نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
علیرضا دبیر
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: آمریکا از تیم ملی کشتی آزاد برای انجام دیدار دوستانه دعوت کرده و لازم است با تسهیل امور، احترام میهمان را نگه دارد.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره مباحث مطرح شده پیرامون سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا و حاشیه های گسترده حضور تیم ملی در ینگه دنیا، توضیحات زیر را ارائه داد:

*رییس فدراسیون کشتی آمریکا در حاشیه رقابت‌های جهانی نروژ، رسما از تیم ایران برای برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های کشتی آزاد ایران و آمریکا دعوت کرد. این موضوع نیز امری مرسوم میان کشورهای مختلف و دو کشور ایران و آمریکا بوده است. بر همین اساس نیز ایران از آمریکا برای حضور در مسابقات گرامیداشت دهه فجر دعوت کرده است.

*سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز در نشست خبری خود به درستی به این نکته اشاره کرد که این مسابقه دوستانه با دعوت آمریکا و در چارچوب مراودات ورزشی بین دو کشور صورت گرفته است. در پی این دعوت نیز اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای انجام کارهای اداری مربوط به دریافت ویزا به سفارت آمریکا در دوبی رفتند و منتظر هستیم که ویزای اعضای تیم صادر شود.

*آقای دبیر نیز مانند سایر اعضای تیم برای گرفتن ویزا به دوبی رفت و منتظر صدور روادید برای همه اعضای تیم هستیم. قاعدتا با توجه به این که آن‌ها از ایران برای انجام این دیدار دوستانه دعوت کرده‌اند و میزبان تیم ایران هستند، باید احترام میهمان را رعایت کنند تا تیم ملی با تمامی نفرات و بدون مشکل عازم کشورشان شود.

*در صورتی که برای برخی از اعضای تیم ویزا صادر نشود، کادر فنی تیم ملی درباره حضور یا حضور نداشتن در آمریکا تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شپر IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    کاش ویزای دبیر رو صادر نکنن همش مرگ بر آمریکا میکنه،و ورزش و سیاست رو قاتی پاتی میکنه.بچه پائين شهره ،به خاطر همین مرگ برگا الان نياورون ميشينيه و چه رانتهايي که توی شورای شهر که نگرفت.مگه ميخاي کشتی بگیری داری واسه آمریکا له له می زنی.
  • حقیقت تلخه IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    رعایت احترام میهمانی که میگه مرگ میزبان نباید فقط در شعار باشه هم از اون حرفاس!! کاش یه روزی بیاد یاد بگیریم برای رسیدن به پست و مقام هر سخن ناسنجیده ای نگیم، البته اگه این سخنان هم نباشه پست ، مقام ، ماشین خوب، خونه خوب، کار خوب و....هم نیست دیگه !!!
  • سیناپس IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    ایشون گرین کارت داره و نیاز به صدور ویزا نیست!!! گرین کارتشم لغو نمیشه چون در جامعه دموکراتیک، مخالفت با دولت و مردم جرم محسوب نمیشه. ولی احتمالا جهت گرفتن سیتیزنشیپی دچار مشکل خواهد شد چون یکی از شرایطش قسم به پرچم و منافع آمریکاست...
    • فربد US ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      گرین کارت رو هم میتونن لغو کنند! نمیدونستی بدون.
  • سلام IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    مرگ بر آمریکای جنایتکار
    • Retired IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      اقاى دبير نميتونه هم خر رو بخواد هم خرما ، حتما دليلى داشته كه گرين كارت امريكا رو گرفته و به اميد زندگى در امريكا اين كار رو كرده پس ديگه شعار الكى مرگ بر امريكا چيه .؟ ايكاش به ايشون ويزا ندهند تا بفهمه كه اگه دو تابعيتى شده بايد احترام هر دو كشور رو نگه داره ، بنده ٤٧ سال امريكا زندگى كردم و به نظرم مردم امريكا بهترين تو دنيا هستند هر چند كه سياست دولت امريكا تجاوزگر و ويرانگر هست .
  • مجید IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    در پاسخ به فربد : قبل حرف زدن یه ذره فکر کنی ضرر نداره، منظورش اینه که گرین کارتش به دلیل مخالفت با مردم و دولت لغو نمیشه، چون جامعه دموکراتیک هست و آزادی بیان دارن. گرین به دلایل دیگه لغو میشه، نمیدونستی بدون.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی