نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جورجینا رودریگس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو پیش از این که با این فوق‌ستاره فوتبال قرار بگذارد و سپس با یکدیگر زندگی کنند، حتی در یک انباری در شهر مادرید هم زندگی کرده است.

جورجینا رودریگس در مستند نتفلیکس از زندگی‌اش که به زودی منتشر خواهد شد گفت که قبل از آن روز بزرگ که زندگی‌اش در اثر دیدار با کریستیانو رونالدو متحول شود، در انباری با ماهی ۲۵۰ پوند زندگی می‌کرد.

این دختر ۲۷ ساله آرژانتینی توانایی پرداخت هزینه‌های سیستم گرمایشی یا تهویه هوا را نداشت و زمستان‌ها در خانه محقرش از سرما یخ می‌زد و تابستان‌ها از گرما می‌پخت.

از انباری تا زندگی در قصر

جورجینا که در اواخر دوران نوجوانی خود به تنهایی از شهر پیرنه خاکا به پایتخت اسپانیا آمده بود و با فروشندگی خرج زندگی‌اش را در می‌آورد، به طرفدارانش از زندگی پرمشقتش می‌گوید و در مورد اینکه چطور از فرش به عرش رسید توضیح می‌دهد. او می‌گوید: «ورود به من به مادرید وحشتناک بود. آپارتمان‌های ارزان زیادی را بازدید کردم که ماهی ۲۵۰ پوند اجاره بهای‌شان بود و در نهایت در آپارتمانی که قبلاً انباری بود ساکن شدم. در زمستان به حد یخ زدن سرد بود و تابستان‌هایش شدیداً گرم. روزی که کریستیانو رونالدو را دیدم زندگی‌ام تغییر کرد.»

جورجینا همان زمان که در فروشگاه گوچی مادرید به عنوان فروشنده با ساعتی ۱۰ پوند کار می‌کرد، شروع به قرارهای ملاقات با رونالدو کرد. او در این مستند از شروع سختش در مادرید و آشنایی با رونالدو و ناوگان خودروهایش و تمرین رقص باله هم حرف می‌زند. او در مورد نوجوان فقیری که تلاش می‌کند اجاره آپارتمانش را جور کند و تبدیل شدن به فرد مشهوری که ۳۰ میلیون هوادار در اینستاگرامش دارد توضیح می‌دهد، با این ادعا که: «این ماجرا اینجا تمام نمی‌شود. این پایان نیست بلکه آغاز است.»

جورجینا رودریگس و رونالدو

من جورجینا هستم

جورجینا در مورد پوستر مستند «من جورجینا هستم» که نتفلیکس برای تبلیغ از آن استفاده می‌کند حرف می‌زند و می‌گوید این مستند ۶ قسمت دارد و در تاریخ ۲۷ ژانویه مصادف با روز تولد ۲۸ سالگی‌اش منتشر خواهد شد. این بیلبوردها با اشاره به خیابان معروف سرانو در مادرید، جایی که جورجینا در آن به عنوان فروشنده کار می‌کرد، می‌گویند: «قبلاً در سرانو کیف دستی می‌فروختم. حالا آن‌ها را جمع می‌کنم.»

در پیش‌نمایش قبلی از این مجموعه مستند که روز پنجشنبه منتشر شد، جورجینا در حال جمع‌آوری هدایایی برای جوانان سازمان غیردولتی حمایت از کودکان اسپانیا به نام Nuevo Futuro که با آن‌ها کار می‌کند، نشان داده شده است.

او قبل از کریسمس ۲۰۲۰ با جت شخصی ۲۰ میلیون پوندی رونالدو به پایتخت اسپانیا سفر کرد و در خانه‌ای در مادرید هدایایی را به بچه‌های محروم اهدا کرد. او در مستند نتفلیکس نامه یکی از بچه‌ها که برایش نوشته «جورجینا تو قلب بزرگی داری» را می‌خواند و اشک می‌ریزد و می‌گوید: «خیلی مهم است که هیچوقت فراموش نکنی از کجا آمده‌ای. هروقت به بچه‌ها فکر می‌کنم احساساتی می‌شوم.»

جورجینا رودریگس

مقایسه با کارداشیان‌ها

دوقلوهای جورجینا و کریستیانو رونالدو در ماه آوریل به‌دنیا می‌آیند و او با اعلام تاریخ پخش مستند به انتظار هواداران پایان داد. او در پیش‌نمایش این مستند به دوربین نگاه می‌کند و چشمک می‌زند و می‌گوید منتظر این مستند در تاریخ ۲۷ ژانویه باشید: «خیلی‌ها من را می‌شناسند اما کسی نمی‌داند من واقعاً چه کسی هستم.»

نتفلیکس هم همین پیش‌نمایش را در اینستاگرام منتشر کرد و در مورد مستندی که با مستند کارداشیان‌ها به نام «با کارداشیان‌ها همراه شوید» مقایسه می‌شود، نوشت: «تمام بخش‌ها در تاریخ ۲۷ ژانویه منتشر می‌شوند. ما روز به روز با جورجینا زندگی می‌کنیم، دوستی‌های واقعی او را، رویاها و آرزوهایش را، خوشحالی‌ها و ناراحتی‌هایش را کشف خواهیم کرد. ما خواهیم دانست که جورجینا رودریگس به درستی کیست. در تاریخ ۲۷ ژانویه شخصی‌ترین جنبه زندگی او را می‌بینیم؛ پرتره احساسی و عمیق از زن پشت جلد مجله‌ها، عکس‌ها، استوری‌های اینستاگرام و تیترهای خبری.»

چندی پیش خبری بیرون آمد از اینکه جورجینا اعتراف می‌کند در تمام این ۵ سال که با رونالدو زندگی می‌کند منتظر خواستگاری کردن اوست. جورجینا که دختری ۴ ساله به نام آلانا مارتینا از کریس دارد و برای سه فرزند دیگر کریس هم مادری می‌کند، دوقلوهایش که یک پسر و یک دختر هستند را در ماه آوریل به‌دنیا خواهد آورد.

جورجینا ماه گذشته در مصاحبه اختصاصی با مجله کازموپولیتن اسپانیا گفت که عاشق زندگی در انگلیس است و بازگشت به انگلیس ۶ سال بعد از اینکه به عنوان خدمتکار به بریستول آمده بود، اتفاق بزرگی برایش به شمار می‌رود.

جورجینا رودریگس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .. IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    آدم هارو نباید از ثروتشان شناخت بلکه اخلاق ورفتار مهم هست
  • امیر IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    خب چ اهمیتی داره زندگی این خانم؟ مگه تلاش کرده به اینجا رسیده؟ یه آدمدخوش شانس بوده که طبق قانون آمار و احتمالات باید از هر یک میلیون نفر یکی توی این سطح از خوش شانسی قرار بگیره حالا که ما ۸ میلیارد انسان روی زمینیم خییییییلی بده به ادم ها آرزو بفروشیم
    • م IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      نکته جالب اینجاست که وکیلش علنا گفته منتظرن رونالدو خواستگاری کنه تا برن پای حساب و کتاب برای تقسیم اموال پس از طلاق تا کلاه سر جورجینا نره!!!! برای همین خانواده رونالدو چشم دیدن اینو ندارن
  • یاسی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    خدا از این شانس ب همه بده
    • آندرس ❤️ IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      هنوز نامزدش هست،ممکنه رونالدو ولش کنه دوباره به همون انباری برگرده،بچه های هم ازش می گیره زن قانونی هم نیست که بخواد ازش شکایت کنه و مهریه بگیره باید تلاش زودتر کنه که زنش بشه. حالا رونالدو بهش گفته بعد از به دنیا آوردن دوقلو ها با هات ازدواج می کنم، به همین خیال باش او مال و اموالش را به دختر که بدبخت بوده نمی ده
  • ناشناس IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    لعنت به ازدواج سفید اروپائیان کریس خواستگاری نمی کنه که ثروتش تقسیم نشه
  • شهاب IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    سایت ورزشیه یا دانستنی ها؟؟؟؟؟؟؟؟ خسته نشدید هی خبر میزارید از این بابا؟؟؟؟؟ این خیر کجاش ورزشیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • + IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    منم باخانومم که آشناشدم به رونیوردکه وضعشون خوبه محل زندگیشونا یه محله متوسط روبه پایین معرفی کرد که خونه مادربزرگش بودکه ببینه من خودشابراخودش میخوام یااموالشون بیشترموقهاخونه مادربزرگش بودپیش مادربزرگش خواستگاری هم اونجارفتیم بعدازدواج متوجه شدم که وضعشون خیلی خوبه حتی پدرخانومم وبرادرخانومم تاموقع عقد بایه پرایدخودشونا نشون میدادند
    • مریم DE ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      عجب🤔
  • 6۶۷ IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    ععجب دوره زمونه ایه ،باعث تعجب اند مردم این زمانه چی بگم که نگفتنم بهتره.
    • امیر حسین نجفی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
      رونالدو ضعیف تر از پله برزیلی است پله 🏆🏆🏆🏆🏆⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️🏆🏆⚽️⚽️🏀
  • علی دایی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    اوکی هستش برا ازدواج خوشگله خوش به حال رونالدو
    • سجاد IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      آخه کجاش خوشگله!!!!!!
  • مهراب IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    خبر ورزشی چرا در خیلی مقالات وقتی نظرات مخالف نظر شما هست پست هارو می بندید واقعا که رسانه سلطه گری هستید
  • محمد IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    حسودی نکنید حالا رونالدو باهاش ازدواج کنه یا نه چی به شما می رسه
    • سلدا احمدی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      واقعا به ما چه
  • س IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    چه بگم گیگ
  • س IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    باید تواضع داشته باشه و گوشی ساده دست بگیره۲2
  • فاطیما IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    الله اکبر این همه شانس 😉
  • کوروش IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    این که تلاش نکرده رفته زن رونالدو شده الکی میخاد بگه من تلاش کردم
  • ناشناس IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    من که دخالت نمیکنم زندگی خودسوخه به خودشون مربوطه به ما چه
  • سعید IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    دخترعاقل وزحمت کشی هست الان هم بچه داره ربطی به خانواده رونالدونداره. باهم توچندسال که زندگی کردن حتمامشکلی نداره که بچه دارهم شدن
  • هانی JP ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    شما تا حالا تلاش کردین رقص باله و ورزش به صورت مرتب برین.. واقعا که. ووهمین طور ادم باعتماد بنفس
  • هانی JP ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    شما تا حالا تلاش کردین رقص باله و ورزش به صورت مرتب برین.. واقعا که. ووهمین طور ادم باعتماد بنفس
  • بنده خدای بزرگ IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    خدارو شکر بعد اون همه سختی خوشبخت شد الهی همه ب آرزوهاشون برسن و خوشبخت باشن و با دلی زیبا و بزرگ زندگی کنن
  • روژان IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    پول خوبه ولی آرامش بهتره این خانم چه آرامشی داری هر لحظه باید به این فکر کنه که رونالدواونواززندگیش بندازه بیرون بازم برگرده به همون انباری
    • ماری IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      کسی که به این حد از شهرت رسیده بنظرت دوباره برمیگرده به اون انباری 30 میلیون فالوور داره مدل هست و کلی کار دیگه میکنه که شاید ندونیم بعدشم رونالدو به همین راحتی با اعتبارش بازی نمیکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی