۷
توصیه عجیب مدیربرنامه معروف به آزمون/ هیچ‌کجا به پاسپورت ایرانی چنین پولی نمی‌دهند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برجسته‌ترین مدیر برنامه بازیکنان فوتبال روسیه درباره انتقال احتمالی سردار آزمون مطالبی را بیان کرد.

اخباری مبنی بر پیشنهاد پنج میلیون یورویی یوونتوس به زنیت برای سردار آزمون وجود دارند. لیون فرانسه نیز این مهاجم ایرانی را می‌خواهد و حاضر است تا تابستان صبر کند.

دیمیتری سیلوک در این مورد گفت: آزمون باید در زنیت بماند و زنیت هم هر کاری برای حفظ این مهاجم انجام دهد. این نظر من است. آزمون اکنون ۲۷ سالگی را تمام کرده و سطح فنی او هم مشخص است. فکر می‌کنم یک یا دو سال دیگر بتواند در روسیه بازی کند و سپس به اروپا برود. این موضوع حقیقت ندارد که برجسته‌ترین‌های لیگ برتر روسیه حتماً می‌توانند در اروپا بازی کنند. ما پیش از این نمونه‌هایی همانند کرال و ولاسیچ را داشتیم.

این مدیر برنامه برجسته فوتبال روسیه افزود: قبول دارم که آزمون بازیکن بسیار خوبی در خط حمله است و هر توانمندی را دارد. با این وجود او پاسپورت ایرانی دارد و هیچ تیمی در اروپا همانند زنیت چنین پولی به او نخواهد داد. در لیون دستمزد کمتری (نصف حقوق فعلی‌اش) دریافت خواهد کرد. حتی در بخش مالیاتی نیز مبالغی از دست می‌دهد. بنابراین آزمون برای پیشرفت در دوران حرفه‌ای‌اش آگاهانه باید دستمزد کمتری دریافت کند. او برای نشان دادن خود در لیون باید خیلی عالی باشد و ۱۸ تا ۲۰ گل در یک فصل و نیم تا دو فصل بزند که آماری باورنکردنی است. فرض می‌کنیم که همه چیز به خوبی پیش رفت و با دریافت پول خوبی در تیم جدیدش سریع به هماهنگی می‌رسد. آزمون سپس ۲۹ سالگی را تمام می‌کند و آیا تیم بزرگی در اروپا پول خوبی برای مهاجم ۳۰ ساله می‌دهد؟ اطمینانی نیست. در این شرایط نصف حقوقش در زنیت دستمزد دریافت خواهد کرد.

دیمیتری سیلوک درباره پیشنهاد یوونتوس هم اظهار داشت: اگر مدیر برنامه آزمون بودم افتخار می‌کردم که او در ایتالیا بازی کند. آنها فوتبال بسیار متقاعدکننده‌ای دارند و مدافعان آموزش‌دیده‌ای در ایتالیا بازی می‌کنند. در یوونتوس کسی به شما زمان برای هماهنگی نمی‌دهد. شما باید بلافاصله به زمین بروید و نتیجه بگیرید. در این زمینه اسپانیا و فرانسه برای آزمون گزینه‌های بهتری هستند. اکنون باید آزمون انتخاب کند که با دریافت دستمزد کمتری در یوونتوس یا لیون به میدان برود. در غیر این صورت او پیشنهاد مالی بهتر و سودآوری در زنیت برای امضای قرارداد جدید دریافت خواهد کرد. سردار در تیمی بازی می‌کند که با آن هماهنگ شده و به شهرش هم عادت کرده است. شما هر ساله در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارید و بدین ترتیب همواره بازی می‌کنید. من فکر می‌کنم آزمون باید در سن‌پترزبورگ حتی تا پایان دوران فوتبالش بماند. برای زنیت هم پیدا کردن جایگزین آزمون بسیار دشوار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi US ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    خوب درست میگه، چه خوشمون بیاد چه نیاد این واقعیت داره که با پاسپورت ایرانی همیشه نصف چیزی که به دیگران احترام گذاشته میشه بهت احترام میزارن که اینم مقصر خودمون هستیم، یه زمانی با پاسپورت ایرانی میتونستی سر تا سر دنیا رو بگردی اما الان از آخر سوم هست از نظر ارزش پاسپورت و کشوری مثه امارات اول دنیاس
    • سهراب UA ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      چرا توجه نمیکنین جناب؟ صحبت از پاسپورته یا یک نخبه درجه یک فوتبالی؟ نخبه های ما رو در تمام دنیا روی دست میبرن، این یارو اومده دق دلیهاش رو سر آزمون خالی کرده. توجه بکنین که مافیای ایران از رو دست مافیای روسیه کپی شده. این بابا هم یکی از اوناس!
  • شمسعلی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    این تحلیل از آزمون مثل این میمونه که در سطحی بالاتر به کریس رونالدوی جوان پیشنهاد بدی باید در اسپورتینگ بمونه و بلکه در همین تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کنه، چون منچستر تیم بزرگیه ولیگ انگلیس هم خیلی سخته!
  • محمدیان IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    واقعیت ها رو گفت . آخه یکی نیست به مدیر برنامه های سردار بگه لقمه ای هم بر میداری اندازه دهنت بردار یوونتوس . آخه یوونتوس بازیکن میاد از زنیت بگیره به خدا از اون حرفاست که گفتن سردار رفت لیورپول . اگه دنبال جایی میگردی باید تیم های سطح اندازه خودت پیدا کنی که مثل جهانبخش رفت برایتون که اونجا هم موفق نبود
  • سهراب IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    نگاه مافیایی به اقتصاد فوتبال و بدتر از اون تحقیر ایرانیها در این حرفا موج میزنه. طرف با دروغ اومده مدعی شده به هیچ ایرانی پنج میلیون یورو نمیدن و خودش میدونه مثل سگ دروغ میگه. سردار ما مهمان روسهاست و بعد هشت سال چه توهینایی بهش میکنن. حیف سردار ما. من فکر میکنم بهتره سردار بخاطر همین حرفا هم که شده باهاس هرچه زودتر از روسیه بیاد بیرون.
  • deep blue IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    این.اراجیف.چیست.که.کارشناس.برجسته.ی.روسی!!.به.هم.می.بافد.شاید.به.دلایلی.گذرنامه.ی.ایرانی.کاربرد.محدودی.در.رفت.و.آمد.های.گردشگری.مردم.عادی.داشته.باشد.ولی اغلب.کشورها.برای.نحبگان.علمی.ورزشی.هنری.و.آنانی.که.به.دلایلی.صفرهای.حساب.های.بانکی.آنها.قصه.ی.پر.غصه.ی.این.ملت.بزرگ.است.فرش.قرمز.پهن.می.کنند.نمی.فهمم یعنی.اگر.آزمون.تغییر.گذرنامه.می.داد.و.گذرنامه.ی.روسی.یا.آمریکایی.وحتا.آسیای.جنوب.شرقی.داشت.با.او.قرداد.بهتری.می.بستند.کیفت.بازی.بازیکن.مهم.است.یا.گذرنامه.اش؟نه این.رسم.جوانمردی.نیست.از.زمان.راسپوتین.تا.زمان.پوتین.از.پیشنهادها.و.همکاری.های..بزرگوارانه.شما.فیض.برده.و.می.بریم.بزرگواران.کارشناس.دوست.وبرادر.دلسوز.روسی می.دانید.که........از.طلا.گشتن.پشیمان.گشته.ایم............مرحمت.فرموده.ما.را.مس.کنید.اگر.دست.از.سر.ما.بر.نمی.دارید.دست.از.سر.سردار.بردارید.می.دانیم.مشکل.شما.از.کجا سرچشمه.می.گیرد.ولی.سردار.و.پدرش.وسایر.مشاوران.هموطنش.بیشتر.از.کارشناسان.روسی.به.فکر.منافع.سردار.و.سرداران.دیگر.هستند.به.قول.مرحوم.پزشکزاد.در.کتاب.ماندگار دایی.جان.ناپلئون..وبه.یاد.پرویز.فنی.زاده:.دروغ.چرا.؟.تا.قبر.آآآآ
  • 1 IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    سردار تو دام مافیای روسیه افتاده اگه از روسیه نره به خاک سیاه میشینه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی