نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شهاب الدین عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب الدین عزیزی خادم در رابطه با نقش استان گیلان در فوتبال کشور اظهار داشت: فوتبال گیلان زنده و پویاست و از مهم‌ترین و برترین سرزمین‌های فوتبالی کشور است.

در راستای خدمت‌رسانی به هیئت‌ها و سرکشی به استان‌ها، رئیس فدراسیون فوتبال این بار به رشت سفر کرد تا در مجمع هیئت فوتبال گیلان شرکت کند. هایلایت صحبت‌های عزیزی خادم در شهر رشت را بخوانید:

*این استان باید یک تیم لیگ برتری داشته باشد و برای توسعه فوتبال گیلان تلاش خواهیم کرد و باید فوتبال را به روز رسانی کنیم.

*در شرایط وضعیت اقتصادی کنونی کشور، پیروزی‌های فوتبال ملی باعث شده قدم کوچکی در راستای شادابی و احترام و خوشحالی ملت برداریم. با صعود سریع و تاریخی تیم‌ملی به جام ‌جهانی قطر این نشاط به کل جامعه تزریق می شود.

*در یک‌سال گذشته وضعیت تیم‌های ملی سخت و اسفبار بود. ولی تیم ملی و فدراسیون فوتبال از این شرایط سخت و با وجود خستگی مفرط، از عادت به باخت گذر کرد و حالا هر ایرانی در هر جای دنیا به این تیم ملی افتخار می کند و فوتبال آسیا با احترام و تعامل به تیم ملی نگاه می کند.

*کسانی که قصد تخریب دارند، بدانند اولین آسیب را به خودشان می زنند. چون فدراسیون فوتبال خیلی شفاف کار خود را انجام‌ می دهد و از سوی دیگر مردم هوشیارند و می دانند که این فدراسیون برای کمک به فوتبال رو به رشد آمده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شش در چهار IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    اينکاره نيستي
  • ابرام US ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    ما به تیم ملی خود افتخار می کنیم و این اصلا به تو و فدراسیون تو ار تبا طی ندارد . تیم ملی ایران سا لهاست در رنکینگ جهانی در رأس تیم های آسیایی و حتی با لا تر از تر کیه است . کدام شق القمر ی در زمان حضور تو در فدراسیون ظهور کرده که این اندازه از خود بی خود شده ای؟ تیم ایران دو بار سا بقه حضور پی در پی و پرقدرت در جام جهانی را دارد که نشان از شایستگی بچه های ما برای حضور همیشگی در جام جهانی است . این پهلوان پنبه بازی ها ی حضرتعالی توهین مستقیم به شعور فوتبال دوستان بطور اعم و خبرگان فوتبال بطور خاص است . فعلا بهترین کار شما باید پرهیز از بریز و بپاش های بیهوده و بعد هم به سازگاری امکانات فعلی و اسف بار فدراسیون با امکانات فعلی جهانی باشد و لا غیر . هنوز از -- وار -- و امکاناتی از این دست محرومیم و تو لاف بیهوده و گزاف می زنی ؟ با خت ما و عادت به آن تحمل افرادی چون جنابعالی است در رأس فدراسیون فوتبال . بیش از این روده درازی نفرما جناب یالانچی پهلوان .
  • آریهان DE ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    جوک هایی که از دهن امثال این تعریف میشند ,اصلان خنده دار نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی