شعار پرسپولیس این است: مثل یک «گلادیاتور» کار کن؛ مثل یک «پادشاه» زندگی کن!/ تکلیف جدول را زودتر مشخص کنند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

حمید مطهری مربی پرسپولیس می‌گوید: حکایت قهرمانی‌های سال‌های اخیر پرسپولیس باشد؛ مثل یک گلادیاتور کار کن و مثل یک پادشاه زندگی کن! شعار ما در پرسپولیس کارکردن است، کار کردن و کار کردن و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

مهدی یکتا؛ پرسپولیس در حالی موفق شد تیم تراکتور را درخانه با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد که چند فرصت خوب را نیز از دست داد. شاگردان یحیی گل محمدی در ادامه روند خوب خود توانستند تراکتور با انگیزه را شکست داده و خودشان را به یک امتیازی صدر جدول لیگ برسانند. در همین ارتباط بد ندیدیم با حمید مطهری مربی خوش فکر و خوش صحبت پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دهیم.

 با این پیروزی یک قدم دیگر به صدر جدول نزدیک شدید و به یک امتیازی استقلال رسیدید. خیلی‌ها معتقدند قهرمان این فصل از بین استقلال و پرسپولیس تعیین خواهد شد؟

ببینید لیگ یک مارتن نفسگیر است. هنوز ۱۷ هفته باقی مانده است و به شما می‌گویم دقیقا ۵۱ امتیاز دیگر باقی مانده است. باز هم تأکید می‌کنم ۵۱ امتیاز! بنابراین از الان نمی‌توان تیمی‌را قهرمان یا تیمی‌را دور از کسب این عنوان قلمداد کرد چون پشت این حرف‌ها هیچ منطق و اساسی نیست. ما فریب این صحبت‌ها را در فصول گذشته نخوردیم و این فصل هم نخواهیم خورد. بازی به بازی جلو می‌رویم و با تمام وجود بازی می‌کنیم تا به هدف عالی خود برسیم.

تراکتور تبریز را چطور دیدید؟

قبل از بازی هم به بچه‌ها گفته بودیم در این مسابقه به جدول نگاه نکنید چون این بازی متفاوت است.  تراکتور بسیار فراتر از انتظار و بهتر از ۱۲ هفته گذشته بازی کرد و حتی ما را هم سورپرایز کرد. اگر تراکتور از اول فصل به این شکل بازی می‌کرد الان جزو ۶ تیم بالای جدول بود. بسیار با انگیزه و برنامه جلوی ما ظاهر شد اما ...

استقلال در اراک امتیاز از دست داد اما سپاهان توانست پدیده را شکست دهد. شما در بازی با تراکتور نیم نگاهی به این دو تیم داشتید؟

تفاوت تیم‌های قهرمان با بقیه تیم‌ها در این است که توجه خودش را معطوف این نمی‌کند که فلان تیم چند امتیاز از دست داده یا چه نتیجه ای گرفته است بلکه تمرکز روی این موضوع است که ما چه کرده ایم؟ اینکه ما باید حریفان را ببریم و به فکر نتایج استقلال، سپاهان و ... نداشته باشیم.

شاید یکی از سئوالات خبرنگاران یا حتی هواداران در مورد مهدی عبدی باشد. مهاجم جوان، جویای نام و گلزنی که در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد. به راستی چرا؟

من عادت ندارم خیلی درخصوص یک بازیکن صحبت کنم اما مهدی عبدی مهاجم جوان و خوبی است. اگر در تیم ما پشت سر عیسی، مهدی ترابی و یا عالیشاه و وحید امیری باشید و زیاد بازی نکنید، نشانه‌ بد بودن شما نیست. مهدی عبدی در یکی از بزرگ‌ ترین تیم‌های آسیا بازی می‌کند و خودش هم می‌داند فرصت به او می‌رسد. باید ازهمین فرصت‌ها استفاده کند و مطمئن باشید ما مربیان بهترین شرایط را برای او می‌خواهیم.

سید جلال حسینی مصدوم شد؟

یک مقداری احساس درد داشت اما جدی نیست و انشالله سید جلال با قدرت درتمرینات و بازی‌های تیم شرکت می‌کند. او یکی از لیدرها و ستون تیم ماست.

شعار پرسپولیس این است: مثل یک «گلادیاتور» کار کن؛ مثل یک «پادشاه» زندگی کن!/ تکلیف جدول را زودتر مشخص کنند

راستی مصاحبه‌ای در واکنش به صحبت‌های اخیر مهدی دادرس عضو کمیته استیناف داشتید و گفتید وقتی دادرس فوتبال ما این حرف‌ها را می‌زند وای به حال فوتبال!

آقای دادرس از مدیران با سابقه فوتبال ماست. من نمی‌خواستم صحبتی دراین رابطه داشته باشم اما یکی از دوستان همکار شما در این رابطه و صحبت‌های عضو کمیته استیناف پرسید. به نظرم آقای دادرس ادبیات بهتری می‌توانست در خصوص پرسپولیس به کار ببرد. واژه‌هایی مثل شنگول و ... زیبنده جایگاه حقوقی او نبود. به هرحال امیدواریم کمیته استیناف هرچه زودتر تکلیف پرونده گل گهر سیرجان را مشخص کند. به هرحال تصمیم کمیته انضباطی جدول لیگ برتر را دچار تغییر کرده و بهتر است تکلیف هرچه زودتر معلوم شود.

یکسری صحبت‌ها درمورد خریدهای نیم فصل به گوش می‌رسد. یحیی گل محمدی هم تکذیب می‌کند درحالی که گفته می‌شود مذاکرات آغاز شده است؟

به صراحت به شما می‌گویم که ما هنوز هیچ مذاکره ای با هیچ بازیکنی نداشتیم. عقلانی هم نیست وقتی چند هفته تا پایان نیم فصل اول مانده بخواهیم برای تیم حاشیه درست کنیم یا اینکه مذاکره ای داشته باشیم.

پس این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود چیست؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و طبیعی است گمانه زنی‌های زیادی انجام شود. این موضوع مربوط به امروز و دیروز هم نیست اما قاطعانه به شما می‌گویم که هنوز نه لیستی تهیه کردیم و نه با بازیکنی صحبتی داشته ایم.

پرسپولیس شروع خوبی درلیگ بیست و یکم نداشت اما هرچه گذشت بهترو هماهنگ تر شدید. دراین رابطه صحبتی ندارید؟

من همان زمان هم گفتم که لطفا از شرایط پرسپولیس به عنوان بحران اسم نبرید. ما می‌دانستیم قرار است چه کار کنیم و به کجا برسیم اما برخی‌ها با کلید واژه بحران سراغ پرسپولیس آمدند. تیم ما چند تغییر مهم داشت و ۳ بازیکن اصلی و کلیدی تیم رفته بودند. نفرات جدیدی به تیم اضافه شدند و هماهنگی تیم درفصل جدید نیاز به زمان داشت. باید کار می‌کردیم تا ثابت کنیم شرایط بحرانی نداریم و حالا خوشحالم که شما و کارشناسان ازاین پرسپولیس تعریف و تمجید می‌کنند. دراین رابطه یک ضرب المثلی بزنم که شاید حکایت قهرمانی‌های سال‌های اخیر پرسپولیس باشد؛ مثل یک گلادیاتور کار کن و مثل یک پادشاه زندگی کن! شعار ما در پرسپولیس کارکردن است، کار کردن و کار کردن و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    خاله افشین کم بود حالا دیگه خاله حمید لورن بلان روی اونم سفید کرده. ماشالا باجگاه لنگ تو قوطی شامورتی گریش انواع و اقسام خاله زنک و خاله خان باجی داره که به فراخور حال رو میکنه. من نمیدونم تو کدوم باشگاه راست و درست تو دنیا یه کمک مربی دوزاری ناقص العقل راجع به سیر تا پیاز اظهار نظر میکنه و لجن پراکنی؟ اگه شما سراغ دارید بگید ما هم بدونیم.این عاغای لورن بلان که یه وصله ناجوره که به خشتک گندیده فوتبال چسبیده نمیدونم از جون فوتبال چی میخواد؟
    • تاجی باش ضد مافیا IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
      گلادیوتورها رو بعد از انجام کارهای روزانه شون مینداختن توی قفس شون و یه تیکه نون و آب هم میذاشتن جلوشون به فیلسوف لنگیا بگین تا پادشاه تاج بر سر فوتبال ایران یه چُرتی میزنه شعارشون رو عوض کنه و کمتر مسخره بازی دربیاره
  • گلادیاتور پرسپولیسی IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    شاه کریم باقری# کاپیتان آقا سید جلال حسینی#کاپیتان دایی کمال#کاپیتان وحید امیری# کینگ یحیی گل محمدی#افشین خان پیروانی# پروفسور حمید خان مطهری# داوود خان فنایی# حالا حق میدید که کیسه کش جماعت هوچی گر متوهم از حسادت بترکن؟!
  • زحل IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    عوام فریبی تونیمچه مربی همه راکشته همان تراکتورمریض حال اگربازی معمولی خودراانجام می داد شمانتیجه نمی گرقتین پرسپولیس بجزترابی وامیری بازیکن نانش همه معمولی هستن
  • کوهمره_جروق IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    مثل یک «گلادیاتور» کار کن؛ مثل یک «پادشاه» زندگی کن! شعار جالبی بود.هوادارها این شعار را لطفا یادداشت کنند و یادشون بمونه.
  • رامین IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    شما فعلا عرض خلیج فارس رو شنا کن، شعار ساختن پیش کشت
  • فيك رد IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    "شعار پرسپولیس این است: مثل یک «گلادیاتور» کار کن؛ مثل یک «پادشاه» زندگی کن! " البته با پادشاهي بابا مسعود!
  • اس اس IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    نماد دورویی ریاکاری شارلانیسم و هوچیگری در فوتبال ایرانه مطهری
  • گلاادیاتور لونگی کیسه کش IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    گلادیاتورا جلو الهلال کجا بودن شومن اها یادم اومد داشتن وقت تلف میکردن
  • mahdi IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    بنظر شما واژه شقیقه و ... که گل محمدی بکار برد مودبانه بود.تکلیف جدول که مشخصه احتمالا منظور شما اینه که جدول طبق نظر شما مرتب بشه.ضمنا شما در عمل فقط با مافیا زنده هستین شعرهایی که گفتی هم بقول خودت فقط شعاری بیش نیست.در باشگاه شما یک نفر مثل حجازی و پورحیدری پیدا نمی شود که هم فنی بوده باشند و هم اخلاق گرا
  • رولان بلان IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    تکلیف مشخصه3/0قطعیه حمیده مطهره
  • محمدطاها IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    اوه مای گاد!!!چقدر شگفت انگیز..مثل یک گلادیاتور کار کن، مثل یک پادشاه زندگی کن،اوکی.. آقای مطهری لابد این شعار رو‌ رفیقت لوران بلان تو تونل ورزشگاه بهتون گفت خخخخ؛ دیگه از لوران بلان بودن خسته شدید می‌خواید اینبار بهتون‌ بگیم گلادیاتور:))
  • جعل& پو& لیس IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    از جعلپولیس بیشتر از این انتظار نداشته باشید ؟ تا پارسال که بابامسعود و اذر پشت تیم بودند همه جوره امکانات و هدف گذاری ها مورد توجه لنگ بود اقای بلان ایراد میکرد حرفمون تو زمین فوتبال میزنیم !حالا نمیدونم چطور امسال زمین فوتبال اومده تو کنفرانس های خبری لوران بلان و یایا؟نکنه کنفرانس های مطبوعاتی هم جزِِی از زمین فوتبال شدند ؟2 هفته است از زمان کسر امتیاز لنگ بابت انتقال یایا از پدیده گذشته ولی اجرایی نمیشه چرا؟
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
      ههههههه به قول معروف آب سر بالا میره!! بابا مسعود کیسه میلیاردها تومان به کیسه داد چند تومانش مونده ای گدای جام؟؟
  • تاجی طبرستانی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    مصاحبه جدید دادرس بدجوری لنگی ها رو می سوزونه .... جایی که از محرومیت 5 ساله افشین فرش دزد میگه خخخخخخخخخخخخخخخخ
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
      ما هیچ وقت نسوختیم از رویه نوشتنت معلومه کی داره میسوزه
  • عشقپولیس IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    پیش به سوی زیر پا گذاشتن کیسه
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    نکبت اگر دست به گریبان شود لورن بلان لوطی میدان شود. آخه من نمیدونم این کمک مربی دوزاری که اصلا به حساب نمیاد چرا اینقد گلواژه پرانی میکنه و خودنمایی. مغز این آدم تو ده سالگی دیگه رشدش متوقف شده و دچار فلج مغزی. فقط دهنش کج نشده.افکار پوسیده و گندیدش فقط شایسته همون باجگاه لنگ جعلیه.همین شاخ و شونه ها رو قبل از بازی الهلال هم می‌کرد که خدا رو شکر دست خدا زد به کمرشون.این تو دهنی نخورده هر موقع دوتا برد چرک و شانسی روبرو تیم‌های مفلوک لیگ میارن نطقش باز میشه و شروع میکنه به زوزه کشیدن
    • محمود IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
      درکت میکنم که چرااینجوری وبااین ادبیات سخیف وسطحی درباره سرورتون پرسپولیس اظهارفضل میکنی چون چاره ای دیگه ندارین چون ازتیمتون انتظارقهرمانی ندارین پس مجبورین ازسرورتون بدبگین تایه ذره ناچیزآروم بشین
  • ایرانی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    مگه گلادیاتورا کار میکنن شاید منظورش برده هابودن شایدم اسپارتاکوس زیاد میبینه فتل فوتوشاپ شوالیه هم دنکیشوت نگاه می کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی