نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۳
مشتری‌های آزمون دست بردار نیستند/ صدای مدیرعامل باشگاه زنیت درآمد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بحث مذاکره باشگاه یوونتوس برای جذب سردار آزمون بار دیگر واکنش مدیرعامل باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه را به همراه داشت.

بحث جدایی سردار آزمون مهاجم ایرانی از تیم زنیت در نقل و انتقالات زمستانی وارد مرحله جدیدی شده است. از یک سو رسانه‌های ایتالیا تاکید دارند باشگاه یوونتوس در حال مذاکره و ارائه پیشنهادات مختلف برای جذب آزمون است و از سوی دیگر رسانه‌های روسیه به نقل از مقامات باشگاه زنیت، این خبرها را تکذیب می‌کنند!

آزمون در حال حاضر در اردوی نیم فصل زنیت در امارات حضور دارد و این موضوع بر گمانه زنی‌های ادامه کار با تیم زنیت تا پایان فصل افزوده است اما خبرهای رسانه‌های ایتالیایی حاکی از روی دیگر ماجرا است.

«الکساندر مدودف» مدیر باشگاه زنیت دو روز پیش در مصاحبه‌ای تاکید کرد که آزمون به احتمال ۹۹ درصد در زنیت می‌ماند و در نقل و انتقالات زمستانی جایی نمی‌رود! هرچند به نظر می‌رسید این اظهارنظر آب پاکی زنیت روی دست مشتریان آزمون از جمله تیم المپیک لیون فرانسه و یوونتوس باشد اما ظاهراً این دو باشگاه هنوز دست بردار نیستند.

امروز نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا از ارائه پیشنهادات جدید یوونتوس به زنیت برای جذب آزمون خبر داد و تاکید کرد که مهاجم تیم ملی ایران دوست دارد در همین پنجره نقل و انتقالاتی روانه تورین شود. این خبر امیدواری‌ها را از انتقال زمستانی آزمون و جدایی او از زنیت افزایش داد اما «مدودوف» مدیر باشگاه زنیت بار دیگر آن را تکذیب کرد!

مدودوف در گفتگو با سایت eurostavka روسیه در پاسخ به این سئوال که آیا مذاکراتی بین زنیت و یوونتوس برای انتقال آزمون وجود دارد؟ گفت: بارها گفته‌ام که هیچ مذاکره‌ای با یوونتوس وجود ندارد.

مدیر باشگاه زنیت همچنین در پاسخ به این سئوال سایت روسی که آیا پیشنهادی از سوی باشگاه‌های دیگر برای انتقال سردار وجود دارد؟ تاکید کرد: ما نه در مورد فرآیندها، بلکه در مورد نتایج اظهار نظر می‌کنیم.

هرچند آینده سردار آزمون و اینکه آیا او تا پایان فصل در زنیت می‌ماند یا نه مشخص نیست اما همانطور که نشریه توتو اسپورت ایتالیا نوشته بود، به نظر می‌رسد معامله با روس‌ها کار ساده ای در فوتبال نیست و با وجود مشتریان جدی برای این مهاجم تیم ملی ایران، شرایط سختی پیش روی او برای جدایی قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اااا IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    سردار آزمون تا آخر فصل در زنیت میمونه و بعد از جام جهانی مشخص میشه کدوم تیم بره. به عنوان بازیکن ازاد
  • محمدیان IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    اصلا این بازیکن هیچ پیشنهادی از هیچ جا نداره مطمئن باشید اگه یک پیشنهاد داشت الان زنیت از خداش بود بفروشه یک پولی در بیاره نه که بخواد آخر فصل مجانی این بازیکن از دست بده . اینا همش هیاهو برای هیچه
  • امیر IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    عزیزم برو یکم سایتهای خارجی بخون ببین واقعیت داره.پیشنهاد داره اما روسها هی میخوان قیمت بالا ببرن.یا تمدید کنن بعد بفروشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی