نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
شهاب الدین عزیزی خادم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مخالفت با سفر تیم ها به اردوهای خارجی چیزی را نشنیده‌ام و نمی‌دانم. معمولاً سفرهای تیم‌های ملی توسط شورای برون‌مرزی انجام می‌شود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم تدفین شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:‌ به ارواح طیبه شهدا درود می‌فرستم. وزارت ورزش و جوانان اقدام بزرگ و مبارکی انجام داد. تمام وجود و حتی نفس کشیدن ما به برکت شهداست؛ کسانی که وجود خود را خالصانه، عارفانه و صادقانه برای کشورمان گذاشتند و در دنیا و آخرت جاودان هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مخالفت با سفرها و اردوهای خارجی تیم‌های ملی فوتبال گفت: چنین چیزی را نشنیده‌ام و نمی‌دانم. معمولاً سفرهای تیم‌های ملی توسط شورای برون‌مرزی انجام می‌شود. اجازه بدهید امروز درباره شهدا صحبت کنیم. ما همیشه در دسترس هستیم و امروز باید یاد و خاطره اسطوره‌های خودمان را زنده نگه داریم. شهدا برای ما اسطوره و درس زندگی هستند و همه چیز ما به برکت شهدا و نام آنهاست. شهدا روی سر ما جای دارند و نباید خانواده‌های آنها را فراموش کنیم.

عزیزی خادم همچنین در خصوص سؤال خبرنگاری در مورد ارتباطش با فردی که نامش به جادوگری گره خورده است، پاسخی نداد و گفت که امروز فقط درباره شهدا صحبت می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    شما چه غصه ای داری جناب خوبان عالم... ماشین مدل بالا رو سوار میشی حقوق چند ده میلیونی رو میگیری مسافرت خارجی ات براه چرا باید از چیزی خبر داشته باشی...؟؟؟
  • جواد IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    جادوگری که با لنگ همکاری میکرد الان شده جادوگر عزیزی خادم لنگ
    • حنیف IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      باز خدا رو شکر کرونای ساعتی نمیگیرن کیسه پرور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی