نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تصمیم مهم نکونام و مجیدی در خصوص نقل و انتقالات/ فقط یک نفر پیگیر انتقال بزرگ است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فولاد خوزستان رسما مخالفت خود را با جدایی مدافع راست خود اعلام کرد و حاضر نیست حردانی را به استقلال دهد.

فرهاد مجیدی از ابتدای فصل در تلاش بود تا صابر حردانی را از فولاد خوزستان جذب کند. مجیدی چهار بازیکن از این تیم را در نظر داشت اما تنها موفق به جذب دو بازیکن شد،  آقاسی و نیک نفس استقلالی شدند و شیمبا و حردانی در فولاد ماندند.

سرمربی استقلال قصد داشت تا کار نیمه تمام خود را در نیم فصل تمام  و بازیکنان مد نظر خود را جذب کند. حتی شایعه شد استقلال پیشنهاد معاوضه بازیکن به فولاد ارائه کرده و قرار است مظاهری و مرادی با حردانی جا به جا شوند ولی نکونام به تمامی شایعات پایان داد.

سرمربی فولاد خوزستان به طور رسمی اعلام کرد مخالف فروش حردانی به استقلال است و بازیکنانی را می‌خواهد که با تیم‌های بالای جدولی رقابت کند. نکونام برای تقویت تیمش در رقابت‌های آسیایی یک گلر می‌خواهد و مظاهری بهترین گزینه برای تیم اهوازی بود اما با اعلام این تصمیم بعید است مجیدی اجازه دهد مظاهری به فولاد برود. در این میان البته مظاهری هم اعلام کرده بود به فولاد نخواهد رفت و جدایی اش با دریافت رضایت نامه خواهد بود.  به این ترتیب تنها نکونام است که خواستار این انتقال است.

جنگ بین نکونام و مجیدی بعد از فینال جام حذفی داغ تر شده و دو مربی اجازه نمی‌دهند تیم مقابل قدرتمند تر شود. خروج ۶ بازیکن از فولاد در ابتدای فصل زخم بزرگی بر پیکره این تیم بود و از روزی که نکونام به این تیم بازگشته شرایط تغییر کرد و او برای ساختن تیمی که بتواند در آسیا نمایش درخشانی داشته باشد تلاش می‌کند.

گفتنی است پنجره نقل و انتقالات فولاد به مدت یک فصل و نیم بسته بود و آن‌ها برنامه ویژه ای برای نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست ویکم دارند دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. GB ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    آقای سردار آجرلو با قدرت فراقانونی که دارید حردانی را استقلالی کنید و به نکونام نشان دهید که کاری از دستش ساخته نیست
  • حسین IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    یحیی خل محمدی خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی