گل گهر سیرجان
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: ادامه همکاری با قلعه‌نویی منوط به برآورده کردن توقعات ما که در واقع خواسته‌های هواداران و مردم سیرجان است، خواهد بود.

محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره شکست ۳ - یک گل‌گهر سیرجان مقابل نساجی مازندران مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*در رابطه با مسائل فنی، بهتر است امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم صحبت کند. متأسفانه گل‌گهر ناباورانه حذف شد. قبلاً به‌کادرفنی در مورد اهمیت جام‌ حذفی برای باشگاه تاکید کرده بودیم و توقع داشتیم کادرفنی و بازیکنان تلاش بیشتری می‌کردند تا بتوانیم با موفقیت در این جام، دل هواداران‌ را شاد کنیم. گل‌گهر از نظر فنی به‌ مراتب بهتر از نساجی ظاهر شد، ولی نتوانست از حملات خود نتیجه لازم را بگیرد. در مقابل نساجی سه بار ضدحمله زد و هر سه بار به گل رسید. شکست تلخی بود و باید از هواداران فهیم خودمان که همواره همراه ما بوده‌اند، عذرخواهی کنیم.

*توقعات ما از کادرفنی مشخص است و قطعاً ادامه همکاری ما منوط به برآورده کردن این توقعات که در واقع خواسته‌های هواداران و مردم سیرجان است، خواهد بود.

*کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هنوز رأی نداده و تکلیف این پرونده مشخص نشده است. این موضوع از نظر روحی - روانی تأثیر خودش را بخصوص در شرایط روحی بازیکنان می‌گذارد. بازیکنان تلاشی زیادی انجام داده و در زمین مسابقه این نتایج را کسب کرده بودند و توقع نداشتند به‌ یکباره تلاش‌های آنها با اعلام نتیجه ۳ - صفر به‌نفع رقبا، نادیده گرفته شود.

*هر سخنی به‌خصوص وقتی در فحوای آن تهمتی وجود دارد باید همراه با ارائه مدرک و سند باشد وگرنه مصداق زیرپا گذاشتن قانون و زیر سؤال بردن استقلال و عدالت ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است، آن هم کمیته‌ای که بالاترین مرجع صیانت از قانون در فدراسیون است. یقین داریم این کمیته برای اجرای عدالت، با بررسی کامل و با توجه به مقررات داخلی و بین‌المللی آرای خود را صادر می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    جناب.مدیر.عامل.هر.زشتی.وپلشتی.که.بزرگوار.کوچک.سیسیلی.برنامه.ریزی.و.اجرا.می.کند.بعد.از.مدتی.خالق.زیبایی.وخوبی.ها.پاسخ.او.را.می.دهد.و.بستر.رویدادها.را.نیز.از.مماشات با.این.جاعل.لافزن.دروغگو.و.زبان.باز.و.جانماز.آب.کش.برای.خوش.رقصی.در.محضر.باورمندان.بی.نصیب.نمی.گذارد.اگر.باشگاه.همراه.عامل.پلیدی.ها.باشد.ودم.فرو.ببندد.فاتحه.ی شما.وتیم.و.در.نهایت.باشگاه.گل.گهر.خوانده.خواهد.شد.این.وعده.ی.الهی.ست.که.مکر.مکاران.به.خودشان.بر.می.گردد.این.حذف.از.بازیهای.حذفی.پاسخی.است.بر.جعل.بازیکن و.دفاع.مقامات.باشگاه.از.این.افتضاح.ریشه.دار.تا.فرصت.باقی.است.قید.میلیاردهای.پرداختی.به.بزرگوار.زشتی.ها.را.بزنید.اگر.همراه.و.فرمانبر.دار.و.دسته.ی.سیسیلی.دلالی.و شرط.بندی.نیستید.از.سایر.تیم.ها.کند.و.کاو.کنید.که.چه.ها.می.کند.قندلی.زشتکار.مکار.زمانی.که.دستش.رو.می.شود.چگونه.پشتیبانان.خلاف.هایش.را.قربانی.و.بدنام.می.کند گستره.ی.فوتبال.محدود.است.و.منتظر.ترکش.های.این.وقایع.باشید.زودتر.بساط.این.سیاه.باز.را.برچینید.که.لجظه.ای.زودتر.شما.را.رستگار.خواهد.کرد.ما.گفتیم.شما.مختارید که.آن.چه.صواب.وثواب.می.دانید.انجام.دهید.
  • مهدی سالاری نژاد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    باسلام وخسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی تیم محترم گل‌گهر سیرجان درراس آنها سرمربی بزرگ و باسابقه این تیم که این سالها سنگ تمام گذاشته برای این فوتبال این شهر مسابقه بردوباخت دارد چه کنیم که این روزها دیگر تیمها بجای مدیریت کردن تیم خودشان فضولی توی کاربقیه می کنند که فوتبال شهرسیرجان بخاطر نتایج خوب و بازیکنان آس گرفته احساس ناامیدی برای قهرمانی می کنند ازراهی دیگر خواستند ضربه بزنند که توی این کار موفق بودند وانشاالله بایاری خداوند آبرویشان خواهد رفت وامتیازات کسر شده به این تیم محبوب اضافه خواهد شد و به کورس قهرمانی بازخواهد گشت مسولین این باشگاه با استاد بزرگ ودوست داشتنی جناب قلعه نویی عزیز تاسالهای سال همکاری خواهد داشت باتشکر سالاری
  • رضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    هر کی خربزه میخوره، پای لرزشم باید بشینه. بازیکنتون بازی ملی نداشته، جعل کردین. باید هم بازنده شین. پیروزیچیا این جعل و کثافت کاری رو دارن به همه تیم‌ها یاد میدن.
  • شهرام IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    کمیته انضباطی که همه ساله بدنه مدیریتی تیم ابی پوش تهران از اون کمیته تشکیل میشه چگونه توقع دارین قانون رو اجرا کنه وحق رو بگه!؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی