نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
احضار استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی/ دعوا به خاطر ۳ بر صفر شدن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

در پی بیانیه‌نویسی‌های اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روزهای گذشته که منجر به بروز حواشی مختلفی میان ارکان دو باشگاه و همین طور هواداران تیم شده بود، اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کردند به این ماجرا ورود خواهند کرد و اجازه بیانیه‌نویسی و حاشیه‌سازی به طرفین را نخواهند داد.

در همین راستا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به طور رسمی از هر دو باشگاه برای پاسخگویی دعوت به عمل آورد و نوشت: «در پی صدور بیانیه‌های مدت اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و حاشیه‌های به وجود آمده در این مورد، مدیران سرخابی‌های پایتخت دعوت شدند تا به همراه وکیل در جلسه روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ساعت ۱۴ حاضر شوند.»

علت اصلی بروز مشکل میان این دو رقیب دیرینه، کسر امتیاز از باشگاه گل‌گهر سیرجان به علت استفاده از بازیکن غیر مجاز است که منجر به اضافه‌شدن دو امتیاز به اندوخته‌های استقلال شده است و پرسپولیس این رای را ناعادلانه می‌داند. در نتیجه استقلالی‌ها دخالت پرسپولیس در پرونده‌ای که مربوط به این تیم نیست، را بی‌جواب نگذاشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    کیسه نیاز به مدیرعامل و وکیل در کمیته انضباطی کیسه نداره چون نماینده و وکیل و سخنگو گیسه جاودانی اونجاست از کیسه علیه پرسپولیس دفاع می کنه آخر سری یه حکمی علیه پرسپولیس صادره می کنه
  • سزار ششم IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    این نیمچه آتیشا از گور اون جوجه استقلالی یعنی جاودانی بلند میشه وا ، دادا تو که سهلی هوادارای پرسپولیس دکمه استُپ گنده تر از تو رو زدن ، به نفعت نیس این سه سوت دستورایی که برای استق داده میشه رو علیه سرورت اجرا کنی یه روز این ورزشگاه باز میشه کوتوله مجری !
  • کیسه حموم لجن IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    بیا تا پرسپولیس حرف حق رو زد سریع کمیته مافیای انضباطی کیسه کش دست بکار شد تا ماست مالی کنه و جلو حرف حق رو بگیره که مبادا بچه لوسشون کیسه ناراحت بشه؟! چقدر بابا داره این کیسه حموم لجن؟! همین کمیته مافیای انضباطی درجا سه امتیاز داغ داغ تقدیم کیسه میکنه در حالیکه هنوز رأی قطعی نشده اونوقت چه انتظاری از این کمیته مافیای انضباطی دارید؟! بابا مسعود کیسه اگرم به کیسه کمک میکرد زیر زیرکی بود اما بابا حمید و رفقاش دیگه علنن دارند به بچه لوس کیسه حال میدن؟!
  • الدوچرخه چی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    بیشترین ضرر را در این حکم ناجوانمردانه پرسپولیس میبیند.انوقت چطوربه پرسپولیس مربوط نیست!۹ امتیاز از گل گهر کم میکنند و ۶امتیاز انرا به دو حریف مستقیم پرسپولیس در قهرمانی لیگ هدیه میکنند و ان تیمی که پشت میز در سینی این امتیاز را کادو میگیرد میگوید به شما ربطی ندارد!خب اگه گل گهر تخلف کرده امتیاز انرا کم کنید یا کلا از لیگ کنار بگذارید یا اصلا طبق قوانین من در اوردی خود انهارا اعدام کنید .چه ربطی دارد که امتیاز الکی به کیسه تهران بدهید!البته که کیسه کشان تهران که یک دهه ست به علت بی لیاقتی و بی عرضه گی خود نتوانسته یک مقامی یا جامی بیاورد از این دست حاتم بخشیها و مفت خوری ها خر ذوق شوند!طبق کدام قانون در جهان ورزش چنین حکمی صادر میشود!یا در کل مرد باشید و صاف وصادق اصل ماجرا را به مردم بگویید وفکر نکنید مردم هم مثل شما پشت گوش مخملی هستند.بگویید که طبق قانون دلمون میخاد و تبصره ی دوسش داریم و سوگلیمونه می خواهیم بعد از یک دهه سگدو زدن کیسه پشت سر سرورش پرسپولیس حالا به هر نحوی و هر نکبتی کیسه رو زوری قهرمان و صاحب جامش کنیم.اخه خود بی لیاقتش عرضه نداره.اینطوری شاید کمتر ضایع بشید.
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    اینکه میگن ب ما ربط نداره مثال اون کسی هست ک نشسته تو قایق و میگه میخام قسمت خودم و سوراخ کنم ب کسی ربطی نداره
  • کمک امتیاز معیشتی به کیسه حقیر IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    به خاطر بیانیه پرسپولیس جاودانی کیسه از پرسپولیس سه امتیاز کسر می کنه تقدیم گدایان کیسه می کنه نوبت ماهیانه کم معیشتی کیسه هست خخخخخ
  • محسن IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    احتمالا موضوع این جلسه کاهش اختلاف امتیاز پرسپولیس با کیسه است تا ۳ امتیاز یارانه دی ماه زودتر از موعد مقرر به حساب کیسه واریز بشه ، راستی از شکایت نساجی و شکایت فولاد علیه دکتر یزدانی چه خبر ؟ چرا رای اونا با این سرعت صادر نمیشه ؟
  • گولیت IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    در واقع کار تیم استقلال درست بوده، وقتی دو سال پیش تیم پیروزی در اصفهان به نا حق 3 بر صفر مگه باشگاه بزرگ استقلال حرفی زد، چرا تیم پیروزی خودشو نخود هر آشی میکنه باید توسط کمیته انضباطی جریمه بشه تا دیگر دخالت نکند.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    اونوقت که کیسه کشا تو پرونده پرسپولیس کبیر فضولی میکردن، اونوقت که به ای آف سیرک و سعودی ها آمار میدادن و نیم متر زبون داشتن چرا کسی نگفت فضولی نکنید و لال مونی بگیرید
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    قضیه سربازهای فراری هم ماست مالی شد رفت.انگار نه خانی اومد و نه خانی رفت.
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    آجرلو با کمک برادران دالتون و ارتش فهاش مافیای قدرتمندی ساخته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی