نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
۰ |
۵
علیرضا دبیر و حمید سجادی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کشتی روز گذشته در مراسمی صحبت‌هایی داشتند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این مدت بارها انتقاداتی را به وزارت ورزش داشته مبنی بر اینکه با وجود در پیش بودن چند رویداد هنوز بودجه‌ای دریافت نکرده است. این فدراسیون حدود ۲ ماهی است که از وزارت ورزش بودجه‌ای نگرفته در حالی که کشتی‌گیران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی صربستان که سال آینده برگزار می‌شود، در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند.

رئیس فدراسیون کشتی که بارها از این موضوع گلایه داشت، در نشست خبری که اخیرا برگزار شد در این باره گفت: دوستان می‌گویند علیرضا دبیر باج می‌خواهد. کدام باج؟ اینکه حق کشتی را می‌خواهم باج است؟ دوستان باید حق کشتی را بدهند. سیروس پورخادم و حاجی طالقانی را چطور برداشتند؟ می‌خواهند کاری کنند من هم بروم.

با وجود این گلایه‌ها روز گذشته که مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در وزارت ورزش برگزار شد، عکسی منتشر شد که نشان می‌داد علیرضا دبیر و حمید سجادی که پیش از این همدوره بوده و رفاقت چندین ساله دارند، کنار هم نشسته و صحبت‌های درگوشی دارند. 

علیرضا دبیر در صحبت‌های روز گذشته با وزیر باز هم از او خواست به دلیل در پیش بودن بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی از نظر مالی کمک‌هایی به کشتی داشته باشد و وزیر هم قول داد این مساعدت و کمک صورت بگیرد.

کشتی همیشه در بازی‌های آسیایی و المپیک بیشترین مدال را داشته است. موفقیت‌هایی هم که اخیرا کشتی‌گیران در مسابقات جهانی نروژ داشتند باعث شد تا حمایت‌ها از سوی مردم از این رشته بیشتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی