جنایت استقلالی‌ها را نمی‌بخشیم/ استقلالی‌ها هم کار چینی‌ها را کردند؛ چطور توانستید با جان ما بازی کنید؟/ از مراجع قضایی علیه وزارت ورزش شکایت می‌کنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان گفت: اقدامی که باشگاه استقلال درباره کرونا انجام داد جنایت در حق بازیکنان و خانواده تیم نفت مسجد سلیمان بود که ما به این راحتی دست از سر این افراد فریبکار و وزارت ورزش برنمی‌داریم.

پیرو انتشار خبر کرونایی شدن ۱۷ عضو تیم استقلال اعم از بازیکنان و مربیانش، در برخی رسانه‌ها عنوان شد استقلالی‌ها در سفر به شهر مسجد سلیمان به این بیماری مبتلا شده اند. مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات اخیر و مثبت شدن تست کرونا بازیکنان استقلال که به تازگی با تیم نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر مسابقه داده بودند اظهارات تندی را مطرح کرد.

از ابتلای اعضای تیم استقلال به بیماری کرونا مطلع شدید؟

بله و این موضوع باعث ناراحتی و البته نگرانی اعضای تیم ما هم شده است.

برخی بر این اعتقادند که اعضای تیم استقلال در سفر به مسجد سلیمان و به دلیل حضور بیش از حد هواداران نزدیک به کاروان تیم استقلال به این بیماری مبتلا شده اند؟

اجازه بدهید دقیقاً توضیح بدهم. شب قبل از بازی من در جلسه هماهنگی حضور داشتم. همان جا به آقای مرادی ناظر بازی اعلام کردیم که یگان ویژه و نیروی انتظامی در اختیارشان است و تا زمانی که لازم باشد می تواند تیم استقلال را همراهی کند. آقای طاهری سرپرست تیم استقلال هم حضور داشتند و موافقت کردند. سپس تیم استقلال با اسکورت کامل به هتل آزادی رفتند.

مردم هم آنجا بودند؟

قطعاً! در چنین شرایطی مردم می‌آیند و تجمع هم زیاد بود ولی باشگاه نفت مسجدسلیمان و یگان نیروی انتظامی به هیچ عنوان مقصر نیست. ولی روی بحث بیماری کرونا ما بحث داریم.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

البته که توضیح می دهم. اگر خدایی نکرده یکی از بازیکنان ما بابت بیماری کرونا دچار حادثه ای بشود یا یکی از اعضای خانواده شان به این بیماری مبتلا شود ما باشگاه استقلال را مقصر می دانیم و قطعاً از این بابت اعلام خسارت می‌کنیم و این ماجرا را به دستگاه قضایی می کشانیم.

چطور؟

چون آنها می‌دانستند کرونا دارند و این یک خطای بزرگ انسانی است. ما همیشه می‌گوییم که چینی‌ها در شیوع این بیماری مقصر بودند و قطعاً همین طور است چون آنها می دانستند و به کسی نگفتند. الان هم مجموعه استقلال دچار چنین خطایی شده. من نمی دانم این غرور کاذب از کجا آمده؟ این فریبکاری که وارد فوتبال ما شده از کجا آمده؟ چطور ممکن است مدیران باشگاه از این موضوع مطلع نباشند؟ آنها روی موضوع کرونا سرپوش گذاشتند. این دو تیم روز بیست و سوم دی با هم بازی کردند و 4 روز بعد (روز ۲۷دی) مشخص شد که استقلالی‌ها ۱۷ نفرشان کرونا دارند! چطور ممکن است؟ مگر تیم‌ها هر هفته و برای هر بازی تست نمی دهند؟

جنایت استقلالی ها را نمی بخشیم/ از مراجع قضایی علیه وزارت ورزش شکایت می کنیم/ استقلالی ها هم کار چینی ها را کردند؛ چطور توانستید با جان ما بازی کنید؟

خبر دارید که سازمان لیگ اعلام کرده پرونده استقلال به کمیته انضباطی می رود؟

کمیته انضباطی؟! کمیته انضباطی برای رسیدگی به کارهای مربوط به شیطنت بازیکنان یا بی احترامی به داور تشکیل می شود. این جا موضوع مرگ و زندگی انسانها در میان است. پای جان خانواده‌ها در میان است. اگر یکی از ما پدر و مادر و یا همسر و فرزند بیمار در خانه داشته باشیم که بیماری زمینه ای داشته باشد و خدای ناخواسته اتفاقی برایش بیفتد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ این رفتار با عقلانیت جور در نمی آید. ما قطعاً در این زمینه وزارت ورزش را مقصر اصلی می دانیم. چون مالک و صاحب باشگاه استقلال است. کارفرمای استقلالی‌ها وزارت ورزش است. این رفتار اسمش جنایت است و ما هیچ وقت چنین بی توجهی را نمی بخشیم. مگر مردم جانشان را از سر راه آورده‌اند؟ شک نکنید اگر یک نفر از اعضای تیم ما کرونا بگیرد اولین ارگانی که محکومش می کنیم وزارت ورزش است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۳تا... IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    شما رو کم داریم انگاری؟ میخواین حقوق بازیکناتونو از ما بگیرید ؟ 😏
    • تقی پور US ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      یارو دست پیش گرفته پس نیفته . اصلا شر و ور داره میگه .آقا سیم هات رو بررسی کن ببین قاطی پاتی نشده باشه سرپرست مسجدسلیمان .اول میگی تو این جریان تیم ما و نیروی انتظامی ما مقصر نیست . پس معلومه جمعیت زیادی اومدند و شما و نیروی انتظامی هم نتونستید هیچ کاری انجام ندادید .بعد که دیدی بد حرفی زدی و همه چیز رو بر علیه خودتون کردید ناگهان از موضع متهم به موضع شاکی تغییر جایگاه دادی و الکی شلوغ کردی و حرفای خنده دار بی منطق زدی .آخه برادر دروغگو من چرا فکر میکنی بهترین دفاع حمله است .اون تو زمین فوتباله که این حرفو میزنند نه خارج زمین . از طرفی هم خوب روشی پیدا کردی واسه مشهور شدن آفرین بنازمت .چه جوی دادی یهو واسه خودت .در ضمن دو تا بازیکن نفت مسجدسلیمان از دو هفته از قبل از مسابقه تا الان غیبت داشتند که کمالوند بخاطر مشکوک بودن به کرونا اجازه حضور تو تمرین و بازی نداده بود بهشون .
    • ایرانی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      به چه حقی راجع به تیم نفت مسجدسلیمان اینجوری حرف میزنی کل ایران از درامد این شهر استفاده میکنن.گدا خودتی و هفت جدآبادات و استقلال مافیایی که صرفا بخاطر قهرمانی نیم فصل اعلام نکردن کرونا دارن
    • /// IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      فقط همین مانده بود که این آقا برای استقلال شاخ و شونه نشان بدهد،عجب مصاحبه ای!!! چه کسی گفته که استقلالی ها قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان میدانستند که کرونا دارند؟اتفاقا این حرف های جناب عالی پیگیری قضایی دارد که تهمت میزنید،یعنی استقلالی ها با وجود اینکه میدانستند کرونا دارند به مسجد سلیمان سفر کرده و با تیم شما بازی کرده اند و بعد یک دفعه یادشان افتاده که کرونا دارند!؟ واقعا متاسفم به خاطر همچین اظهارات سخیفی،بازیکنان استقلال کرونا گرفتند یک تیم میگوید چرا با ما بازی نمی کنید و یک تیم هم میگوید چرا قبلا با ما بازی کردید.
    • آبی آسمانی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      حسنوند چطوری در مسجدسلیمان پست گرقته ما که می‌دانیم این مردک چطوری آنجا پست گرفته پس تا افشا نکردیم حرفت راپس بگیر وعذرخواهی کن چون به ضررت میشه
  • حامد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    پارسال هم بازیکن نود ارومیه شرایط بازیکن گابنی گل گهر رو داشت و بازیکن غیر قانونی بود چون پنجره نود بسته بود و این تیم حق خرید بازیکن رو نداشت ولی نتیجه شکایت تیمها به این شد که چون بازیکن نود کارت بازی داشت بازیکن غیر مجاز شناخته نشد و بازیها سه بر صفر نشد ! حالا همون کمیته انضباطی یک پرونده مشابه رای دیگه ای داده!
    • لنگی نباشیم IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      هروقت دیدین یکی مثل ایشون حرفهای گنده و دهان پرکن و ظاهرا مربوط و با ربط !! میگه بدانید پشت پرده خبری هست طفلک بوی یه چیزایی به مشامش رسیده اما نمیدونه بوی کوکو سبزی سوخته س خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • کیسه حموم IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      بازم فراتر از قانون؟! تا کی باید این کیسه حموم حکومتی رو تحمل کنیم؟! خجالت نمیکشید اینهمه کمک فراقانونی به این تیم میکنید؟! آقای وزیر نالایق ورزش تا کجا میخوای پیش بری؟! قانون رو حذف کردید که مربی خارجی بگیرند قانون رو حذف کردید که شش تا بازیکن ممنوع الخروج کیسه حموم حکومتی رو از کشور خارج کنید؟! دو تا بازیکن سرباز غیرقانونی دارید؟!فصل قبل اون نمایش کثیف رو جلو پارس جنوبی جم اجرا کردید؟! هر بازی سهمیه پنالتی دارید؟! هر بازی توسط باند کثیف کیسه کش جماعت بهتون گل مفت هدیه میشه؟! آقای قلعه مرغی چرا خفه خون گرفتی؟! آقای نکونام آقای خطیبی آقای عنایتی آقای منصوریان آقای الهام ساکت آقای فراز کمالوند چرا سکوت مرگبار گرفتید مگر شرف ندارید؟! آخه با چه قیمتی یه تیم کثیف رو هل میدید بالا؟! شرافت در گرانیست که به هر بی سر و پایی ندهند....
    • /// IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      جناب کیسه حموم که هر چی دلت میخواهد بیان میکنی،قبل از حرف زدن خدا را در نظر بگیر،واقعا متاسفم از همچین نظراتی،آنکس که باید خجالت بکشد شما هستید،کدام دور زدن قانون؟استقلال چند مورد شکایت خارجی داشت که رای هیچ کدام صادر نشده بود و استقلال از گرفتن بازیکن و مربی خارجی محروم نبود،رای پرونده کالدرون صادر شده بود و پرسپولیس به همین دلیل نتوانست ابتدای فصل بازیکن خارجی بگیرد و بعدا گرفت،در همین مدت ۷۰۰ هزار دلار طلب کالدرون با کمک همین وزیر ورزش پرداخت شد چرا اراجیف میبافید،قبلا هم جواب جناب عالی را دادم که لجن لجن میگفتی اما هیچ تاثیری در جناب عالی ندارد،کدام سهمیه پنالتی؟چرا وقتی پرسپولیس و تیم های دیگر پنالتی میزنند درست است برای استقلال باشد میشود سهمیه؟تمام پنالتی های استقلال در طول این فصل به جز پنالتی مقابل هوادار که آن هم توسط خود داور با تکرار پنالتی از دست رفت طبق نظرات کارشناسان کاملا درست بوده و دو پنالتی برایش گرفته نشده که یکی هم مقابل همین تیم خودت بوده و دو گل سالم استقلال نیز مردود شده و فقط دو اشتباه به نفعش بوده و آن هم در مورد اخراج نکردن مرادمند و دانشگر بوده که
    • /// IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      ادامه مطلب قبلی:مورد مرادمند مربوط به دقیقه ۸۰ به بعد بازی به پدیده بود که استقلال ۳ بر صفر پیش بود و تاثیری هم در نتیجه نداشت و باز اگر حساب کنید استقلال در مجموع از داوری ضرر کرده،پررویی و دروغ تا کی؟همین جناب نکونام فصل قبل جام حذفی را از استقلال گرفت چرا حرف مفت میزنید،تیم مسجد سلیمان که در رتبه پانزدهم است بود و نبود کمالوند برایش چه فرقی میکند؟۶ گل این فصل پرسپولیس با برخورد به دروازه بان و مدافعان تیم های حریف به ثمر رسیده آن وقت به استقلال تهمت میزنید؟مدافعان استقلال تا اسفند معافیت دارند اما باز مرغ شما یک پا دارد،اون رای بازی گل گهر هم امیدوارم هر چه زودتر شکسته شود تا بهانه ای باقی نماند،شما جناب تارتار را دارید که اکثر بازی ها مقابل پرسپولیس را میبازد آن وقت به مربیان استقلالی تهمت میزنید،فصل قبل پرسپولیس فقط مقابل ۳ تیم رفت و برگشت برنده شد که یکی هم مقابل تیم پیکان تارتار بود حال من بیایم به ایشان تهمت بزنم خوب است؟چرا استقلال باید در بهترین شرایط روحی و فنی خودش و بدون مصدوم کرونمایی کند؟چرا باید با وجود آگاهی از ابتلا به کرونا مقابل نفت بازی کند؟واقعا انصاف کجا رفته؟
  • !!! IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    جوش نزن یابا هیچ کاری نمیتونی بکنی. اینا شرایط بازی امروز را داشتن بازیشون لغو شد چی میگی بابا.
  • تیر غیب US ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    با درود،بفرمایید مشکل دو تا شد.آمدند زرنگ بازی کنند و سر پیکان را به طاق بکوبند دمبشان در چنگ نفت گرفتار شد.خدا به دادشان برسه نفتی ها کرونا نگیرند اگر نه این آقای حسنوندی که ما داریم میبینیم دست از سر حکومت پناهان بر نخواهد داشت.روزگاری به سر استقلالی ها خواهد آورد که برای تبرئه از جنایت به تقلب و کرونا نمایی اقرار خواهند کرد
    • ابرام US ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      الهی این نا مرد ها که نا مردی رو به حد اعلای خودش در حد چند دوره قهرما نی المپیک رسوندند به « تیر غیب» گر فتار بشند .
  • بهادر IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    جالبه، استقلال بازی نکنه میگن شکایت میکنیم که چرا بازی نکرده و ترسیده (اون هم از پیکان) ، استقلال بازی بکنه میگن باز هم شکایت میکنیم که چرا با داشتن کرونا بازی کرده و این یک جنایت جنگی و بر علیه بشریت است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    • ابی دل IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      اره عزیزم این منطق لنگی جماعته دیگه خخخخخخ
    • کورش IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      والا منطق فوتبالی ندارن اینا که هیچ شعور حرف زدن هم ندارن فک کنید بعدا حرف بزنید تاج کبیر در حال شکل گیری هست
  • مکتب هوچی گری IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    قطعا هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت ، چون کیسه حکومتی است و سابقه نداره که فدراسیون عابی و کمیته کیسه کش ، رای به ضررکیسه بدن . کلا مصونیت دارند ، قاتلی در حالت مستی و در معیت یه خانم در بازگشت از پارتی شبانه ، بدون گواهینامه با ماشین یه نفر را کشت ، دریغ از یه تذکر . قضیه گرونا هم که دیگه تخصص شون است و هر وقت کم میارن ، ناگهان کرونا میگرند و بازی را لغو می کنند و سریع هم خوب میشن .
    • وحید IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      بازی کنیم میگن چرا با مریضی بازی کردین،بازی نکنیم میگن ترسیدن،منطق لنگی جماعت همینه خخخخخ
    • ارتش سرخ IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      درجواب آبی دل همیشه گفتن حقیقت برای شما استقلالیا تلخه این ربطی به پرسپولیس و استقلال و سپاهان ووووغیره نداره داره حرف درست میگه بیماری کرونا واقعا بیماری خطرناک ومخفی ست میگه چرااین ها تست کرونانگرفتن بعدازسه روز باشگاهی اعلام کنه مابازیکنانمون درگیرکروناهستن همه می دانیم این بیماری پنهان است ۳یا۴روزقبل که علائم اش نمایان کنه شخص بیماری گرفته حالا این بنده خدا ترس داره بازیکنانش ویابازیکنان خود استقلال مبتلانگردن چون بازی مرگ و زندگی ست یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی ست خداانروزپیش نیاره خانواده ایی عزادارباشه
  • محسن IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    هر کی به استقلال پیروزی می رسه از موقعیت برای رو جلد اومدن استفاده میکنه. شما نتیجه تست کرونا قبل بازی مسجد سلیمان رو دیدی قضاوت می کنی؟
    • کیسه تنان IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      اولاپیروزی نه پرسپولیس توی جدول هم سوادداشته باشی میبینی دوم اینکه استخلال بافریبکاری نتیجه میگیره برای همین اخرخط بجایی نمیرسه مثل فیننال حذفی که فولاد جرش دادچون قبل اون بازی حق گل گهرخورده بودوقله نوعی بدنفرین کرده بود
  • ... IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    اصلا درحدی نیستی ک فقط اسم استقلال رو بیاری.تو ازخداته 4تا بهت فحش بدن فقط مطرح بشی همین وبس.امثال شما این بدبختی رو سر تیم نفت مسجد سلیمان اورده
  • اس اس IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    برو بابا کشکتو بساو!!! اینقدر حسنوند ، حسنوند نکن بچه .... حسنوند .... کیه! حالا معلوم میشه که کدام تیم همیشه مظلوم واقع میشه! تو این چند سال وزیر و فدراسیون و کمیته داوران و.... همه یکی شدند که لنگ حقیر جام بیاره و سر همه تیم ها را بریدند! امسال که اس اس صدرنشین شده ، هزار ..... در میارن! یکی به کمیته انضباطی ایرا می گیره ! یکی به کرونا گیر میده! یکی به برگزاری بازی و یکی به لغو بازی!
    • محمد IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      در حسرت جام بشین تا ببینی
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    دلت شور نزنه برادر من اینا اصلا کرونا ندارن فیلم در اوردن
  • امیر IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    بله . در واقع سرمربی فریبکار استقلال برای قهرمانی تیمش دست به هر ترفند و روش کثیفی می زند
  • محمد IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    باید از طریق مراجع قضایی بین المللی پیگیر این موضوع باشید واله اینا ارکان فدراسیون با خودشون دارن
    • استقلال قهرمان IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      واله خوب اومدی!
  • شاید IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    فکر خوبیه،خودت رابه بزرگان گره بزنی تا اسمی توی اسمها درآری،اخوی این گره زووی باز میشه
  • سیروس شمالی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    پس بیخود نیست نفت مسجدسلیمان نتیجه نمیگیرد استقلال مقصر بود خدایا شکرت چه چیزها نمی شنویم
  • بهنام IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    استقلال‌توبازی‌بامسجدسلیمان‌خوب‌بازی‌کردهمه‌دوندگی‌سرحالی‌بازیکناشونادیدن‌من‌خودم‌دوبارکروناگرفتم‌چراهمشون‌سرحال‌بودن‌حدقل‌باتعویضی‌هاشون۱۵تاشون‌بازی‌کردن‌بایدیکی‌دوتاشون‌حال‌نداشتن‌یانه‌شماخودتون‌قضاوت‌کنیدبازی‌برگزارنمیشه‌میگن‌ترسیدبرگزاربشه‌میگن‌جنایت‌کردن‌فعلااختیارتیماافتاده‌دست‌شخص‌هایی‌که‌میخان‌بیان‌یه‌حرفی‌زده‌باشن‌تادیده‌بشن‌
  • رهگزر IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    ببین‌‌اگر‌من‌کشکمو‌نسابم‌کار‌وکاسبی‌خودت‌خراب‌میشه‌چونکه‌موقع‌فروش‌اش‌رشتت‌بدون‌کشک‌که‌نمیشه‌بعدشم‌همچین‌میگی‌اوله‌که‌هری‌ندونه‌میگه‌چیکار‌کرده‌این‌تیم‌با‌با‌همه‌میدونن‌که‌امتباز‌های‌که‌فدراسیون‌ابی‌به‌شما‌داد‌الان‌اول‌هستید‌ببینیم‌تا‌اخر‌فصل‌چیکاره‌هستید‌البته‌بدون‌کمک‌فدراسیون‌یا‌کمیته‌انضبانی‌
  • مهدی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    اول که اگه کرونایی هم باشه شما به استقلال دادید که نتونستید شرایط رو درست مدیریت کنید دوم اینکه مثلا استقلال صدرنشین و آماده مثلا چرا باید الکی بگه کرونا داریم و بازی نکنه(منطق لنگی رو ببین)!!شما اگه هنر داشتید تیمتون به این وضع نمی افتاد
  • لنگ قرمز IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    العان این آقا فقط به درد چوپانی میخوره ن باشگاه مسجد سلیمان از مردم با که قوم اصیل ایرانی وبهترین قوم ایران هستند بختیاریهای عزیز باید بدانند جای یک آدم بی منطق دراین تیم نیست
    • کیسه ی چندش IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      پیش کیسه کشا درس پس میده
    • کیسه حکومت IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      پاچه خواری از صفات برجسته کیسه های پاره است
  • ملاتزژ IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    حیف که به احترام مردم محترم مسجد سلیمان نمیشه مثل توی حرف زد .
  • مصطفی زارعی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    لنگی!شما که قرار بود تو زمین حرفت رو بزنی چی شده وکیل مدافع گل گهر و پیکان شدی!خفت بارترین جام ها رو تو هتل و بازی حذفی مقابل داماش ساعت 3 شب و امتیاز مفت تو اصفهان و ... گرفتین حالا حرف از عدالت میزنیم!شما سرمربی الانتون هم با دزدی شبانه از پدیده آوردین،شما رو چکار به فوتبال پاک
  • کوهمره_جروق IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    یه ضرب المثل هست که میگه روباه از حیله گریش دُمش تو تله هست.حالا سرکار آجرلو با فریبکاری اومد 4 نفر را 17 نفر نشون بده بدتر سرش اومد.حالا باید دو جا ماست مالی بکنه. البته سرکار آجرلو با رانت و حقه بازی بیشتر از پس این هم برمیاد.
    • کیسه ی چندش IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      آها راستی خوب شد دیدمتون من اون سری که سر ترابی با هم بحث کردیم خیلیییی بد حرف زدم میخاستم برگردم عذرخواهی کنم ولی دیگه خبر رفته بود نیامد الان عذرخواهی میکنم ببخشید حتی اگه استقلالی هم میبودین بازم نباید اون جوری میگفتم
  • عماد IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    این دیگه کیه؟ آخه چرا شما مطبوعاتی ها دل به دل این جماعت میدید؟این یارو رو رها کنی الان برای مطرح کردن خودش به همه بند میکنه . یکی به این بگه بابا یووووواش.مگه گوشات هوس گوشمالی کرده؟اگر هم کسی شاکی باشه استقلال هست که از ندانم کاری و بی عرضه گی شما در برگزاری مسابقه و کنترل تماشاچی ها آسیب دیده. طوری میگه بعد چهار روز چطور میشه مبتلا شده باشند انگار کرونا یک ماه طول میکشه تا آدم رو آلوده کنه!! یوااااش تر یاروووو
  • عدالت IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    درود بر لر و بختیاری با غیرت،واقعا آقای حسنوند نمیدونه،که کیسه منفور حکومتی،یه تافته جدابافته است،اینا هر کاری میکنند که بعد از ده سال به هر شکلی شده یه جام بگیرند،حالا هزاران نفر جان هم دهند مهم نیست،داوران،وزیر،بابا سجاد،خادم بابا،کرونا،اصلا هیچی مهم نیست،منفور باش ،جان بگیر اما جام بگیر،و،،،،،
    • تاجی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      لرِبختیاری نه لر و بختیاری دیگه از هم جدا نگیشونا
  • محمودمحودی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    آقای حسنوند عزیز این تر فندشونه تعجبم ازاینه که چطور هنوزم جواب میده آدم یاد دوران مدرسه و گرفتن گواهی استعلاجی شاگردان درس نخون میوفته ولی بعنوان یک جنوبی صاحب سرمایه گرسنه باید تاسف خورد به حال وزارتخانه مثلا نفت که بقول آن نماینده باادب سخیفانه چشمان خودرابسته وفقط از نام سرزمین اولینها و مردم مقاوم آبادان بااحساسات مردم بازی میکند
  • اس اس IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    شما اتهامو به ایفمارک وسازمان لیگ میزنید چون قبل از هر بازی آزمایشات گرفته میشه با این حرفها پس همه سکوت کردن تا بازی برگزار بشه...
  • ناشناس IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    آجرلو کاره خودشو میگنه کسی هم نمیتونه جلوش رو بگیره
  • تتلیتی وحشتناک‌ باهوش IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    کسی باور می کنه استقلالی ها را به خاطر شکایت نفت مسجد سلیمان به زندان بیاندازند!!!؟؟؟ جان من کسی باورش میشه!؟
  • مجتبی رحیمی US ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    فدرسیوان ابی کیسه کشه کمیته انضباطی همه شدن کیسه کش بخدا اخرشم چیزی نمیشن باحق خوری
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    خدارو شکر که می بینم، سرور و سالاری استقلال بزرگ، دشمنانش رو به تکاپو انداخته , کاری که از دستتون بر نمی آد، بسوزید و بسازید چون استقلال قهرمانه.
  • سعید IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    آخه مردک بخاطر سهل انگاری وندانم کاری تو و امثال تو استقلال ک قبل از ورود ب شهر شما یه نفرشان کرونا نداشتند دچار کرونا شده اند حالا دستتو پیش گرفتی پس نیفتی استقلال باید از شما شکایت کنه در ضمن نیم ساعت قبل از بازی چطوری باید می‌دونستن ک بخاطر شما مبتلا شده اند ک بازی انجام نشه آخه مگه شما دیوانه اید
  • بهروز IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    آقا تو بازی لیگ برتر دوپینگ کردند بعد از دوپینگ یک هفته بدنها افت می‌کنه تو حذفی بازی میکردن احتمال حذف می‌رفت اگه مجدد دوپینگ کنند احتمال ایست قلبی بازیکن هست بخاطر همین مثل سال قبل بهانه کرونا رو گرفتن . مجیدی خودش استاد دوپینگی می‌دونه چکار بکنه
  • شاهین IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    خوب شد حریف کرونا داشته وسه تا بهتون زده اگه نداشت چی میشد؟؟به نظرم مهریه هانمهای بازیکنای نفت رو هم بگیرید........ خخخخخخخخخخخ
  • علی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    چرا تااسم باشگاه استقلال میاد لنگیای مفت بر مثل قاشق نشسته جفت پا میان وسط.لنگیا که نامردی تو خونشونه
  • بدون اسطوره IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    پدر آمرزیده تو میخای از استقلال پیش کی شکایت کنی!! استقلال خود حکومته
  • ستاره ابی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    به جان بابا مسعود این اقا حسنوندقرصاشو نشسته خورده
  • محسن IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    بابا تو چرا باور کردی اینا کرونا ندارن و از منو تو سالمترن خیالت راحت آقای حسنوند،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی