نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کرونا به ضرر استقلال و برنامه نیم‌فصل تیم مجیدی خراب شد/ بر چه اساسی می‌گویند استقلال عمداً با پیکان بازی نکرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق استقلال که در ابتدای سال جاری به بیماری کرونا مبتلا شده بود گفت: تعویق بازی با یپکان و بروز بیماری کرونا بین اعضای استقلال به ضرر این تیم تمام می‌شود.

اعضای تیم استقلال برای دومین بار طی ۲۴ ساعت اخیر برای انجام تست کرونا به مرکز ایفمارک رفتند تا تکلیف بیماران قطعی و افراد سالم این تیم به طور دقیق مشخص شود.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره بیماری کرونا و مشکلی که در همین باره در اردیبهشت ماه سال جاری برایش به وجود آمده بود و لغو دیدار استقلال و پیکان اظهاراتی را مطرح کرد.

شما در ابتدای سال جاری کرونا گرفتید؟

بله! متاسفانه هر چقدر هم که مراقبت کردیم نتوانستیم از چنگ این بیماری خسته کننده فرار کنیم. ولی شکر خدا با مراقبت‌هایی که انجام دادم این موضوع را پشت سر گذاشتم.

چطور ممکن است بازیکنان استقلال که دوز دوم و سوم واکسن کرونا را هم زده اند به این بیماری مبتلا شوند؟

من شنیدم که استقلالی‌ها امیکرون نگرفته اند. امیکرون نسبت به کرونا ضعیف تر است و مشکلات کمتری را به همراه دارد ولی سرعت انتقالش خیلی بیشتر است. به همین خاطر ممکن است شما در یک سالن هم که از کنار فرد مبتلا عبور کنید بیمار شوید.

می‌توان حدس زد که استقلالی‌ها چطور به این بیماری مبتلا شدند؟

به هر حال ممکن است در سفر به شهرهای مختلف یا اردوهای شبانه روزی این اتفاقات رخ بدهد. متاسفانه به رغم همه توصیه‌ها بازهم طرفداران و علاقمندان به بازیکنان تیم استقلال برای گرفتن عکس و امضا نزدیک تیم می‌شوند و اتفاقاً اصرار دارند که برای گرفتن عکس بازیکن یا مربی ماسک را از صورتش بردارد. این رفتارهای خطرناک ممکن است علت اصلی بیماری بازیکنان استقلال بوده باشد.

در ۲۴ ساعت گذشته پس از انتشار خبر لغو بازی استقلال و پیکان، عنوان شد که این بهانه‌ای بود تا استقلال مقابل پیکان بازی نکند. نظر شما چیست؟

اینها حرف‌های حاشیه ای است. چرا نباید بازی کند؟ آنهایی که چنین حرفی را می‌زنند ملاک شان چیست؟ اتفاقاً این حواشی و اتفاقات به ضرر استقلال تمام می‌شود. الان استقلال در کوران مسابقات است و قطعا اگر با پیکان بازی می‌کرد برایش خوب بود. ولی حالا این بازی باید لابه لای مسابقات و در یک زمان نامشخص انجام شود.

سازمان لیگ گفته شاید بازی با پیکان در تعطیلات نیم فصل برگزار شود. خبر نداشتید؟

این دیگر بدتر است. تعطیلات نیم‌فصل درست همان زمانی است که استقلال باید کار تاکتیکی و تمرینی بدنسازی انجام دهد تا خودش را برای یک نیم فصل سنگین در دور برگشت آماده کند. به نظر من این کرونا و این وضعیت به ضرر استقلال تمام شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    .صد در صد عمدی بود.و قبلش من پیش بینی کرده بودم که برنامه ریختن لغو بشه.بله امکان داره وقتی 3 تا 4 یا 5 بازیکن اصلی کرونا بگیرن تیم ضعیفتر میشه.در نتیجه سرکار آجرلو با کمک سازمان لیگ و سند سازی و بقیه، مشکل را با نشون دادن 17 بازیکن کرونایی حل کرد.به همین راحتی.تا بعد با قدرت بیشتر پیکان را راحتر شکست بدن.
    • کیوان ارجمند US ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      چهخوب شد حضرتعالی گفته بودی کونجروق جروق
  • لنگیها مافیایی حسود IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    لنگیها مافیایی متوهم استقلال هرکاری بکند یک چیزی می‌گویند چون عقده ایی وحسود هستند حسود اول خودش را می سوزاند بعد دیگران را
    • کیسه ی چندش IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      فعلا که شما ۵ ساله از حسادت سوختین
  • لنگی متوهم IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    لعنت بر لنگیها ی حسود که فقط منفی بافی می کنند علیه استقلال قهرمان آسیا سرور وسالار لنگیها
    • شهرام IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      چقدر بیسواد و بدون معلومات و بی تربیتی !!!نمونه کامل یک اس تق لال ی!!
  • شهرام IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    یعنی دیگه حالم از این همه پوئنی که به کیسه میدن به هم میخوره!!دلیل این همه لطفی که به ابن تیم حکومتی میشه واقعا چیه!؟!آخه کجای دنیا با ۴ تا مورد کرونایی بازی رو لغو میکنن!؟!واقعا چرا به هیچکدام از تخلف‌ها ی اینا که آخریش کثافتکاری در هتل دوبی بود رسیدگی نمی شه!؟!یاراحمدی کنین ترو خدا این مسخره بازیها رو مردم رو جی قرض کردین!!!
    • ننگ بر لنگ IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      شهرام حسود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • یه ایرانی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    دیگه کم مونده بگن تقصیر ایناس ما کرونایی شدیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی