مهدی تاج
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: اعتقادم این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت‌های لازم را به کشور ما، این دو تیم و دیگر تیم‌ها داده تا اصلاحات انجام شود.

مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای ضمن اشاره به ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا، سعی کرد ادعای عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال را بی‌جواب بگذارد. بخش کوتاهی از مصاحبه تازه مهدی تاج را در زیر می‌خوانید:

*جلسه‌ای در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا با آقای سجادی داشتیم. شخصاً اعتقادم این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت‌های لازم را به کشور ما، این دو تیم و دیگر تیم‌ها داده تا اصلاحات انجام شود. فرصت دادن، لاپوشانی نیست که بگویند لاپوشانی کردند. این فرصتی است که به دیگر کشورها هم داده تا مسائلی مانند سجاوندی، ورزشگاه‌ها، بدهی‌ها و... را تعیین و تکلیف کنند. از این فرصت شاید به خوبی استفاده نشد و مشکلات این دو باشگاه هم واقعاً زیاد است.

*من به عنوان نایب رئیس AFC صحبت کردم و با وزیر ورزش هم جلسه داشتیم. وزیر هم تمام تلاش خود را انجام داد و یک فرصت سه ماهه‌ای بود که شاید باید در این سه ماه یک سری کارها رخ می‌داد، اما این اتفاق رخ نداد و حالا باشگاه‌ها باید برای آینده کار کنند تا این بدهی‌ها و مسائلی که وجود دارد، مشکل‌ساز نشود. حداقل مدارک اولیه را ارائه دهند که بعضی وقت‌ها این کار هم انجام نمی‌شد.

*درباره اینکه شهاب‌الدین عزیزی خادم که گفته است مقصر این حذف تقصیر رئیس قبلی بوده، باید بگویم خیلی به این چیزها اهمیت ندهید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    خائن وطن فروش خاله زنک شیخ سلمان
  • رز IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    حالا كجاش عجيب بود؟!
    • پرسپولیس IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      عجیب اینجاست.چون کسی که کلی بابت قراردادویلموتس به فدراسیون ضربه زده چرا محاکمه نمیشه. چرا با ویلموتس اون قرارداد کذایی رو بسته وکسی هم بهش کاری نداره. حداقل یک محکومیتی یا جریمه نقدی وزندانی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی