استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ادموند اختر مهاجم اسبق استقلال گفت: عبور از امتیاز ۳۰ و کسب رکوردهای اینچنینی نمی تواند جای خالی قهرمانی را برای هواداران پر کند.

نهمین برد تیم استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر روبروی یکی دیگر از تیم‌های صدر جدولی رقم خورد.

ادموند اختر در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره پیروزی پرگل استقلال مقابل مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی استقلال مقابل مس را چطور ارزیابی کردید؟

یک بازی زیبا از دو تیم شاهد بودیم. دو تیم بالای جدولی که البته توأم با ۵ گل هم بود. استقلال سه امتیاز شیرین به دست آورد که فکر می کنم به همه چسبید، اما دیدیم که در اواخر بازی کار برایش کمی گره خورد که البته طبیعی بود. چون مثل رفسنجان هم تیم فوق‌العاده خوبی بود.

این برد چقدر به سود استقلال تمام خواهد شد؟

قطعاً در شرایطی که تیم‌های بالای جدول به هم نزدیک هستند این ۳ امتیاز شرایط استقلال را بهتر از قبل می کند. با توجه به پیروزی سپاهان و تساوی پرسپولیس، این برد به استقلال کمک می‌کند تا امیدوارانه به ادامه رقابت‌ها بپردازد.

زدن دو ضربه پنالتی توسط یک بازیکن در یک بازی کمی ریسکی نبود؟

یامگا یک فوتبالیست حرفه‌ای است. سبک ضربه زدن بازیکنان خارجی با بازیکنان ایرانی فرق دارد. دلیلش این است که آنها از کودکی آموزش دیده اند، بنابراین فرقی نمی‌کند که در یک مسابقه یک پنالتی بزنند یا دو پنالتی. به نظرم یامگا خیلی خوب ضربات پنالتی را می زند.

گلزنی قاسمی‌نژاد تا چه اندازه در روحیه این بازیکن تاثیر مثبت خواهد داشت؟

امین قاسمی نژاد در همه سال‌های گذشته بازیکن توانایی بوده و حتی در کورس آقای گلی هم قرار می گرفت اما شرایط کار در استقلال فرق می‌کند. این گل قطعاً به او کمک خواهد کرد ولی این به شرطی است که بیشتر در جریان رقابت ها در ترکیب استقلال به میدان برود.

استقلال اولین تیمی شد که در هفته چهاردهم از امتیاز ۳۰ گذشت. چقدر به قهرمانی تیم امیدوارتر شدید؟

اینکه استقلال تا اینجا توانست یک امتیاز بی‌سابقه به دست بیاورد برای هواداران و پیشکسوتان ملاک نیست. ما قهرمانی می‌خواهیم. کادرفنی، این تیم را با نظر خودش بسته و شرایط هم از سوی کادر مدیریتی برایش مهیاست. امیدوارم این تیم منسجم و خوب همچنان در کورس قهرمانی بماند و مربیان و بازیکنان توجهی به این رکوردها نداشته باشند. به رکورد جام نمی دهند بلکه به تیمی که در پایان فصل از همه بالاتر باشد جام تعلق می گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال جماران DE ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    بهتره از داورها و کمیته عنظباطی بابت تمام زحمتهایی که واستون میکشن تشکر کنی ... هوادار استقلال ده ساله رنگ جام ندیده امسال باید هرطوری شده یه جام تقدیمتون کنن تا بعد از ده سال گریه و زاری رنگ جام رو از نزدیک ببینین . این تیم بی تاکتیک و بی برنامه رو فقط داورها و کمیته عنطباطی میتونه قهرمان کنه وگرنه خودش هیچی نیست ...از همین الان هم دوتا پنالتی دیگه واسه بازی بعدیتون گذاشتن کنار ..‌.
    • البیروزی حکومتی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      شنیدن صدای جلز و ولز لنگیا بهترین حس دنیاست پس بسوز لنگی بسووووووووووووز
  • حسن IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    تا بعد بازی استقلال فکر می کردم لنگ بازیش رو برده بعد برد استقلال سایت رو دیدم خیلی خوشحال شدم مساوی کرده، واقعا چسبید این ۳ امتیاز
  • عدی غریبی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    درود بر شرف فرهاد جان واقعا گل کاشتی ..بابا ما همین ازت میخواهیم ک تیم دفاع نکنه ..واقعا امروز سورپرایز مون کردی .داداش با غیرت
  • 6 IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    خخخخ كيسه همينه ديگه! 10 سال بردگي كم نيست!!!
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    آقای بیروزی حکومتی معلومه بعد هشت سال جام گرفتن کیا را داره خوشحال میکنه: گدایان جام (ملکه ی گدایان فرهاد پودری دستیار گدایان فعرناز پودری ژنرال گدایان آجورلو سردفتر ایراد های بنی اسرائیلی مدیر رسانه ای گدایان خادم الکیسه خادم گدایان بابای گدایان سازمان گدایان جام..) افتخار کیسه بعد هشت سال قهرمانی نیم فصل با فاصله سه امتیاز آخرش 😂🤣🤣😂😆😆🤣😂😆 این توهین است به اسم افتخار!!
  • واحد IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    اختر جان بلاخره سپاهانی هستی یا شش تقلال؟جوجه رو اخر پاییز میشمارن؟الهلال هم خیلی ناراحته نرفتین اسیا @اخ راستی الونگا سراغتونو ازم گرفت گفت دستشون درد نکنه پارسال باهاشون با دوتا بازی شدم اقای گل، امسال چکار کنم؟بهش بگم چی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی