نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حسن یزدانی: محبت مردم از عنایت و لطف خداست/ گذشته خود را فراموش نمی‌کنم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دارنده هفت مدال مسابقات کشتی آزاد المپیک و جهان در آستانه سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی با اشاره به ویژگی‌های او تاکید کرد که خوب است به هر جایگاهی رسیدیدم، گذشته خود را فراموش نکنیم.

هر ساله ۱۷ دی ماه روز درگذشت جهان پهلوان تختی برای کشتی گیران و ورزشکاران روزی است که یادی از اسوه مردانگی و جوانمردی و مردمی بودن غلامرضا تختی داشته باشند.

حسن یزدانی دارنده آزادکار ۷ مداله کشورمان که مدال های طلا، نقره و برنز المپیک و جهان را در کارنامه ی ورزشی خود دارد، در مورد جهان پهلوان غلامرضا تختی صحبت هایی را مطرح کرد.

توصیف ویژگی های تختی را از بزرگترها شنیدیم

وی گفت: توصیف ویژگی های جهان پهلوان تختی را ما هم از دوستان و پیشکسوتان شنیدیم که بسیار انسان خاکی و مردم داری بود و همین مردمی بودنش باعث شد که تا کنون از وی به نیکی یاد شود و همیشه در دل و ذهن مردم است. یکی از دلایل محبوبیت وی هم این بود که در کنار افراد ضعیف و بی بضاعت جامعه همیشه حضور داشته است. این موضوعات باعث شد که از جهان پهلوان تختی همیشه به نیکی یاد کنند و همیشه در ذهن مردم مردم زنده باشد.

محبت مردم به بنده، تماما از عنایت و لطف خداست

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی نروژ گفت: اگر مردم به بنده محبت دارند تماما از عنایت و لطف خدا است و اینکه در کشتی کمتر دیده می شود که کسی برای دیگران خودش را بگیرد یا به مردم بی احترامی کند. در اکثر ورزشکاران هم افرادی هستند که راه جهان پهلوان تختی را می روند و دیده نمی شوند و حالا این موضوع هر دلیلی دارد.

ورزشکارانی هستند که بدون دیده شدن کارهای خیر زیادی کرده اند

دارنده مدال نقره المپیک توکیو تصریح کرد: من چند نفر از دوستان و ورزشکاران را می شناسم که کارهای خیر زیادی انجام می دهند اما دوست ندارند که دیده بشوند. قهرمانانی هستند که به قشر ضعیف جامعه کمک هایی می کنند ولی علاقه ای به دیده شدن ندارند. امیدوارم این فرهنگ و اخلاق و مردمی بودن در همه ورزشکاران وجود داشته باشد . اکثر ورزشکاران و هنرمندان و کسانی که دورادور من آن ها می شناسم چهره مردمی دارند.

به هر جایگاهی که رسیدیم گذشته خود را فراموش نکنیم

دارنده مدال طلای رقابت های جهانی قزاقستان اظهار داشت: تمام سعی من این است که گذشته خود را فراموش نکنم و بدانم که از کجا به اینجا رسیده ام، البته امیدوارم وقتی کسی در رشته ورزشی پا می گذارد مهمترین موضوع برای وی اخلاق باشد و تا هر جایگاهی که رسیدند گذشته خود را فراموش نکنند و همیشه در کنار مردم باشند.

اگر تختی زنده بود، برایش آروزی سلامتی و عاقبت بخیری داشتم

دارنده مدال طلای رقابت های جهانی پاریس در پایان خاطرنشان کرد: اگر الان آقا تختی اینجا بودند سخت بود جمله ای به وی بگویم، اما قطعا برای ایشان آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری می کردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohammad IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    ماشاالله..افتخار مازرون می برار حسن یزدانی هسه⁦♥️⁩جنگی برار قربون..شیر شاه⁦♥️⁩

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی