری شلوار مکعبی
  • محسن IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    سلام جناب آقای مکانی: شما اول تمرین کن سایه توپ رو نزنی، بعد به سانتر کردن امیری ایراد بگیر. ضمنا ما خیلی خوشحالیم که شما پرسپولیسی نیستید. هنوز اشتباهات عجیب و غریبتون تو دروازه پرسپولیس رو فراموش نکردیم.
  • حسین IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    سوشا جان جای تو همون لنگ هست استقلال گلرهایی مثل ناصر خان، رشیدی، طباطبایی، برومند، طالبلو، رحمتی و همین الان هم سه تا از بهترین های ایران را داشته و داره تو همون طرفدار لنگ بمون و اونا را خوشحال کن
  • اسی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    بخاطر این ع نتر یک جام رو از پرسپولیس گرفتند وگرنه الان دبل هتریک رو کرده بودیم ایشالله اون کسی که اینو آورد پرسپولیس رنگ خوشی نبینه ...باب اسفنجی نباشیم هر چند همه میدانیم برای ان گل بخودیها و حواشی که برای تیم درست می‌ردی از تیم عشقت خط میگرفتی
  • آرتین IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    این آقای صداقت یک قهرمانی رو با خیانتی که در حق پرسپولیس کرد از پرسپولیس گرفت در ضمن این آقا در حد وحید امیری نیست که بخواد در موردش صحبت کنه بعد میگه من بخاطر پول بازی نکردم اگه تو استقلالی بودی چرا اومدی پیراهن پرسپولیس و پوشیدی و به ۵۰ میلیون پرسپولیسی خیانت کردی با اون گلهای تابلویی که تو اون چند فصل میخوردی
  • کمتر زر زر کن IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    تو از اولم نباید فوتبالیست می‌شدی بچه. خدا می‌دونه چنتا گل بخاطر سوتی هایی که فقط از خودت بر میاد تو پاچه تیمات کردی،بعد میگی دعوت شم تیم ملی؟؟ تو لیاقت بازی تو لیگ فلج مغزای ویتنام رو هم نداری چه برسه به تیم ملی. از ۷ تا گلی که تو یه بازی خوردی معلومه. الانم کمتر زر مفت بزن تا زمانی که پرسپولیس بودی همش برا استقلالیا کری میخوندی و باهاشون درگیرم می‌شدی. حالا اومدی از دلکشون بالا میری و گه پرسپولیس رو میخوری؟؟ ای کاش حداقل بچه مادرت بودی تا می‌تونستیم دروغات و جدی بگیریم.. خخخ
  • استقلال قهرمان IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    در مکتب استقلال هیچگاه، رفتارهایی که از آقای مکانی سر زده، جایی نداشته و نخواهد داشت خدارو شکر که آن قرارداد را با استقلال، امضا نکردی، البته از آقای مکانی عذر می خواهم که این حرف را زدم ولی واقعیت را باید گفت.
  • Poyan IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    همون بهتر که گفتی ،چون مونده بودیم چجوری تو را به عنوان پرسپولیسی تحمل کنیم اصلا گروه خونیت به ما نمی خورد
  • آرش IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    یک مهره سوخته س که میخواد با جنجال سر زبونها باشه یه زمانی با لباس پوشیدنهای جلفش میخواست دیده بشه در کل یک آدم به فنا رفته س در این عرصه
  • شهروند IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    زردآلو یه شلوارپوشیدن بلدنبودبعدمیادازوحیدامیری صحبت میکنه بدبخت وحیدبه تیم ملی رسیدوتوجام جهانی ومیدونای بین المللی بازی کردبه اوچه لیاقتش وداشت رسیدمیدونی چرازردک چون مردواقیعه ولی توچی مردک منافقی بیشترنیستی توبه اندازه بندکفش وحیدامیری هم ارزش نداری خداروصدهزارمرتبه شکرکه حقیقت روشن شدوتواستقلالی ازآب دراومدی ولکه ننگی ازتاریخ باشگاه پرسپولیس پاک شد
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    گم شو بی عقل حیوان
  • کابوی موج سوار IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    یادمه تو یه برنامه قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ با بازیکنان تیم ملی در مورد "ترین" های تیم ملی مصاحبه کرده بودن و تو اون برنامه لقب "خالی بند ترین بازیکن" رسیده بود به سوشا مکانی. الان وقتی گفت بهترین دوازبان ایران منم یاد اون کلیپ افتادم. خدا هیچی به آدم نده فقط یه اعتماد به نفس کاذب بده کافیه چون تو این مملکتی که شایسته سالاری وجود نداره خیلی جواب میده
  • ناشناس IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    عجب اعتماد به نفسی بیشتر مردم طرفدار استقلال هستن خخخخ کاهو
  • رضا IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    خسته باشید و درمانده دست اندرکاران حاشیه ورزشی باز هم برای تیراژ رفتین سراغ یه درپیت پر حاشیه ، فطعا با این اخبار کارتون از کارگر معدن سخته و شب چقدر احساس خستگی و مثبت بودن میکنید با یه اشغالی مثل مکانی مصاحبه کردید و دنیایی از از مزخرفاتش آگاه کردین واقعا چه هنری و چه کار فرهنگی
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    والا اگه من هوادار استقلال بودم اصلا به حرف این یارو بها نمیدادم.این آدم آفتاب پرست هست و تمام حرف های که میزنه ضد و نقیض هست.و مطمعن باشید اگه به استقلال میومد نابود میکرد تیمتون.الان سه تا دروازه بان خوب دارید یکی از یکی بهتر.به نظر من حتی حسینی حقش تیم ملی هست.اصلا هم حاشیه نداره. مثل وحید طالب لو.باشخصیت. حتی حرف زدنش هم برای استقلال حاشیه درست میکنه.فریب ریا کاریش نخورید. همون زمان هم که باب اسفنجی شد من خودم خیلی ازش انتقاد کردم.
  • دروغ2022 IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    بهترین دروازه بان ایران بااختلاف حقش فیکس تیم ملیه حقشاخوردن
  • Ali IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    حتی اگر یک نفر که فوتبال و این آدم رو نشناسه مصاحبه رو بخونه متوجه میشه این مصاحبه رو آدمی انجام داده که مشکلات روانی بزرگی داره مدام از خودش تعریف می‌کنه با هرسوال یه بهانه برای تعریف از خودش پیدا می‌کنه به بقیه بی احترامی می‌کنه هیچکس رو بزرگ نمی‌بینه حتی کوچک هم میبینه ، به عنوان مثال شخصی مثل زلاتان از خودش تعریف می‌کنه ولی خب لایقش هست مردم رو به هیجان وا میداره واقعا خوب هست ولی این شخص عجیبه که از خودش تعریف می‌کنه در حالی که خوب نیست و داره تو لیگ سطح پایینی بازی می‌کنه نیمکت نشین هم هست تو بازی آخر هم متهم به تبانی شد میگه بازیکن کوچک باشه حواشی هم نداره برعکس بازیکن بزرگ وارد حاشیه نمیشه مثل مسی رونالدو و صلاح و هالند امباپه بزرگ شدن در فوتبال فرار از حاشیه است ، به نظرم خبرنگار برای اینکه یکم بخندن رفته سراغش وگرنه بار فنی نداره
  • مشروح 86 IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    سوشا مکانی با این حجم از گنده گویی حقشه مسئول بشه
  • مجتبی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    یعنی دروغگوتر و صدروتر از این من کسی رو تا بحال ندیدم،یعنی تو خودت یادت نیست چند سال قبل گفتی من از بچگی پرسپولیسی بودم و از این حرفها،و تو همون کسی هستی که با اون سوتیهای وحشتناکت به تنهایی جام رو از پرسپولیس گرفتی،حالا میگی من از بچگی استقلالی بودم؟واقعا خاک بر سر کسی مثل تو که حداقل تکلیفش با خودش روشن نیست،حیف فوتبالیست که به تو میگن،تو اصلا شعور نداری،تو یه بیشعوری هستی که نون پرسپولیس رو خوردی و بعد جفتک انداختی،من بخدا خدا رو شکر میکنم که احمقی مثل تو رو از باشگاه پرسپولیس بیرون کردن،کاش خیییییلی زودتر این کارو میکردن،اونم وضعیت تیپ و لباس پوشیدنت بود که همه مسخرت میکردن و میکنن،خلاصه که تو درحدی نیستی که درباره بازیکنی حتی از لیگ سه ایران نظر بدی،چه برسه که بخوایی درباره وحید امیری نظر بدی،واقعا دلم برای اون تیمی که به تو پول یا حقوق میده بابت گل خوردنهات،بخدا دلم براش میسوزه
  • سیاوش IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    اگر قرصهاتو خوردی برو بخواب عزیزم دیر وقته داری هزیون میگی سوشا جون
  • سلمان TR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    خداوند جمیع بیماران رو شفا بده انشاا...
  • علی IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    وحید امیری سانتر کردن بلد نیست چون تحت تاثیر وجود شما در تیم بوده جناب نویر تو که خیلی دروازه‌بانی چرا ۷تا ۷تا میخوری به ریش نیست که به ریشه ایت
  • قرمزته IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    خداروشکر که خودت گفتی پرسپولیسی نیستی چون خیلی سطح شعورت پایین هست. در همین مصاحبه هم از کلمات و جملاتت میتوان به سطح شعورت پی برد.
  • احمدرضا IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    به نظر من افتخاری است برای اسنقاالی ها،اولبن دروازبان لژیونر تاریخ کهر بار باشگاه استقلال
  • لنگی نکبت IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    تو لنگی هستی و لنگی باقی خواهی ماند دقیقا مثل یحیی کلاه گیس و افشین گیگیلی
  • Sina IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    امسال اینا تو فوتبال کشورمون کم نداشتیم نمونه بارزش آقای علیرضا نیکبخت واحدی
  • مصطفی پروین IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    اگه وحید امیری سانتر کردن بلد نبود بهت یادآوری کنم که سانتر کردن رو خیلی خوب یاد گرفت و بازیش تو و امثال تورو بد جوری داره میسوزونه تو چی تو که دروازبان دهم ایران هم نبودی و نیستی تو چرا یاد نمیگیری؟؟؟؟
  • حسن IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    سلام این عقده ای نه استقلالی هست نه پرسپولیسی. یک بازی به اندازه یک فصل گل خورده میگه ۶ بازی آخر من نبودم رفتیم دسته پایین تر . من استقلالی هستم ولی آقای وحید امیری را به خاطر فوتبال و اخلاق عالی دوست دارم .
  • اکبر جوان IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    اینقدر منم منم نکن آخه تو خودت با با می مقایسه میکنی از کدوم لحظ بهتر بودی تو ی بازی 7تا گل خوردی بعد میگی بهترین تیم در خط دفاعی بودیم اگه هم بودین به خاطر 7بازی آخر بود که تو را کنار گذاشتن تو اگه تعصب داشتی اصلا به پرسپولیس نمیامدی لیگ ایران خیلی بهتر از لیگ نروژ است تو هیچ وقت مهم نبودی نیستی همش خرابکاری تو تیمها از خودت تعریف نکن بذار بقیه تعریف کنن که کسی نیست چون به درد نخور بودی
  • مصطفی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    مرتیکه متوهم
  • یوسف صوفیانی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    شخصیت درمانده سردرگم پر از ضد و نقیض ، پر از عقده . بی فکرو بی عقل که مطالبش ارزش خوندن هم نداره . اینارو صرفا برای کسانی که این موجود را نمی شناسن نوشتم
  • داش علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    این بابا میدونه تو دسته دو هم جایی نداره برای همین آمده دوباره اسمش را تیتر روزنامه ها بکنه. آقا طرفدار هر تیمی هستی باش خوش بحالت در کل ایشون وضعیت روانی درستی نداره چند سال دیگه هم میاد میگه آقا شکر زیادی خوردم و حالم خوب نبود فلان مصاحبه را کردم میگی نه ببین. این ادا و اطوار دیگه کهنه شده. سوشا خان حتما داری همه این نظر ها رو هم میخونی، داداش یک تماس با یک دکتر روانشناس بگیر چون چند وقت دیگه ممکنه‌مثل اون گلر آلمانی که اسمش را نمیارم بزنی سیم آخر . خدا شفا بده
  • n s IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    یه چیزی بگو که با عقل جور دربیاد آدم ناحسابی...چطور یه بازیکن میاد تو لیگ برتر فوتبال بازی میکنه در حالیکه سانتر کردن بلد نباشه.. قبل اومدن تست میشن از هر نظر حتی روپایی زدن... حالا چطور میگی امیری سانتر بلد نیود.برو خجالت بکش واز متانت امیری سوءاستفاده نکن..تو ناخن انگشت کوچیکه امیری هم نمیشی...
  • مهدی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    درست گفته بی شرف که استقلالی هستش با اون گلهای سوتی که میخورد هیچ وقت اون ماس به عقبی که رد داد و توم رفت تو گل فراموش نمیکنم همین بی شرف با گلهای الکی که خورد اون سال قهرمانی از پرسپولیس گرفت
  • جمشید IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    پس بگو چرا پیشرفت نکرد،به خاطر ذاتش هست که استقلالیه
  • مهراد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    آقای سوتی مکانی یادت هست باسوتی هات خصوصا توبازی با نفت یک جام رو از پرسپولیس گرفتی وتقدیم به استقلال خوزستان کردی بهتره دیگه دهنتو ببندی
  • کریم پرسپولیسی US ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    این آقای سوشا کلا توهم خود بزرگ بینی داره. طوری حرف میزنه که انگار پیتر اشمایکل هستش خخخ. برو باور حال نداری کلا تر زدی چه تو زندگی شخصی چه فوتبال تو پرسپولیس. کلا خوب فیلم بازی می‌کنه . مردم ایران متاسفانه خیلی میفهمن خخخ. خر خودتی خخخ. اصلا حال نمی‌کنیم باهات.
  • رضا IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    سلطان سوتی باز چیزی زدی آخه انتر در حدی هستی که درمورد امیری اظهار نظر میکنی اتفاقا با این یه مورد کیسه کش بودنت موافقیم چونکه آدمهای معلوم الحال جاشون تو کسیه هستش
  • کیسه یعنی شیش+4 IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    فقط دارم به اون کیسه کشایی که گول حرفای این اسطوره ورراجیرو خوردن میخندم. راست میگه اصلا واسه پول نیومد پرسپولیس. پرسپولیسیم نبود!! فقط خیلی اتفاقی وقتی دیگه ما قبولش نداشتیم یههههههووووو استقلالی شد از بچگی!! خخخ
  • علی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    فقط بابا مسعود خوبه!!!؟؟؟؟ جام را با. اسنپ بفرسته دفتر لنگی ها.... چندتا قهرمانی دارید.. سه تا چندتا جام گرفتید. ده تا یعنی چه؟؟؟؟ بقیه رابابامسعود بااسنپ فرستاده. مبارکتون. باشه. بسوزید. سالها بااین جامها
  • پرسپولیس تاریخ ایران IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    خداخدا کن ازاونجا نندازنت بیرون، که اگه مجبور به بازگشت بشی، شرت مکعبیتو میکشن روسرت و......
  • علی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    باز جای شکر اقا امیر پیشرفت کرد ولی تو تیم دست یکی بردی دسته دو
  • پرسپولیس IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    اخه تو در حدی نیستی ک اسم وحید امیری رو بیاری درضمن وحید امیری لیاقت داشت پیشرفت کرد تو الان کجای داستانی؟
  • بهزاد IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    واقعا من به عنوان یک پرسپولیسی چقدر غصه میخورم که یک نابغه را از دست دادیم و ایکاش به تیم محبوبت استقلال برگردی و افتخار آفرینی کنی نابغهِ متوهم!!!
  • حقگو IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    هر بچه ۵ساله ای اینو میدونه که نروژ کشور ورزشهای زمستانیه و فوتبال مطرحی نداره..واز لحاظ شباهتش مثل هند تو قاره آسیا میمونه ولی توهمون لیگ داغون هم ستاره نشدی!!!خیییلی وضعت خرابه!!!
  • شکرالهی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    نروژیها چقدر بدبختن که سوشا لیگ برتریشون کرد
  • روزبه IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    لیگ نروژ چقد داغون ک این مترسک بهترین اونجا،خدارو شکر که کیسه کشی البته نمیگفتی هم از گلای تابلویی که میخوردی تو پرسپولیس معلوم بود باب اسفنجی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی