نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
۷ |
۵
این صعود شق‌القمر نبود آقای عزیزی‌خادم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اینکه صعود تیم ملی به جام جهانی افتخار مهمی است و دل مردم را شاد می‌کند شکی نیست. دست همه دست‌اندرکارانش هم درد نکند اما بزرگنمایی در این حد چه دلیلی دارد؟

آرش محمدی؛ «خوشبین‌ترین هوادار ما تصور صعود تیم ملی به جام جهانی را نداشت» این جمله در کمال شگفتی توسط رئیس فدراسیون فوتبال بیان شده است. این یعنی خوشبین ترین هوادار تیمی که بهترین‌های آسیا مثل سردار آزمون و مهدی طارمی را در اختیار دارد هم تصور چنین شق القمری را نداشت!

در اینکه صعود تیم ملی به جام جهانی افتخار مهمی است و دل مردم را شاد می‌کند شکی نیست. دست همه دست اندرکارانش هم درد نکند اما بزرگنمایی در این حد چه دلیلی دارد؟

تیمی که اسکوچیچ در اختیار دارد یکی از بهترین تیم‌های ملی تاریخ فوتبال ایران است؛ تیم با ستاره‌های آماده که نه تنها در آسیا حرف اول را می‌زنند بلکه در اروپا هم در حد یک ستاره می‌درخشند. 

حالا صعود همچین تیمی به جام جهانی چرا باید تا این حد غیرقابل تصور باشد؟ 

نه آقای عزیزی خادم! این ترفندها که برای حماسی جلوه دادن صعود تیم ملی و بالا بردن سهم‌تان در این افتخار به کار می‌برید خیلی وقت است قدیمی شده.

منکر زحمات شما به عنوان رئیس فدراسیون نمی‌شویم همانطور که منکر تلاش‌های فراوان کادر فنی و بازیکنان تیم ملی هم نمی‌شویم اما بپذیرید صعود به جام جهانی با این تیم پرستاره کمترین کاری بود که از دست شما و همکارانتان برمی‌آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش666666 GB ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    صعود فقط با دلال موزامبیکی شق القمره
  • مسعود رسوبات IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    يادتان رفته " اين تيم" قبل از اسكوچيچ در حال سقوط و حذف بود؟!!
  • deep blue IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    چرا.همیشه.فراموش.کار.می.شویم.همین.تیم.در.اختیار.جناب.تاج.و.ویلموتس.ودار.ودسته.بود.به.جای.این.که.اجازه.ندهیم.دار.و.دسته.ی.فدارسیون.قبلی.آب.خوش.از.گلویشان.پایین برود.یقه.ی.خادم.راگرفته.اید.در.فدراسیون.ایشان.یقه.عامل.جاعل.ریشه.دار.باندمافیایی.بزرگوار.کوچک.گرفته.شد.ولی.رویارویی.را.به.طرفداران.جوان.واحساساتی.تیم.های.سرخابی.سوق.می.دهیم.که.پشتیبانان.پلید.دار.و.دسته.ی.مافیایی.به.طرق.مختلف.درصدد.فشار.به.ارکان.قضایی.و.حقوقی.وانضباطی.برای.فرار.قندلی.از.تنبیه.جرم.کیفری.باشند.سال.هاست.که.با.تمام.ترفند.ها.دار.ودسته.ی.باند.سیسیلی.سعی.می.کنند.که.برای.سیاه.دل.فوتبال.کت.وشلوار.دامادی.تیم.پرقدرت.ملی.کشورمان.را.قواره.کنند.ولی.ما.به.جای.دفاع.از.فدراسیون. فعلی.سعی.در.ایجاد.اما.واگر.در.مسیر.فوتبال.کشور.داریم.می.دانم.که.این.نظر.تا.مدتی.در.آرشیو.شما.می.ماند.در.گوشه.ای.از.ذهن.خود.حک.کنید.که.لاشخوران.برای.سلطه.به.تیم. ملی.برنامه.ریزی.می.کنند.که.زشتکارترین.بازیکن.و.مربی.فوتبال.ایران.را.به.وصال.تیم.ملی.برسانند.چون.این.آخرین.فرصت.جولان.مافیایی.هاست.با.تایید.محکومیت.جعل.ایشان.. پرونده.ی.مربیگری.قندلی.بسته.خواهد.شد.
    • ابرام US ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      deep blue ی عزیز٬ با درود و سلام ٬ چه بجا یادآوری کردی و چه نیکو به خال زدی٬ این ها نوع یادآوری و انتقاداتشان هم نه دلچسب است نه گیرایی دارد و آدم را دل چرکین می کند . یاد آوری اشان نه از حب علی است که تما مش از بغض معا ویه است . جناب قندلی در آرزوی رویای تعبیر نشده اش فعلا در کابوس موفقیت های اسکوچیچ بی نواست و آتش بیاران معرکه اش هم کم نمی گذارند . اسکوچیچ اگر ممتاز نیست که ما معتقدیم نیست اما از حا میان و چپق چاق کن های جناب « قندلی» باید پرسید که قندل شما در سالهای بعد از شا هکارش در جام ملت های آسیایی٬ در همین لیگ فکسنی ما با آنهمه امکاناتی که در اختیارش بوده و بناحق از گلوی زحمت کشان و کارگران شریف اصفهانی و سیرجانی و مکان های دیگر بریده شده ٬ کدام شغ القمری را از او شاهد بوده ایم که هر از گاهی از گوشه و کنار عوامل سیسیلی و خرد های جمعی جهت علم کردن این جانور هفت خط و این موجود ریا کار و شا رلا تان هر یک بگونه ای از سوراخی سر برون آورده و سمپاشی کرده و به آلودگی فضای فوتبال می افزایند ؟ .... با قی بماند برای بعد و عزت زیاد دوست نادیده ی گرامی .
  • کیسه متوهم و هوچی AT ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    عجب کیروش پرستی هستید شما! صعود به جام جهانی انصافا پس از گندی که ویلموتس با همین بازیکنان زد؛بیش از یک شق القمر بود؛ یک معجزه است؛ دقیقا با این شرایط هیچکس فکر نمی کرد تیمی که ویلموتس نابودش کرد؛ بتواند به مرحله بعدی صعود کند! جام جهانی که جای خود دارد!! منتهی اگر کیروش مربی بود؛ حتما شکست در مقابل ژاپن برای نویسنده ذوب در کیروش؛ یک جماسه بود! یعنی همینطور تیم ایران با کیروش راه می رفت همه اش معجزه بود!! منتهی ابن بنده خدا اسکوچیچ مظلوم و بی حاشیه حتی اگر ساده ترین صعود را داشته باشد؛ باز هم هیچ کار مهمی نکرده است!
  • Cyrus US ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    تنها دلیلی که آقایان را مجاب کرد که عذر کی روش را بخواهند، همین مسئله بود که فکر میکردند با تغییرات اتخاذ شده برای تیم ها و تعداد تیم های شرکت کننده در جام جهانی، از دور جدید مسابقات انتخابی جام جهانی ایران همیشه انتخاب خواهد شد! برای همین منظور با همان تفکرات صد تا یه غاز کی روش را برکنار کردند و و ویلموتس را با کبکبه و دبدبه وارد کردند! تیم ملی ایران به جام جهانی صعود خواهد کرد، فقط به دلیل تغییراتی که کی روش با جضورش در ایران در ساختار فوتبال ایران و تیم ملی بوجود آورد! منکر زحمات اسکوچیچ نیستم ، اما این تیم با هر مربی قابل تائید از طرف بازیکنان میتوانست در جام مهانی آینده حضور داشته باشد! کی روش بهترین مربی تاریخ فوتبال ملی ایران است و ... من پنجاه سال است که پرسپولیسی هستم!
    • ابرام US ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      تحلیلی جانانه و منصفانه از یک پرسپولیسی وا قع گرا و منصف . زنده باشی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی