نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
بانیاما
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده اعتراض باشگاه گل گهر به رای صادره از سوی کمیته انضباطی مبنی بر کسر ۷ امتیاز از این تیم در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت. 

البته باشگاه گل گهر به این رای از مدت‌ها پیش اعتراض زده بود اما کمیته انضباطی  منتظر دفاعیات مشترک سه باشگاه استقلال، سپاهان و پیکان بود تا پرونده را تکمیل و در اختیار کمیته استیناف قرار دهد. کمیته استیناف مطالعه روی این پرونده را آغاز کرده اما زمانی برای اعلام رای نهایی مشخص نکرده است. 

پیش تر علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف با انتقاد از سازمان لیگ گفته بود رای بعد از نهایی شدن باید در جدول رده بندی بازی‌ها اعلام می‌شد اما براتی یکی از اعضای هیئت رئیسه و هم چنین رئیس سابق کمیته تدوین و مقرررات اعلام کرده بود آرای صادره از سوی کمیته انضباطی بعد از صدور لازم الاجرا هستند حتی اگر قابلیت تجدید نظر خواهی داشته باشد. 

در این پرونده ۷ امتیاز از تیم گل گهر کسر و به هر یک از تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان سه امتیاز اعطاء شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    ظاهرا رای داده و تایید شده رای کمیته انظباطی
  • احسان IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    به عنوان یک استقلالی امیدوارم 7 امتیاز گل گهر برگرده چون براش تو زمین زحمت کشیدند.
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    دمت گرم حیف که این کادره فنی برای تیمت کارمیکنه خدای اصلااین جوری امتیازبه هوادارهم لذت نمیده چون اصلاعادلانه نیست بیچاره قلعه نویی ضحمت کشیده بودوداشت خوب نتیجه میگرفت وگرفتارجنگ قرمزوآبی شدوبرای مجیدی اصلامهم نبودازروکی ردبشه وسازمان لیگ وکمیته انظباطی به خاطراینکه پرسپولیس قهرمان نشه این کاروکردامادیددیگه فایده نداره پرسپولیس سپاهان ردکردواستقلال روهم ردمیکنه میخوان امتیازبرگردونندامابعیدمیدونیم ولی خدای انصاف نیست به خاطرقهرمان نشدن یک تیم به یک تیم دیگه اینجوری ظلم بشه
  • ابرام US ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    به آقای براتی و هم نظران ایشان که با تبختر اعلام موضع می کنند باید گفت : گیریم که شما با استناد به مثلاََ قانون من درآوردی خودتان ٬ قایل به اعمال نظر کمیته انضباطی در جدول شدید و نظرتان را هم اعمال کردید خب با عقل سلیم چه می کنید ؟ هنوز که احقاق حقی صورت نگرفته و مقصری شناخته نشده است شما چه پاداش و یا تنبیهی در نظر گرفته اید ؟ صرفا به حکم کمیته انضباطی؟ پس استیناف کشک است ؟..... گویی ضوابط و مفاد قانون و... که مبتی بر عدالت و احقاق حق است را صرفا شما میدانید و شما هم اجرا می کنید . و در مقام مجری ما انزل الله اید . آقا جان بزن بکنار بگذار باد بیاد با زبون خودمون بگم که « دیر اومدی تهرون ». /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی