نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه اسپانیایی مهاجم ایرانی زنیت را خریدی اقتصادی در شرایط بد کرونایی برای یوونتوس عنوان کرد.

خبرورزشی - نشریه «fichajes» اسپانیا در گزارشی به توجه باشگاه یوونتوس به سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ پرداخت.

این رسانه اسپانیایی، نوشت: سردار آزمون، مهاجم زنیت سن پترزبورگ، پیش از این در موارد دیگر به وکیل سیگنورا لینک شده بود. به نظر می رسد برای یوونتوس واقعاً در این بازار هدف جالب توجهی باشد. باشگاه تورینی با هزینه صفر می خواهد ستاره ایرانی را به خدمت بگیرد.

مانند تمام تیم های باشگاه های بزرگ اروپا در شرایط بد اقتصادی به دلیل کرونا، یوونتوس از مشاهده فرصت هایی که در بازار می تواند با هزینه کم تجدیدقوا کند ، دست بر نمی دارد. در شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا، فرصت جذب بازیکن رایگان می تواند برای تیم ایتالیایی بسیار مهم باشد.

در این بازار نقل و انتقالات زمستانی، جدایی آلوارو موراتا (به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به یووه آمده) از بیانکونری در نظر گرفته نمی شود زیرا به نظر نمی رسد گزینه دیگری برای خط حمله وجود داشته باشد. با این وجود، یک مهاجم در این شرایط ظاهر می شود که می تواند در پایان فصل به صورت رایگان وارد زمین شود.

سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد و با هزینه صفر به یوونتوس بیاید. مدیر باشگاه تورینی علاقه زیادی برای جذب آزمون دارد و می خواهد بزودی برای جذب این بازیکن اقدام کند.

عکس| یوونتوس با هزینه صفر به دنبال شکار ستاره ایرانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی