نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
وریا غفوری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان از دقیقه ۵۵ و پس از ۷ مسابقه دوری بار دیگر به ترکیب این تیم برگشت.

با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت از سوی کاپیتان تیم استقلال، این بازیکن در مصاف این تیم مقابل مس رفسنجان در دقیقه ۵۵ بازی به جای سبحان خاقانی وارد میدان شد.

وریا غفوری پیش از این در دقیقه ۷۷ بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در تاریخ هشتم آذر ماه دچار مصدومیت از ناحیه عضله همسترینگ شده و ۶ بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی را از دست داده بود.

نکته جالب توجه درباره بازی این هفته استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان، سابقه گلزنی وریا غفوری در دیدار فصل گذشته این تیم مقابل همین تیم در فصل گذشته لیگ است.

غفوری در لیگ بیستم با ۷ گل زده همراه با مهدی قایدی و ارسلان مطهری بهترین گلزنان استقلال در فصل گذشته بودند. او در بازی رفت این دو تیم که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید در دقیقه ۷۰ بازی موفق شد دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دیداری که سید حسین حسینی دروازه بان استقلال در دقیقه ۳۲ با گل به خودی دروازه تیمش را باز کرده بود.

این دیدار در چارچوب هفته سیزدهم فصل گذشته در استادیوم بهنام محمدی برگزار شد.

حالا وریا غفوری در اوج آمادگی بار دیگر همراه با کاروان استقلال به مسجدسلیمان می‌رود تا احتمالاً مقابل این تیم جنوبی بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی