نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
۵ |
۳
ماجرای اتهام ۱۰۰ هزار دلاری به کی‌روش چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای البسه تیم ملی در دوران کارلوس کی‌روش، کماکان یکی از سوژه‌هایی است که منتقدان سرمربی تیم ملی روی آن مانور می‌کنند.

یکی از اتهاماتی که به کارلوس کی‌روش وارد است ماجرای رضایت او برای استفاده از پیراهن برند آل اشپورت بعد از اعتراض‌های مداوم او به کیفیت البسه این برند است. در یکی از قسمت‌های برنامه اینترنتی ۱۱ به این موضوع اشاره شد و آندو تیموریان به طور مفصل درباره آن توضیح داد.

به گفته بازیکن سابق تیم ملی، در یک مقطعی کارلوس کی‌روش شدیدا مخالف این برند بود و از کیفیت آن ایراد می‌گرفت و سراغ برندهای دیگر رفته بود منتهی بعد از جلسه‌ای که بین نماینده این برند و سرمربی وقت تیم ملی برگزار شد و کارلوس کی‌روش حدود ۱۰۰ هزار دلار از نماینده آل اشپورت دریافت کرد، دیگر خبری از اعتراض او به پیراهن این برند نبود و تیم ملی در بازیهایش از البسه آل اشپورت استفاده کرد.

البته همان زمان خبرهایی منتشر شد که این رقم ۲۰۰ هزار دلار بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    دلال موزامبیگی
  • پارسه IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    این در مقابل قرارداد ترکمنچایی که با آدیداس بسته شده چیزی نیست. ایران تنها تیم حاضر در جام جهانی بود که بابت تهیه البسه مبالغی رو به کمپانی مربوطه پرداخت می کرد. اونهم برای جنس درجه دو و سه آدیداس. در حالی که بقیه تیم ها حاضر در جام جهانی از کمپانی طرف قراردادشون حمایت مالی میشدن و حق اسپانسرینگ دریافت میکردند. فاجعه بدتر بعد جام جهانی رخ داد که آدیداس رسماً اعلام کرد ایران رو تحریم کرده با این حال تیم ملی با اصرار همین فرد با برند آدیداس تو جام ملتهای آسیا شرکت کرد.با یکم تحقیق کاملا مشخص میشه همین جناب کلاش با همیاری مافیا فوتبال ایران محمدرضا ساکت و تاج تو این ماجرا مبالغی به جیب زده. اضافه کنید ۲۰۰ هزار دلار پاداش برای سومی در تورنمنت جام ملتها که اصلا دیدار رده بندی نداشته و جناب کلاش بازهم با کمک محمدرضا ساکت ومحمود اسلامیان مبلغ رو چاپید.یا رد کردن بازی دوستانه با آرژانتین و کلمبیا که هر کدام بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار برای ایران درآمدزایی داشت و بجاش برگزاری بازیهای بی کیفیت با امثال سیرالئون،جوانان ازبکستان،گواتمالا،ذخیره های پاناما و ...که برای کلاش بزرگ پاداش برد بهمراه داشت.
  • حمید رضا IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    چقدر آدمهای حقیری دور هم جمع شدید که در مورد کسیکه چند ساله رفته و الآن حضور نداره که به ادعاهای شما پاسخ بده حرف میزنید و اسمش هم گذاشتید افشا گری کاش این راهم میگفتید کارلوس کی‌روش به بهشت امام رضا و بچه های معلول مملکت شما چقدر کمک کرد کاریکه شما غیرت انجامش را نداشتید
    • فوتبالی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      اتفاقا این اتفاق و اخبار همون زمان هم بود ولی مافیای کیروش اینقدر قوی بود که سریع پیچوندن.
  • مهرداد US ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    نوووش جانش الان که بازیکنان تیم ملی میگن لباسی که به تن دارن دو سه بار شستن و پوشیدن چی؟ حتما الان هم‌ دستهای کارلوس کیروش در کاره واقعا چه ملت قدر نشناسیم شما ها که که دارید این اخبار و مطالب رو الان میگید اگه جرات داشتید همون موقع بهش میگفتید تا مثه اون خبرنگار (رضوانیفر)با خاک یکسانت میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی