حمید سجادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه رابطه خوب و مثبت بین ما و کنفدراسیون فوتبال آسیا شروع شده است و مکتوب هم قول داده‌ایم که در فوریه (بهمن ماه) مقدمات واگذاری دو باشگاه برای خصوصی‌سازی را آغاز خواهیم کرد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مورد شرکتش در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: این ها شایعه است اما علاقه‌مندیم که انتخابات به بهترین شکل برگزار شود. ما چند برنامه خوب برای ورزش داریم. ما به زودی کمیته اقتصادی برای ورزش تشکیل می‌دهیم و در حال بررسی و انتخاب نفرات بودیم تا به نحو احسن از فرصت های ورزشی منابع خوب درآمدی کسب کنیم تا قدری کمک حال منابع دولتی ما باشد. کار خوب دیگری که شروع کرده‌ایم واگذاری پرسپولیس و استقلال است که خوشبختانه مراحل خوبی طی کرده است  و دولت خیلی خوب کمک کرده است.

او افزود:  اجازه بدهید به عنوان ورزشکاری قدیمی تر و اکنون به عنوان خادم ورزش از رئیس جمهور محترم تشکر کنم که از هفته اول شروع کار که خواهش کردم اقدامات را انجام بدهیم و مسیر را برای واگذاری این دو باشگاه ادامه بدهیم، استقبال کردند و دستور اکید دادند که موافق هستند و گفتند راه را ادامه بدهید. در معاونت حقوقی کار ایشان ادامه پیدا کرد و از آقای دهقان تشکر می‌کنم. دو، سه هفته مراحل حقوقی کار انجام شد و مجددا گزارشی خدمت رئیس جمهور تقدیم شد و جناب دکتر رئیسی به وزیر اقتصادی دستور دادند. در حال حاضر عزیران در سازمان خصوصی سازی در حال برنامه‌ریزی هستند تا طبق قولی که من مکتوب امضا و خدمت دبیر کل ای اف سی ارسال کرده ام، این اتفاق بیفتد.

سجادی ادامه داد: در ادامه مکاتبات دیگری انجام شد و اعلام آمادگی کردیم همکارانم در این دو باشگاه و سایر باشگاه‌ها اگر علاقه‌مند به ادامه راه خصوصی سازی و حرفه‌ای شدن باشند، در کنار این عزیزان هستم. من به همراه مدیران عامل استقلال و پرسپولیس آماده حضور و مذاکره و دفاع از مستنداتمان هستیم. خوشبختانه این رابطه خوب و مثبت بین ما و کنفدراسیون فوتبال آسیا شروع شده است و مکتوب هم قول داده‌ایم که در فوریه (بهمن ماه) مقدمات واگذاری دو باشگاه برای خصوصی‌سازی را آغاز خواهیم کرد. این نویدبخش اطلاعات خوب، آینده خوب و خبرهای خوب برای حضور این دو باشگاه در بازار سرمایه و بورس است. من مطمئنم و کارشناسان به من گفته اند یکی از موفق ترین اتفاقات بازار بورس و سهام های بازار بورس، سهام این دو باشگاه خواهد بود که پیشاپیش این نوید را خدمت علاقه‌مندان و جامعه می‌دهم که برای استقبال از حضور این دو باشگاه در بازار سرمایه آماده باشیم. من هم مطمئن هستم اتفاقات خوبی در پیش است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۶و۶ IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    شما جماعت روباه صفت شیطون درس میدین اینکه afc همونجوری ک ۴۰ ساله مردم باهوش و ساده دل ایران رو فریب دادین دیگه ۴تا عرب و چشم بادامی چیزی نیستن تازه آقای تاج هم هست ک از سلمان رشدی بدتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی